gij gelooft echt dat ge met praten nog iets kunt oplossen
de fase waar het offroaden in t algemeen nu inzit is de fase in een scheiding waar ge probeert ten allen koste nog iets van meubels te redden, het punt van verzoening is al lang gepasseerd
motocrossterreinen worden gesloten, 4x4terreinen worden gesloten, veldwegen zijn een exclusiviteit voor wandelaars en mtbers geworden...
ik heb al meerdere keren aan die kar geduwd en thelpt f*ck all, er zijn er al aan t "praten" en "dialoog" aan het voeren van toen 80% hier nog geen rijbewijs had...
ik ben geen zwartkijker ze, ik heb het gewoon al zelf geprobeerd en het anderen van dicht zien proberen..
persoonlijk maakt het mij eigenlijk niet zoveel uit dat ik niet in antwerpen-city mag rijden, ik rij met de smile 200 of 1500km om ergens een weekend of weekje te gaan snorren..
ik vind het gewoon zielig dat belgskes zich elke keer als schapen gedragen als er iets verboden of afgepakt word
en door de mensen die wel iets zien in een protestrit dom te noemen ga je niet veel sympathie loskrijgen bij die groep
de mijne hebt ge, want ge probeert iets en dat verdient respect al beschouw ik het persoonlijk als een dode mus
wik je woorden, als ge met politiekers wilt gaan lullen zal het nodig zijn