Maar omdat ik voorlopig nog niet kan gaan karten in competitie,verveel ik mij en mis ik het crossen daarmee zou ik graag mijn yamaha blaster uit 2006 (deze staat nu elemaal standaart omdat ik alle speciale spullen heb verkocht voor mijn kart te kunnen kopen op een stuurdemper na)wilen veranderen naar een yamaha blaster 125cc FUL CROSS maar nu heb ik 1 probleem ik zoek een 125cc crossblok.Dus ik dacht zo meschien weten jullie wel een niet te duur crossblokje staan voor mijn quad.en wat andere onderdelen zoals : achterbrug,achteras,a-armen,veringen,enzovoort deze onderdelen moeten niet speciaal van het type zijn voor een yamaha blaster want ik kan goed omgaan met aanpassingen aan het frame dus degene die wat spul heeft liggen geef mij maar een seintje.
hier wat foto's hoe ik hemou willen hebben :

Daarmee is dan ook mijn yamaha blaster motorblok te koop met alles erbij uitlaat enzo ,
ook mijn veringen,a-armen,achteras,achterbrug,stanaart banden met velg,plastieke kappen,enzovoort dit is dus allemaal te koop als u foto's wil en de prijs wil weten geef me dan een seintje