Wie is er al lid van MAG???
Re: Wie is er al lid van MAG???
thanks steve!!
ewel da aprecier ik ce dat nederlanders de moeite doen om lid te worden en dat sommige belgen te gierig zijn om lid te worden!
ewel da aprecier ik ce dat nederlanders de moeite doen om lid te worden en dat sommige belgen te gierig zijn om lid te worden!
Graag gedaan, het zou toch te gek worden als we dadelijk nergens meer mogen komen met een quad
las dat bericht over antwerpen,,,,,in en in triest
las dat bericht over antwerpen,,,,,in en in triest
Voor De mooiste en coolste stickersets CHECK
http://www.swracing.nl
Ook hier op het forum info bij onderstaande
Advertenties en Aanbiedingen (ENKEL VOOR SPONSORS) en dan stickersets
Kijk ook eens bij
www.tsmotors.nl
www.twiklerquadracing.nl
Hoera voor Steve! Moge de Belgen daar een voorbeeld aan nemen!
Can-Am Renegade 800 X
If it's too loud, you're too old!
¡ɹǝʌo ǝɯ dıןɟ 'sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı
Eat my dust!
If it's too loud, you're too old!
¡ɹǝʌo ǝɯ dıןɟ 'sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı
Eat my dust!
- sjmallie94
- Quadverslaafde
- Contacteer:
gaa ook lid worden , als me geld binnen is
Barossa Cheetah 170 cc >>>> Suzuki Ltz 400cc yellow & white .
Suzuki my way of life
Remmen is het omzetten van nuttige energie naar nutteloze warmte !!!
Suzuki my way of life
Remmen is het omzetten van nuttige energie naar nutteloze warmte !!!
Idd, en dat ze dan nog eens durven zeggen dat Nederlanders gierig zijn.JBX schreef:Hoera voor Steve! Moge de Belgen daar een voorbeeld aan nemen!
SMC 200 groen dat is mijn quadje, je moet laag beginnen hé
dank u ...dank u .... ik wordt overwelmd door emoties
tja wat is nou dat kleine bedrag, straks mogen we nergens meer komen als op het parcour, en die worden ook al steeds minder(neeroeteren en hier in holland de colibri)dus ja,,,kleine bijdrage is op zijn plaats
tja wat is nou dat kleine bedrag, straks mogen we nergens meer komen als op het parcour, en die worden ook al steeds minder(neeroeteren en hier in holland de colibri)dus ja,,,kleine bijdrage is op zijn plaats
Voor De mooiste en coolste stickersets CHECK
http://www.swracing.nl
Ook hier op het forum info bij onderstaande
Advertenties en Aanbiedingen (ENKEL VOOR SPONSORS) en dan stickersets
Kijk ook eens bij
www.tsmotors.nl
www.twiklerquadracing.nl
- Stefmeister
- Quadfanaat
Ik geloof dat we hier stilaan op gang komen... Werd hoog tijd ook!!! Denk wel dat het normaal is aangezien MAG-quad eigenlijk nog maar vrij recent opgericht is, niet??? Als ik me niet vergis is deze afdeling er gekomen na het eerste gezeik in Antwerpen. Nu maar hopen op snel en vooral VEEEEEEL leden, want samen staan we sterk! Hopelijk zijn we er nog op tijd bij, maar ik denk dat we daar maandag wel meer uitleg over krijgen... Dus bij deze: Wie kan, zorg dat je deel neemt aan de vergadering op 14-09-2009 in het Antwerp Docks Hotel!
I'll be there
Greetz, Stefan
I'll be there
Greetz, Stefan
MAG quad is ergekomen sinds ik voorzitter ben geworden van de quads, dezelfde dag ongeveer dat het verbod is ingegaan.
10 juli en 12 juli was mijn quad eindelijk terug hersteld
10 juli en 12 juli was mijn quad eindelijk terug hersteld
.
Laatst gewijzigd door Charger69 op di 23 mar, 2010 11:24, 1 keer totaal gewijzigd.
hier zitten jullie allemaal te praten over M.A.G maar hoe zit het met de overkoepelende organisatie codegroen , ik ben daar lid van maar hoor of zie er niks meer van als die van M.A.G zoveel doen als codegroen zie ik niet in waarom ik er nog lid van zou worden. als motorrijder ben ik al lid van bij de oprichting in 1992 en in 1996 lidmaatschap opgezegt omdat ik vond dat het weinig uithaalde, intussen heb ik al wel gemerkt dat ze regelmatiger in het nieuws komen en wil ik eventueel wel terug lid worden.
Laatst gewijzigd door 4x4 freak op wo 16 sep, 2009 15:43, 1 keer totaal gewijzigd.
er is geen fun zoals offroad fun
Code groen daar is de Quad ondervoorzitter ook lid van maar heeft er niets van gehoord. Contact met die mannen opnemen lukt niet. Buiten dat ze vrolijk onze persberichten op de site plaatsen heb ik niet echt de indruk dat die iets productief hebben gedaan. Maar zoals je zelfs aanhaald M.A.G. quads is er volop aan het tegen gaan. Het is dankzij een bestaand lid van MAG dat M.A.G. quads is kunnen ontstaan en dat we er iets tegen kunnen doen.4x4 freak schreef:hier zitten jullie allemaal te praten over MAG maar hoe zit het met de overkoepelende organisatie codegroen , ik ben daar lid van maar hoor of zie er niks meer van als die van MAG zoveel doen als codegroen zie ik niet in waarom ik er nog lid van zou worden. als motorrijder ben ik al lid van bij de oprichting in 1992 en in 1996 lidmaatschap opgezegt omdat ik vond dat het weinig uithaalde, intussen heb ik al wel gemerkt dat ze regelmatiger in het nieuws komen en wil ik eventueel wel terug lid worden.
MAG is dan ook van mening: Als je een motorhelm draagt ben je mijn broeder. We houden vandezelfde sport dus moeten we gewoon samenhangen: eendracht maakt macht
Zo ik heb me terug lid van M.A.G gemaakt
er is geen fun zoals offroad fun