mijn zus heeft een GSM gevonden onder baan naar haar werk, zou de persoon graag haar GSM terug geven (zal wel een HAAR zijn want hij is roze ofweeel ... )...
Nu ben ik al naar de elektronicawinkel geweest in de buurt en gevraagd of ze de sim kaart kunnen uitlezen om te zien welke nummers erin staan... Maar het komt erop neer dat ze niks kunnen doen en dat ik moet blij zijn dat ik een andere GSM heb...
De GSM zelf kan ik niet gebruiken want er zit een beveiligingscode op...
mss iemand die raad weet? het gaat over een nokia 7310 Supernova
BeveiligingsCode is normaal makkelijk te vinden hoor vooral bij nokia.
Google maar eens op nokia mastercode. Sites genoeg die even je mastercode berekenen.
Je hebt alleen serienummer nodig die te vinden is door *#06# op de gsm in te tikken.
RTCke schreef:BeveiligingsCode is normaal makkelijk te vinden hoor vooral bij nokia.
Google maar eens op nokia mastercode. Sites genoeg die even je mastercode berekenen.
Je hebt alleen serienummer nodig die te vinden is door *#06# op de gsm in te tikken.
Staat normaal gezien ook aan de binnenkant van de gsm. Sticker achter de batery ofzo. Kwas men eigen beveiligingscode ooit vergeten ( ja blijkbaar was het een goede code ) en heb men gsm zo terug aan de praat gekregen.
heb ik even gebeld naar proximus met het kaartnummer die op het pay en go kaartje staat, het enigste wat ze kunnen zien is een nummer die ze meerdere malen opbelt. Ze hebben naar dat nummer gebeld en dat was een vriendin van haar. Nu tijdens de middagpauze zal ze haar vriendin aanspreken en terug bellen naar proximus en proximus zal dan bellen naar mij voor verdere stappen...
geef toch toe allemaal dat jullie ook graag zouden hebben als je je GSM kwijt bent dat je hem graag zou terug krijgen!
weer een goeie daad verricht... Wie weet krijg ik nu men quad verkocht, hahahaha