Ik gebruik de zumo 550 als ik een gps nodig heb op de quad. Mijn moeder heeft een Nüvi 550 in de auto zitten, ik denk dat de nuvi meer gebouwd is voor gebruik in de auto. Aangezien ik nog maar weinig motoren met een nuvi op het stuur ben tegen gekomen meestal zijn het gewoon zumo 550's.
Ik heb wel al is de nuvi 550 meegenomen op de quad, dat was een dag dat ik een redelijk grote afstand moest afleggen en het begon te regenen en uiteraard werdt ook het nuvi scermpje nat en ik vond toch dat hij dan moeilijk afleesbaar wordt en niet goed reageerd als ik een wijziging wil inbrengen door op het scherm te touchen. De zumo 550 bezit dan weer handige knopjes aan de zijkanten waarmee je ook in natte omstandigheden er makkelijker mee overweg kan....
Persoonlijk zou ik gaan voor de Zumo 550, je zult er geen spijt van krijgen!
Littlequad schreef:Ik gebruik de zumo 550 als ik een gps nodig heb op de quad. Mijn moeder heeft een Nüvi 550 in de auto zitten, ik denk dat de nuvi meer gebouwd is voor gebruik in de auto. Aangezien ik nog maar weinig motoren met een nuvi op het stuur ben tegen gekomen meestal zijn het gewoon zumo 550's.
Ik heb wel al is de nuvi 550 meegenomen op de quad, dat was een dag dat ik een redelijk grote afstand moest afleggen en het begon te regenen en uiteraard werdt ook het nuvi scermpje nat en ik vond toch dat hij dan moeilijk afleesbaar wordt en niet goed reageerd als ik een wijziging wil inbrengen door op het scherm te touchen. De zumo 550 bezit dan weer handige knopjes aan de zijkanten waarmee je ook in natte omstandigheden er makkelijker mee overweg kan....
Persoonlijk zou ik gaan voor de Zumo 550, je zult er geen spijt van krijgen!