Quad met kenteken
Quad met kenteken
Ik wil een quad met kenteken kopen. Maar hij moet natuurlijk wel wat pktjes hebben. ik ben 17 jaar. Ik heb mijn oog laten vallen op of een z400 of een 400ex of een blaster waarvan iedereen eigenlijk zegt, de beginners quad bij uitstek. geef raad
quad met kenteken is pas vanaf 18 jaar als je een rijbewijs hebt(auto)
in nederland
in nederland
www.kicker.nl
car audio power
car audio power
-
- Easy Quadrider
ik ben 29 en heb een eigen huis een vrouw 2 auto's en voor een ???? euro aan modelbouw trucks maar ik heb volle bak plezier aan m'n blaster op kenteken,meer zat er effe niet aan toen ik em kocht.Ralph schreef:Ik ben al 20 en ik heb nog plezier met m'n Blaster. Maar zo'n Z400 als Bartie heeft gekocht compleet met kenteken is wel een goed idee denk ik.
www.kicker.nl
car audio power
car audio power
-
- Quad Expert
- Contacteer:
als je nog niet veel met een quad gereden hebt zou ik persoonlijk wel met een blaster beginnen, zijn de beste om het rijden mee aan te leren, vrij goedkoop in stukken als je eens iets stuk rijdt (veel okazie te vinden) makelijk om aan te werken. Tegen als je met 4-takt begint, ze zijn stukken betrouwbaarder, maar als er eens iets aan scheelt... een blaster die gripeerd trek je ingang en met veel geluk rijdt ie met wijnig compressie naar huis, bij een viertakt kan je dat vergeten en heb je een hele dure rekening (zuiger, kleppen,....)
greetz
greetz