quad123 schreef:Maar wat voor qualiteit is dat.. en dan ook nog andere veren Wordt me beetje te duur
Ik heb deze a-armen en die zijn super kwaliteit .
quad123 schreef:Maar wat voor qualiteit is dat.. en dan ook nog andere veren Wordt me beetje te duur
ik heb er al goe mee gesprongen en doen niks, maar 'k zeg nu nie als ge van 2 meter op de grond stuikt maar denk dat men öhlins ook wel goed hun werk doenBelgian Pro schreef:Om nog eens op die a-armen terug te komen, die zijn volgens mij toch alleen voor recreatief gebruik goe ze ...
Als je daarmee een deftige jump doet breke die of plooie ze
ja da kan , die veren kosten evenveel als jouw blaster waarschijnlijk?LeOke schreef:ik heb er al goe mee gesprongen en doen niks, maar 'k zeg nu nie als ge van 2 meter op de grond stuikt maar denk dat men öhlins ook wel goed hun werk doenBelgian Pro schreef:Om nog eens op die a-armen terug te komen, die zijn volgens mij toch alleen voor recreatief gebruik goe ze ...
een beetje meer eigenlijk EN em sta te koop voor prijs blaster alleen en raak em nie kwijt!Belgian Pro schreef:ja da kan , die veren kosten evenveel als jouw blaster waarschijnlijk?LeOke schreef:ik heb er al goe mee gesprongen en doen niks, maar 'k zeg nu nie als ge van 2 meter op de grond stuikt maar denk dat men öhlins ook wel goed hun werk doenBelgian Pro schreef:Om nog eens op die a-armen terug te komen, die zijn volgens mij toch alleen voor recreatief gebruik goe ze ...