Maat rijdt quad totalloss!
Re: Maat rijdt quad totalloss!
zoals gezegt zal de verzekering niet uitbetalen.
Aangezien zijn verzekering hier zich niet mee zal bemoeien, en jij natuurlijk een WA verzekering hebt?
Ik hoop dat hij een aantal flappen in de kluis heeft liggen
Aangezien zijn verzekering hier zich niet mee zal bemoeien, en jij natuurlijk een WA verzekering hebt?
Ik hoop dat hij een aantal flappen in de kluis heeft liggen
Heb jij een paar flapjes for mij tis niet leuk for je quad maar ja leven gaat door , daar heb je vrienden voor , Schade en Geluk
Al is het nacht zo donker , een Quad zie je toch nooit lopen
Waar zou je een goedkopere std achteras kunne kopen dan voor mijn Kymco KXR250? Anders pleur ik die as er zelf wel op.craptor schreef:900 voor een achteras krijg je er dan twee van durableu
oplichters
Ik zou het nog niet weten. Ik haal hem morgen weer op bij de dealer. Ik hou je op de hoogte. Enige schade is eigelijk die kromme as en verder wat krasjes. Alles doet het voor de rest en niets afgebroken.art schreef:ThaGaruda schreef:Net ff bij de quadzaak geweest, maar hij is financieel totall loss verklaard. Krijg woensdag het officiele rapport.
Achteras was krom (zou 900e kosten) en dan nog alles erom heen wat vervangen moest worden.
Dus dat wordt opzoek gaan naar een andere quad helaas. Mensen nog leuke aanbiedingen
hoeveel moet deze kosten,ik heb interesse!
Yamaha R6 2003 // Kymco KXR 250 2004
as kost hoog uit ( en dan praat ik al over een hele duren en verlengde achter as ) 500 euro.
Maar je schade kan inderdaad op 900 euro zitten. Kappen enz.
tevens zul je moeten kijken of je velg nog heel is. en hoe je achterbrug er uit ziet. ( niet scheef ofzo )
Post morgen dan maar eens foto's.
En als je het zelf kan zou ik dat doen bespaard jou vriend ook nog eens geld. ( natuurlijk moet ie je wel meehelpen he )
Maar je schade kan inderdaad op 900 euro zitten. Kappen enz.
tevens zul je moeten kijken of je velg nog heel is. en hoe je achterbrug er uit ziet. ( niet scheef ofzo )
Post morgen dan maar eens foto's.
En als je het zelf kan zou ik dat doen bespaard jou vriend ook nog eens geld. ( natuurlijk moet ie je wel meehelpen he )
achteras is niet zo duur 2ehands, voor 80 euro heb je een achteras voor Yamaha Blaster, en kymco is iets goedkoper denk dat je rond de 50 euro ofso zit. moet je ff een zoekertje zetten bij "gevraagd" krijg je meestal wel reacties op en kappen met krassen enzo gewoon schuren en dan weer opnieuw spuiten spuitbusje kost 6 euro. en voor bumer ook schuren en spuiten!
Zondag kijken : Suzuki LTZ 250
Een quad die niet alleen maar op de weg gebruikt wordt kun je niet spuiten. Bijv bij het crossen vervormen de kappen en dan barst de verf eraf....
Quadclub 'De Veluwse Zandhappers'
http://www.youtube.com/user/16467
https://picasaweb.google.com/eversteeg700
http://www.youtube.com/user/16467
https://picasaweb.google.com/eversteeg700
Blasters zie je ook 100x zoveel als Kymco's helaas dus die asjes liggen niet voor het oprapen.
Mochten mensen er 1 weten, hou ik me aanbevolen!
en mischien op marktplaats gevraagd zetten ??
Zondag kijken : Suzuki LTZ 250
-
- Quadfanaat
- Contacteer:
Als de verzekering van uw vriend de schade niet betaald zal hij het zelf toch doen, of niet?ThaGaruda schreef:Blasters zie je ook 100x zoveel als Kymco's helaas dus die asjes liggen niet voor het oprapen.
Anyway, op 2dehands.Be heb ik een aantal researches gedaan maar zonder geluk.
Ik geloof wel dat je de as weeral recht kunt zetten, daar hebben ze een speciaal machine voor bij QuadTuning BE.
Waar ergens woon je?
Anyway als je geen goedkopere as kunt vinden is het dan pech voor uw vriend, maar ja, eigen schuld betalen zult!
Voor de rest van de reparatie zou ik nu niet naar kijken want die kun je gemakkelijk en gekoop repareren, maak zeker dat je iets vind!
Good luck!
Not only skill counts, you need to LOVE your quadbike
It will all be ok ik the end, and if it ain't, then it ain't the end :')
Tnx voor de tips, ik ga het eerst proberen te regelen met zijn verzekering. Als die alles dekt, dan ga ik proberen me quad terug te kopen voor een leuke prijs en dan begin ik met repareren.
Deze week moet ik schade opgaaf krijgen van de dealer, aangezien hij nog op Kymco prijzen wacht. Dan kan ik het doorgeven aan de verzekeringsagent van me maat en die gaat het regelen met het geld.
