raptor 700 niet starten
Re: raptor 700 niet starten
dan zal ik is kijken dat het toch geen massaprobleem is
hey tjobbie meschien ee stomme vraag ik zei dat ik de bobine had gemeten
maar nu begon ik me af te vragen wat je met primaire kant bedoelde meschien heb ik verkeerd gemeten
maar nu begon ik me af te vragen wat je met primaire kant bedoelde meschien heb ik verkeerd gemeten
-
- Quadverslaafde
ten eerste bestaan er geen domme vragen,ten tweede met de primaire kant bedoel ik eigenlijk gewoon de 2 aansluitpootjes waar je de kabel op aansluit.maradonna schreef:hey tjobbie meschien ee stomme vraag ik zei dat ik de bobine had gemeten
de bougiekabel zelf is de secundaire kant.
dus simpelgezegd als je op de kant waar de kabeltjes op aangesloten worden spanning meet die hoog genoeg is,(zou ik voor de gein even bij je maat meten zodat je zeker weet dat je de juiste hoeveelheid spanning hebt)MOET de bougie vonken.
doet ie dit niet kunnen het maar een paar dingetjes zijn:
bougie en/of kabel kapot.
bobine maar geen goed contact met het frame(massa)
aarding motorblok niet in orde.(massa)
bobine kapot.
veel succes
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
oke bedankt van primaire kant had ik eigelijk nog niet gehoord
hopelijk kom ik nu tot de oplossing
hopelijk kom ik nu tot de oplossing
-
- Quadverslaafde
laat even weten of het is gelukt of niet.
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
nu had ik men quad binnengedaan voorhet probleem
de mekaniekers vonden hetook niet direkt maar was maar iets dachten zijde ze
nu kreeg ik telefoon quad stond klaar alleen het mindere nieuws het kost me 1000 euro
ze hebben maar een nieuwekabelboom gestoken want de fout zoeken bij de oude kost te veel tyd
kan da volgens julie
de mekaniekers vonden hetook niet direkt maar was maar iets dachten zijde ze
nu kreeg ik telefoon quad stond klaar alleen het mindere nieuws het kost me 1000 euro
ze hebben maar een nieuwekabelboom gestoken want de fout zoeken bij de oude kost te veel tyd
kan da volgens julie
Laatst gewijzigd door maradonna op do 17 sep, 2009 10:30, 1 keer totaal gewijzigd.
wtf... easy fix voor hun, maar hele rekening voor jou...
OK, kabelboom uitmeten kruipt wat werk in, maar eer je aan 1000 euro aan werkuren zit heb je die kabelboom wel 50x uitgemeten.
OK, kabelboom uitmeten kruipt wat werk in, maar eer je aan 1000 euro aan werkuren zit heb je die kabelboom wel 50x uitgemeten.
jeumig die lui zijn niet wijs.
ga maar is vragen of ze het even per uur kunnen verantwoorden wat ze gedaan hebben.
1000 euro zou ik NIET betalen.
greetz
ga maar is vragen of ze het even per uur kunnen verantwoorden wat ze gedaan hebben.
1000 euro zou ik NIET betalen.
greetz
-
- Quadverslaafde
????WTF die lui zijn niet goed wijs. een beetje expert kan in een mum van tijd de oorzaak vinden.
en normaal gesproken word er eerst een telefoontje gepleegdt over de oorzaak en wat het zal kosten.
hier zou ik echt niet mee accoord gaan
en normaal gesproken word er eerst een telefoontje gepleegdt over de oorzaak en wat het zal kosten.
hier zou ik echt niet mee accoord gaan
Laatst gewijzigd door maradonna op do 17 sep, 2009 10:30, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Quadrunner
wie is je dealer ?
-
- Quadfanaat
- Contacteer:
klinkt echt verdacht ... dit is toch geen officiële dealer ???
When Raptor meets Leovinci, Hell breaks lose ...
You've gotta Luv the 700R
You've gotta Luv the 700R
ik denk wel dat ze in het begin moeite deden maar ik kan er niet bij dat dat er meschien enkele draden stuk zijn dat men ineens maar alles vervangt het gaat tenslotte over de kabelboom alleen al rond de 550 euro
dan kan je toch ook even bellen niet
Laatst gewijzigd door maradonna op do 17 sep, 2009 10:29, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Quad Expert
Is het raptor 700 uit 2006... dan is het bekend probleem... en dus ook bekend waar het probleem zit. Gewoon wat rond vragen had genoeg geweest om te weten waar de breuk zou kunnen zitten.maradonna schreef:quadshop
ik denk wel dat ze in het begin moeite deden maar ik kan er niet bij dat dat er meschien enkele draden stuk zijn dat men ineens maar alles vervangt het gaat tenslotte over de kabelboom alleen al rond de 550 euro
En als kabelboom alleen 550 euro kost, wat hebben ze dan voor die andere 450 euro gedaan???
Is normaal als ze voor dat soort bedragen bellen, maar je moet het zelf ook wel aangegeven hebben! Om achteraf gezeur te voorkomen.
No Can't Do!
wil me eventjes excuseren t o v de mensen die men quad hebben gemaakt
ze hebben het me allemaal uitgelegd en kabelboom krijg ik te zien
het probleem lag blijkbaar bij mijn mekanieker in de buurt die er een alarm had opgezet
en wat verkeerd had gedaan (dat hij natuurlijk niet wil toegeven)
ze gaan ook zien wat ze kunnen doen ivm de prijs
toch mooi dat ze iets willen doen
heb meschien te rap een oordeel genomen maar was eerlijk gezegd verschoten van de prijs
dus sorry aan die mensen (ik heb geen probleem met men fout toe te geven sommigen mensen blijkbaar wel en zeker als het dan nog is om geld draaid )
ze hebben het me allemaal uitgelegd en kabelboom krijg ik te zien
het probleem lag blijkbaar bij mijn mekanieker in de buurt die er een alarm had opgezet
en wat verkeerd had gedaan (dat hij natuurlijk niet wil toegeven)
ze gaan ook zien wat ze kunnen doen ivm de prijs
toch mooi dat ze iets willen doen
heb meschien te rap een oordeel genomen maar was eerlijk gezegd verschoten van de prijs
dus sorry aan die mensen (ik heb geen probleem met men fout toe te geven sommigen mensen blijkbaar wel en zeker als het dan nog is om geld draaid )