En er zullen er nog wel volgen als ze het in Antwerpen niet ongedaan gemaakt krijgen. dus gaat het zeker niet helpen op de straat rond te rijden.
Nu wat ik het belachelijkste ooit vind is, ik woon op 1km van het (illegale) crossparcour van kaulille. De landingsbaan van de F16's ligt daar dus 200m vanaf. Overal rondom is bos bos en nog eens bos. Maar nee, wegens overlast mag er niet gecrossed worden.

HOE BELACHELIJK KAN NE MENS ZIJN. als er 1 crossparcour legaal zou moeten worden ist daar... en als ze da crossparcour zelfs al nie legaal maken, dan weet ik het ook nie meer. dan zal er geen enkel parcour bij komen. Ze zijn er al jaren en jaren mee bezig, maar er komt niks van.
  HOE BELACHELIJK KAN NE MENS ZIJN. als er 1 crossparcour legaal zou moeten worden ist daar... en als ze da crossparcour zelfs al nie legaal maken, dan weet ik het ook nie meer. dan zal er geen enkel parcour bij komen. Ze zijn er al jaren en jaren mee bezig, maar er komt niks van.Nu is het wel zo dat er heel wat volk gaat rijden in't weekend, en als de politie komt, die ergens te horen heeft gekregen van 1 vd buren (die 5km verderop een klein geluidje horen, maar zelfs nie kunnen opmaken wat, en dan vragen aan de politie of ze eens kunnen gaan kijken of er gecrossed word). dat er gecrossed word.
ze zeggen enkel: "ja manne, allemaal ophoepelen, hier mag niet gecrossed worden, 15min krijgt ge" okidoki dus.
Is nog vriendelijk van de manne, nja, daar staat nergens een plaat, dus rij ik dan maar leuk direct de bos in, en dat mag blijkbaar wel
 .
 .Spijtig alleen dat de baan niet onderhouden word, dus voor quads is het een lastig terrein door de kuilen van de motocrossers (geen verwijt, helemaal niet) tzou alleen mooi zijn moest de baan onderhouden kunnen worden....