Oppervlakte ruwheid

Wij zorgen voor de ruimte, zorg zelf voor het bier... (niet quadgerelateerde onderwerpen horen hier thuis)
Plaats reactie
Blaster-boy
Quadracer
Quadracer

Oppervlakte ruwheid

Bericht door Blaster-boy »

Ik ben dus bezig met mijn GIP, bedoeling is om een trek-drukbank voor labo van de houtrichtingen te bouwen.
Nu moet ik in mijn werktekeningen de oppervlakteruwheid aanduiden, maar ik kan nergens de oppervlakteruwheid (ra)
van gecoate stukken vinden.. Is er hier iemand die mij kan verder helpen?
yfz450 '04,vls chrome a arms,full leovince exhaust,dt one filter,+2 axle,polisport handguards,quadracing nerfs,steel brakelines,pro design killswitch,race cut fenders,one stickerset, axp bumper & frame guards , w tec nr plate (rear),Pro Taper bars,ProTaper barpad,Reiger stuurdemper,Holeshot HD & Duro Excavator op Douglas velg achteraan,...
Stino89
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Re: Oppervlakte ruwheid

Bericht door Stino89 »

Ik snap het niet echt?
Normaal als je de werktekeningen maakt, en jij zet een ruwheid van laat ons zeggen, 1.6µ, dan moet degene die
het stuk draait, die oppervlakteruwheid behalen.

Word die coating op maat bewerkt, of is het enkel een coating aanbrengen?
Yamaha Yfz 450
Blaster-boy
Quadracer
Quadracer

Bericht door Blaster-boy »

Stino89 schreef:Ik snap het niet echt?
Normaal als je de werktekeningen maakt, en jij zet een ruwheid van laat ons zeggen, 1.6µ, dan moet degene die
het stuk draait, die oppervlakteruwheid behalen.

Word die coating op maat bewerkt, of is het enkel een coating aanbrengen?
Ja wij zijn verplicht van een bepaalde oppervlakteruwheid te geven,
bv. wanneer het stuk gegoten is of geslepen of dergelijken..
Maar van coaten kunnen we niets vinden, dus moeten we eig kijken welke ruwheid het materiaal heeft na het coaten.
Het is gewoon de aangebrachte coating waar we van moeten weten welke ruwheid je kan halen.
yfz450 '04,vls chrome a arms,full leovince exhaust,dt one filter,+2 axle,polisport handguards,quadracing nerfs,steel brakelines,pro design killswitch,race cut fenders,one stickerset, axp bumper & frame guards , w tec nr plate (rear),Pro Taper bars,ProTaper barpad,Reiger stuurdemper,Holeshot HD & Duro Excavator op Douglas velg achteraan,...
Stino89
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door Stino89 »

over wat soort coating gaat het?
Yamaha Yfz 450
Plaats reactie