734 AGGRESSOR [78HP Dyno 205]
Re: YFM700R SE Black Streetfighter
my lips are seald
Voor De mooiste en coolste stickersets CHECK
http://www.swracing.nl
Ook hier op het forum info bij onderstaande
Advertenties en Aanbiedingen (ENKEL VOOR SPONSORS) en dan stickersets
Kijk ook eens bij
www.tsmotors.nl
www.twiklerquadracing.nl
-
- Quadverslaafde
weer een kleine update,
rest volgt nog.
rest volgt nog.
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
-
- Quad Expert
Bang dat je vast vriest?tjobbie schreef:weer een kleine update,
[img]http://images.fotopic.net/1yhkl1.jpg[img]
[img]http://images.fotopic.net/1yhkk0.jpg[img]
[img]http://images.fotopic.net/1yhkly.jpg[img]
rest volgt nog.
No Can't Do!
opgepast dat de frikandellen niet aanbakken hé
maar knap uitgevonden
maar knap uitgevonden
Kymco MXU 250
Barossa 250 Silverhawk
Raptor 660
Can-Am outlander 800 xt
Barossa 250 Silverhawk
Raptor 660
Can-Am outlander 800 xt
-
- Quadverslaafde
haha, kijk straks maar wie het laatst lacht als mijn kroketje+bitterballen er lekker warm bijzit.
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
Juist
en ons kl.... zijn aan 't bevriezen
en ons kl.... zijn aan 't bevriezen
Kymco MXU 250
Barossa 250 Silverhawk
Raptor 660
Can-Am outlander 800 xt
Barossa 250 Silverhawk
Raptor 660
Can-Am outlander 800 xt
-
- Quad Expert
Heeft je moeder geen wollen onderbroek voor je gebreid dan?tjobbie schreef:haha, kijk straks maar wie het laatst lacht als mijn kroketje+bitterballen er lekker warm bijzit.
No Can't Do!
-
- Quadverslaafde
nee, dat jeukt zo als ie geschoren isArdjuh schreef:Heeft je moeder geen wollen onderbroek voor je gebreid dan?tjobbie schreef:haha, kijk straks maar wie het laatst lacht als mijn kroketje+bitterballen er lekker warm bijzit.
-
- Quad Expert
Moet je echte wol nemen.. niet van die goedkope zooitjobbie schreef:nee, dat jeukt zo als ie geschoren isArdjuh schreef:Heeft je moeder geen wollen onderbroek voor je gebreid dan?tjobbie schreef:haha, kijk straks maar wie het laatst lacht als mijn kroketje+bitterballen er lekker warm bijzit.
Maar gaat het schuim dat leuk vinden? En hoe zit het met stroom verbruik?
No Can't Do!
-
- Quadverslaafde
voor het schuim maakt het niet uit, hij wordt hooguit rond de 50graden.Maar gaat het schuim dat leuk vinden? En hoe zit het met stroom verbruik?
stroomverbruik valt mee, ik heb m gisteren even gemeten met een waarde van ong, 2A
wel zout meenemen he tjobbie..voor als de eitjes gekookt zijn
Voor De mooiste en coolste stickersets CHECK
http://www.swracing.nl
Ook hier op het forum info bij onderstaande
Advertenties en Aanbiedingen (ENKEL VOOR SPONSORS) en dan stickersets
Kijk ook eens bij
www.tsmotors.nl
www.twiklerquadracing.nl
-
- Quadverslaafde
hehe! ik denk niet dat jij daar een hap van wil hebben viezerik.steve schreef:wel zout meenemen he tjobbie..voor als de eitjes gekookt zijn
Ik will well hapje bitterball mooie idea man die billetjes verwarmingtjobbie schreef:hehe! ik denk niet dat jij daar een hap van wil hebben viezerik.steve schreef:wel zout meenemen he tjobbie..voor als de eitjes gekookt zijn
Al is het nacht zo donker , een Quad zie je toch nooit lopen
-
- Quadverslaafde
ben er nog even mee bezig maar ik kan je vertellen dat het niet simpel is om zoiets netjes in te bouwen zonder dat je iets onder het zadel ziet. maar ik geef de moed niet opZakie schreef:Ik will well hapje bitterball mooie idea man die billetjes verwarmingtjobbie schreef:hehe! ik denk niet dat jij daar een hap van wil hebben viezerik.steve schreef:wel zout meenemen he tjobbie..voor als de eitjes gekookt zijn
- yamahakoppel
- Quad GOD
mooi idee maar ik heb met mijn lichten en handvat verwarmng en GPS al veel verbruik want alles aan en 20 min met de 4 verstralers op is mijn batterij plat ik rij meestal nog even 2 km met alles uit voor ik hem stil leg heb eigenlijk nog nooit een koude kont gehad rij zelfs met -4 ( kerstrit )
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !