Mijn vrouw heeft mijn quad tegen de voorgevel van ons huis geramd. Gelukkig is ze zelf nog helemaal heel, alleen behoorlijk wat blauwe plekken, en nog erg last van haar schouders.
Heb allemaal nieuwe kappen erop gezet, bumpertje en het stuur ook vernieuwd.
Maargoed, nu heb ik dus alles erop, en aangesloten, blijkt als ik normaal of groot licht aan doe niks gaat branden behalve stadslicht. Zet ik de schakelaar op alleen stadslicht, knapt de zekering??
Heeft iemand enig idee wat dit kan zijn, stekkertjes passen maar op 1 manier dus hier kan ik niks fout gedaan hebben.
Ik heb doorgemeten vanaf de + accu tot op de achterkant van het lampje en er is gewoon weerstand(ohm).
Verder heb ik de lichtschakelaar zelf ook los gehad, en is goed bekeken, maar kan hier niks vreemds in zien.
Alle iedeën zijn welkom!
Na ongeluk met quad, doet lichtschakelen de zekering knappen
Na ongeluk met quad, doet lichtschakelen de zekering knappen
Ik heb een chinese Bashan quad, en ben er trots op!
Bashan BS200-S7 --------->>>>>> Bashan 250S-11B
Re: Na ongeluk met quad, doet lichtschakelen de zekering knappen
kijken of alle lampjes nog werken, het kan als een lamp het niet meer doet dat die te veel stroom "terugstuurt" en de zekering doet knappen ..
Zondag kijken : Suzuki LTZ 250
Kan slotje op, is opgelost. Er was een pennetje binnenin een stekker krom, dus ik vermoed dat die tegen elkaar aankwamen en dus kortsluiting maakten.
Ik heb een chinese Bashan quad, en ben er trots op!
-
- Quadverslaafde
ik ben electricien maar ik heb nog nooit stroom terug zien lopen waardoor een zekering klaptquad123 schreef:kijken of alle lampjes nog werken, het kan als een lamp het niet meer doet dat die te veel stroom "terugstuurt" en de zekering doet knappen ..
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
- Penguin
- Quadfanaat
- Contacteer:
tjobbie schreef:ik ben electricien maar ik heb nog nooit stroom terug zien lopen waardoor een zekering klaptquad123 schreef:kijken of alle lampjes nog werken, het kan als een lamp het niet meer doet dat die te veel stroom "terugstuurt" en de zekering doet knappen ..
28/02 - Loss of a good friend
One-Life-Live-IT!
If you don't get it, you probably shouldn't
One-Life-Live-IT!
If you don't get it, you probably shouldn't