Dus hopen dat alles gedekt wordt.... En anders ken ie idd gaan dokken
Deze week moet ik schade opgaaf krijgen van de dealer, aangezien hij nog op Kymco prijzen wacht. Dan kan ik het doorgeven aan de verzekeringsagent van me maat en die gaat het regelen met het geld.
Dus hopen dat alles gedekt wordt.... En anders ken ie idd gaan dokken
- Denus
- Quadrider
- Contacteer:
Ik heb dus wel gebruik kunnen maken van de verzekering toen ik een koprol had gemaakt met mijn Honda.
De teller en montage is door de verzekering gedekt (heb het geld op m'n rekening).
Nu ben ik wel goed verzekerd hoor: volledig casco-verzekering.
De teller en montage is door de verzekering gedekt (heb het geld op m'n rekening).
Nu ben ik wel goed verzekerd hoor: volledig casco-verzekering.
-
- Quadfanaat
- Contacteer:
Quad terug te kopen? Hoe bedoel je?!ThaGaruda schreef:Als die alles dekt, dan ga ik proberen me quad terug te kopen voor een leuke prijs en dan begin ik met repareren.
Zo na lange tijd weer een reactie van mij.
Verzekering gaat het helaas niet uitkeren. Dit wist ik al een tijdje dus besloten om de quad gewoon op te knappen, te verkopen en het verschil (wat ik verlies bij aankoop - verkoop - afschrijving) laten betalen door die maat van me.
Bleek dus dat de schade minder erg was dan ik dacht. As was niet krom, slechts de velg . Doordat die velg krom was, klapperde de as zo hard tijdens het rijden en leek het of de achterkant krom was. Vervolgens de velg laten repareren en die was zo weer recht. Voor de zekerheid toch de as naar een richter gebracht, maar de afwijking was echt minimaal tot niets, dus daar kan je gewoon normaal mee rijden.
Verder dat ding helemaal opgepoetst, beurtje gegeven en hij ziet er gewoon goed uit (ok gebruikerskrasjes, maar dat hou je op een quad) .. Dus hij is helemaal klaar voor de verkoop
Verzekering gaat het helaas niet uitkeren. Dit wist ik al een tijdje dus besloten om de quad gewoon op te knappen, te verkopen en het verschil (wat ik verlies bij aankoop - verkoop - afschrijving) laten betalen door die maat van me.
Bleek dus dat de schade minder erg was dan ik dacht. As was niet krom, slechts de velg . Doordat die velg krom was, klapperde de as zo hard tijdens het rijden en leek het of de achterkant krom was. Vervolgens de velg laten repareren en die was zo weer recht. Voor de zekerheid toch de as naar een richter gebracht, maar de afwijking was echt minimaal tot niets, dus daar kan je gewoon normaal mee rijden.
Verder dat ding helemaal opgepoetst, beurtje gegeven en hij ziet er gewoon goed uit (ok gebruikerskrasjes, maar dat hou je op een quad) .. Dus hij is helemaal klaar voor de verkoop
-
- Quadfanaat
- Contacteer:
[quote="Verder dat ding helemaal opgepoetst, beurtje gegeven en hij ziet er gewoon goed uit (ok gebruikerskrasjes, maar dat hou je op een quad) .. Dus hij is helemaal klaar voor de verkoop [/quote]
Goed.
Maar eerst praat je over dat je quad kapot is gegaan en dan zeg je dat je hem terug koopt en nu zeg je dat hij klaar is voor verkoop?
Ging je die al verkopen voor je maat hem schade heeft toegebracht?
Goed.
Maar eerst praat je over dat je quad kapot is gegaan en dan zeg je dat je hem terug koopt en nu zeg je dat hij klaar is voor verkoop?
Ging je die al verkopen voor je maat hem schade heeft toegebracht?
Ik zal dat terugkopen verhaal ff uitleggen. Stel dat de verzekering het zou vergoeden, zou de quad naar de verzekering gaan...
Toen zat ik er aan te denken om hem terug te kopen en hem dan alsnog op te knappen. Kapot was ie niet, wel financieel totalloss als je alle bekraste onderdelen gaat vervangen voor nieuwe
Nu is het verhaal dat de verzekering niet dekt, dus heb ik hem zelf opgeknapt (schade was minder dan ik dacht) en gaat hij de verkoop in. Heb er 1000 km mee gereden sinds de reparatie en nieuwe remblokjes, bougie e.d.
Rijdt gewoon prima nu
Toen zat ik er aan te denken om hem terug te kopen en hem dan alsnog op te knappen. Kapot was ie niet, wel financieel totalloss als je alle bekraste onderdelen gaat vervangen voor nieuwe
Nu is het verhaal dat de verzekering niet dekt, dus heb ik hem zelf opgeknapt (schade was minder dan ik dacht) en gaat hij de verkoop in. Heb er 1000 km mee gereden sinds de reparatie en nieuwe remblokjes, bougie e.d.
Rijdt gewoon prima nu