Bijna 16!
Bijna 16!
Beste quad rijders, zoals de titel al zegt ben ik bijna 16 (december namelijk)
En ik zit te twijfelen of ik een scooter of een quad ga kopen, het idee van een quad spreekt me meer aan maar ik weet niet of het wel zo geschikt is voor mijn gebruik? Ik ben namelijk van plan ermee op straat te rijden, en misschien af- en toe in het bos te crossen maar dit is geen criteria bij het bepalen welke quad ik zou kopen. Mijn budget is vrij klein aangezien ik hem zelf zal moeten betalen. Ik denk dat ik rond de 900-1100 euro schommel zodra ik 16 ben. Nou vind ik het niet heel erg als er nog iets aan moet gebeuren, nieuwe kappen of tunen ofzo, als ik 'm maar heb . Want zodra ik 'm heb kan al het geld dat binnenkomt naar de quad gaan
Maar ik zit dus wel met een paar vragen, aangezien mijn algemene kennis over quads niet zo groot is:
Als ik een 50CC quad wil kopen, zodat ik er op mijn 16e op mag rijden, en ik voer 'm op, ben ik dan al snel de klos? Grote boetes of innemen van voertuig? Want 45 Km/H klinkt niet zo heel geweldig.
Maken ze nou echt zoveel herrie altijd want een kennis van kwam 's avonds altijd nog even met de quad naar huis en toen hadden de buren een keer geklaagd en toen mocht ie niet meer rijden ofzo.
En als ik 'm wil opvoeren zodat ie sneller optrekt en harder kan, is dat dan duur als ik het door een vriend laat doen qua onderdelen enzo?
Als ik zoals bij een scooter nieuwe kappen erop wil zetten, is dat dan veel gedoe? En is dat duur?
Welke quad adviseren jullie voor mijn gebruik? criteria zijn;
-Iemand moet achterop kunnen
-Woest uiterlijk, Acces SP 50 vind ik bijv. mooi
Alvast bedankt voor de reacties, sorry voor het lange verhaal
oh vergeten te zeggen ik woon in Nederland, Houten. Da's provincie Utrecht
En ik zit te twijfelen of ik een scooter of een quad ga kopen, het idee van een quad spreekt me meer aan maar ik weet niet of het wel zo geschikt is voor mijn gebruik? Ik ben namelijk van plan ermee op straat te rijden, en misschien af- en toe in het bos te crossen maar dit is geen criteria bij het bepalen welke quad ik zou kopen. Mijn budget is vrij klein aangezien ik hem zelf zal moeten betalen. Ik denk dat ik rond de 900-1100 euro schommel zodra ik 16 ben. Nou vind ik het niet heel erg als er nog iets aan moet gebeuren, nieuwe kappen of tunen ofzo, als ik 'm maar heb . Want zodra ik 'm heb kan al het geld dat binnenkomt naar de quad gaan
Maar ik zit dus wel met een paar vragen, aangezien mijn algemene kennis over quads niet zo groot is:
Als ik een 50CC quad wil kopen, zodat ik er op mijn 16e op mag rijden, en ik voer 'm op, ben ik dan al snel de klos? Grote boetes of innemen van voertuig? Want 45 Km/H klinkt niet zo heel geweldig.
Maken ze nou echt zoveel herrie altijd want een kennis van kwam 's avonds altijd nog even met de quad naar huis en toen hadden de buren een keer geklaagd en toen mocht ie niet meer rijden ofzo.
En als ik 'm wil opvoeren zodat ie sneller optrekt en harder kan, is dat dan duur als ik het door een vriend laat doen qua onderdelen enzo?
Als ik zoals bij een scooter nieuwe kappen erop wil zetten, is dat dan veel gedoe? En is dat duur?
Re: Bijna 16!
Tobias schreef:Beste quad rijders, zoals de titel al zegt ben ik bijna 16 (december namelijk)
met opvoeren zullen ze of je opgevoerde delen eraf nemen of inbeslagname,en waarschijnlijk een stevige boete
wat herrie beterft dat ligt puur aan je uitlaat, een orginele zul je geen last hebben van klachten, bij de meeste aftermarket uitlaten veranderd dat verhaal
opvoeren kun je zo duur maken als je zelft wilt, denk dat je met een dikkere cilinder al een stuk verder komt
een kappenset voor bv een Suziku LTR kost compleet rond de 600 euro, hoe dat bij een brommerquadje zit weet ik niet, het zal niet goedkoop zijn
denk dat er voor 900 euro in ieder geval weinig keus is om een fatsoenlijke quad te vinden
Voor De mooiste en coolste stickersets CHECK
http://www.swracing.nl
Ook hier op het forum info bij onderstaande
Advertenties en Aanbiedingen (ENKEL VOOR SPONSORS) en dan stickersets
Kijk ook eens bij
www.tsmotors.nl
www.twiklerquadracing.nl
http://www.schadeautos.nl/auto.php?id=347430&from=0" onclick="window.open(this.href);return false;
Dit is dus niks?
Dit is dus niks?
da's 200 Cc denk niet dat je die op je 16e met een brommerrijbewijs kunt rijden
indd en een bashan wordt je ook niet vrolijk van
Voor De mooiste en coolste stickersets CHECK
http://www.swracing.nl
Ook hier op het forum info bij onderstaande
Advertenties en Aanbiedingen (ENKEL VOOR SPONSORS) en dan stickersets
Kijk ook eens bij
www.tsmotors.nl
www.twiklerquadracing.nl
en het frame is krom want dat is mijn buurman en ik heb die quad al is gezien
de acces sp 50 is geen 200cc ,
er is een uitvoering van met het uiterlijk ervan maa rde motor inhoud is 50cc .
Je kan m natuurlijk opvoeren , 70cc blokje , andere uitlaat wat rolletjes enz maar heb er niet echt veel verstand van zelf moet ik zeggen haha ik heb zelf een 250cctje en als ik 16 ben koop ik ook brommerquad voer'm dan op tot ong 70-80 moet natuurlijk snel optrekke voor wheelies!
maarja, kijk wat rond op andere forums over brommerquads hier op de site er staat heel veel tussen voor onderdelen en opvoeren voer de acces sp 50 en de adly 50 enz!
succes ermee.
groetjes ted
Je kan m natuurlijk opvoeren , 70cc blokje , andere uitlaat wat rolletjes enz maar heb er niet echt veel verstand van zelf moet ik zeggen haha ik heb zelf een 250cctje en als ik 16 ben koop ik ook brommerquad voer'm dan op tot ong 70-80 moet natuurlijk snel optrekke voor wheelies!
maarja, kijk wat rond op andere forums over brommerquads hier op de site er staat heel veel tussen voor onderdelen en opvoeren voer de acces sp 50 en de adly 50 enz!
succes ermee.
groetjes ted
Lees eerst eens alles door en klik eens op die linkTedd schreef:de acces sp 50 is geen 200cc ,
succes ermee.
groetjes ted
Daar gaat het om een Bashan... 200cc...