Paar vraagjes voor raptor700

Vragen en tips bij het onderhoud en herstelling van je quad
Plaats reactie
VaTaR
Toeschouwer
Toeschouwer

Paar vraagjes voor raptor700

Bericht door VaTaR »

Hey,

Ik ben redelijk nieuw met al het Quad-gebeuren hier maar ik heb in maart dit jaar een raptor 700 aangeschaft.

Natuurlijk wilde ik daar weer een paar dingen aan veranderen maar hij staat nu nog niet zoals ik wil..
Ik heb :
- achteraan verbredingshubs gestoken (hoe krijg ik die kasteelmoeren zodanig vast zodat die niet meer vanzelf loskomen??)
- Handgas gestoken
- Verlagingsveren van KW gestoken

Nu had ik hem graag nog wat verlaagd, maar ik wil er niet overdreven veel geld gaan tegen smijten... Dus dacht ik aan die verlaagblokjes (is dit degelijk en veilig?)
Maar doordat ik die veren van KW gestoken heb vrees ik dat als ik vooraan zo'n blokje steek, dat de veer tegen de A-arm zal komen ( of zijn dat mijn gedachten?)

Weten jullie ongeveer ook hoeveel die blokjes nog verlagen? (vooraan en achteraan) als ze bijna niets verlagen is het weggesmeten geld hé..

Dan ben ik ook nog op zoek naar andere velgjes,Weet iemand een mooie velg dat hierop past? (zou brede velgen wilen met getrokken baanbanden)
Afbeelding
Of is er ergens een site waar ik toch redelijk wat verschillende velgen kan bekijken hiervoor?

Sorry voor al men vragen, hopelijk kunnen jullie mij een antwoord geven hierop

mvg
steve
Quadracer
Quadracer
Contacteer:

Re: Paar vraagjes voor raptor700

Bericht door steve »

ik heb deze te koop :bier:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding

Voor De mooiste en coolste stickersets CHECK

http://www.swracing.nl

Ook hier op het forum info bij onderstaande
Advertenties en Aanbiedingen (ENKEL VOOR SPONSORS) en dan stickersets

Kijk ook eens bij

www.tsmotors.nl
www.twiklerquadracing.nl
JdmhatchR
Quad Master
Quad Master

Re: Paar vraagjes voor raptor700

Bericht door JdmhatchR »

Die moeren zou ge misschien kunnen borgen? Loctite ofzo?
Die verlagingsblokjes vond ik wel degelijk...natuurlijk moet ge er ook niet mee gaan springen. Dat verlaagd toch wel redelijk ja (op mijn blaster vroeger stonden de a-armen net niet horizontaal na het plaatsen van die blokjes)

Normaal kan u veer niet tegen de a-arm komen, tenzij er ergens iets geraakt is? Maak u schokdemper eens los vanonder, en hou hem eens in het verlengde van het bevestigingspunt, (zoals die komt te staan met blokjes) dan hebt ge al een gedacht of hij gaat raken of niet.
Plaats reactie