GSM
GSM
mijn zus heeft een GSM gevonden onder baan naar haar werk, zou de persoon graag haar GSM terug geven (zal wel een HAAR zijn want hij is roze ofweeel ... )...
Nu ben ik al naar de elektronicawinkel geweest in de buurt en gevraagd of ze de sim kaart kunnen uitlezen om te zien welke nummers erin staan... Maar het komt erop neer dat ze niks kunnen doen en dat ik moet blij zijn dat ik een andere GSM heb...
De GSM zelf kan ik niet gebruiken want er zit een beveiligingscode op...
mss iemand die raad weet? het gaat over een nokia 7310 Supernova
Nu ben ik al naar de elektronicawinkel geweest in de buurt en gevraagd of ze de sim kaart kunnen uitlezen om te zien welke nummers erin staan... Maar het komt erop neer dat ze niks kunnen doen en dat ik moet blij zijn dat ik een andere GSM heb...
De GSM zelf kan ik niet gebruiken want er zit een beveiligingscode op...
mss iemand die raad weet? het gaat over een nokia 7310 Supernova
-
- Quad Expert
- Contacteer:
Re: GSM
k ben m al 3 keer op de kermis verloren, ( bots autokes )
als je in de bots auto's zit, vind je zo op een avond wel 3 i-pods of mobile telefoons...
als je in de bots auto's zit, vind je zo op een avond wel 3 i-pods of mobile telefoons...
Yamaha Blaster & Yamaha Blaster {gestolen}
chinese loncin {onding!, verkocht}
Yamaha Blaster {verkocht}
Yamaha Blaster { opgeknapt,verkocht}
Adly rs50 { gehobby't, geleerd en nooit een bromquad meer, verkocht}
Yamaha Blaster { the beast! lovely verkocht}
somthing comming soon...
QUADLOOS ( op 't moment)
somthing comming soon...
QUADLOOS ( op 't moment)
en als je nog is zo'n I-pod vind roept maardieseltank schreef:k ben m al 3 keer op de kermis verloren, ( bots autokes )
dieseltank schreef:k ben m al 3 keer op de kermis verloren, ( bots autokes )
Geld kom je er niet tegen, dat hebben ze allemaal aan botsautopenningen uitgegeven
Voor De mooiste en coolste stickersets CHECK
http://www.swracing.nl
Ook hier op het forum info bij onderstaande
Advertenties en Aanbiedingen (ENKEL VOOR SPONSORS) en dan stickersets
Kijk ook eens bij
www.tsmotors.nl
www.twiklerquadracing.nl
-
- Quad Expert
- Contacteer:
idd, geld word vaak al moeilijker....steve schreef:
Geld kom je er niet tegen, dat hebben ze allemaal aan botsautopenningen uitgegeven
Yamaha Blaster & Yamaha Blaster {gestolen}
somthing comming soon...
QUADLOOS ( op 't moment)
somthing comming soon...
QUADLOOS ( op 't moment)
BeveiligingsCode is normaal makkelijk te vinden hoor vooral bij nokia.
Google maar eens op nokia mastercode. Sites genoeg die even je mastercode berekenen.
Je hebt alleen serienummer nodig die te vinden is door *#06# op de gsm in te tikken.
Google maar eens op nokia mastercode. Sites genoeg die even je mastercode berekenen.
Je hebt alleen serienummer nodig die te vinden is door *#06# op de gsm in te tikken.
Ja maar daarvoor moet je er wel in komenRTCke schreef:BeveiligingsCode is normaal makkelijk te vinden hoor vooral bij nokia.
Staat normaal gezien ook aan de binnenkant van de gsm. Sticker achter de batery ofzo. Kwas men eigen beveiligingscode ooit vergeten ( ja blijkbaar was het een goede code ) en heb men gsm zo terug aan de praat gekregen.
goede ziel dat ik ben
heb ik even gebeld naar proximus met het kaartnummer die op het pay en go kaartje staat, het enigste wat ze kunnen zien is een nummer die ze meerdere malen opbelt. Ze hebben naar dat nummer gebeld en dat was een vriendin van haar. Nu tijdens de middagpauze zal ze haar vriendin aanspreken en terug bellen naar proximus en proximus zal dan bellen naar mij voor verdere stappen...
geef toch toe allemaal dat jullie ook graag zouden hebben als je je GSM kwijt bent dat je hem graag zou terug krijgen!
weer een goeie daad verricht... Wie weet krijg ik nu men quad verkocht, hahahaha
heb ik even gebeld naar proximus met het kaartnummer die op het pay en go kaartje staat, het enigste wat ze kunnen zien is een nummer die ze meerdere malen opbelt. Ze hebben naar dat nummer gebeld en dat was een vriendin van haar. Nu tijdens de middagpauze zal ze haar vriendin aanspreken en terug bellen naar proximus en proximus zal dan bellen naar mij voor verdere stappen...
geef toch toe allemaal dat jullie ook graag zouden hebben als je je GSM kwijt bent dat je hem graag zou terug krijgen!
weer een goeie daad verricht... Wie weet krijg ik nu men quad verkocht, hahahaha
in de hemel kom je vast en zeker nou
Voor De mooiste en coolste stickersets CHECK
http://www.swracing.nl
Ook hier op het forum info bij onderstaande
Advertenties en Aanbiedingen (ENKEL VOOR SPONSORS) en dan stickersets
Kijk ook eens bij
www.tsmotors.nl
www.twiklerquadracing.nl
haha het is zeker klote als jeje gsm kwijt bent.
Maarja dat is het nadeel als je iets kwijt raakt he. Sommige brengen het terug andere niet.
Kun je wel meteen ff een date regelen he ( mits ze knap is )
Maarja dat is het nadeel als je iets kwijt raakt he. Sommige brengen het terug andere niet.
Kun je wel meteen ff een date regelen he ( mits ze knap is )