Apple power ofwel quadforumbeneluxmovie!!!
-
- Quadracer
- Contacteer:
knip dan de hoogte punten er uit en zet die op een dvd ik ga heus niet iedereen zijn levensverhaal verwerken 10 min hoogtepunten is genoeg en daar houd ik nog maar 5 van over na de montage denk ik iedereen moet tenslotte aan bod komen. Al maakt brute actie al meer kans of grappige momenten. ik vraag ook of mensen een beetje originele camerahoek willen nemen er is een verschil tussen filmen en in beeld brengen.
"Ride as if you'll live forever. Ride as if you'll die today."
"Ik houd niet zo van generaliseren dat doen belgen ook altijd zo"
"Ik houd niet zo van generaliseren dat doen belgen ook altijd zo"
Nu lees ik hier over filmpjes maken .
Dat wil ik best wel doen.
Maar mijn vraag is hoe doe ik dat ik ben daar nog echt een leek in.
Ik heb een video camera die ik kan aansluiten op mijn tv maar kan die ook op de pc dan.
Ik weet daar dus niets over.
Kan iemand mij mischien uitleggen wat ik nodig heb om filmpjes te maken.
Want zelfs foto's krijg ik hier niet op die stuur ik altijd naar Fre.
Gr Wilko
Ik heb een video camera die ik kan aansluiten op mijn tv maar kan die ook op de pc dan.
Gr Wilko
probeer het eens met lachen ook al doet dat pijn aan je gezicht
Linhai 260 black forest
Linhai 260 black forest
is te zien welke casetten het zijn die je in de camera moet steken, ik heb er nog ene met een 8mm band daarvoor moet je dan een speciale omvormer hebben om het op de pc te krijgen. Pinnacle heeft dit zo een apparaat.wilko schreef:Nu lees ik hier over filmpjes maken .
Gr Wilko
+++White -Z- Power+++
T0 F@$t F0r Y0u
T0 F@$t F0r Y0u
-
- Quad Expert
wat heb je nodig:
1) camera met video-out (naar usb2 of firewire poort van je pc) + kabeltje
2) firewire of usb2 ingang op je pc. Heb je dit niet dan moet je een kaartje kopen voor je pc
3) een relatief snelle pc: ik herinner me dat ik treffelijk kon videobewerken met een 600MHz pc met 8MB videokaart en 128MB RAM, maar hoe meer hoe liever natuurlijk
4) Software zoals Vegas, Ulead, Adobe Premiere,... , maar met Win Moviemaker gaat het ook.
Toch raad ik Vegas aan, ik veronderstel immers dat je windows op je pc draait
5) De moed om een pdf handleiding af en toe es door te nemen -> Engels begrijpen is welkom
6) Codecs, ik denk maar aan DivX (ik raad nog altijd de 3.11 alpha aan), XviD: zoek op google: "download DivX codec" of XviD codec,...
Het zal niet makkelijk zijn, in het begin wordt je over overspoeld met allemaal rare woordjes en termen, maar Google doet wonderen, alsook hier zullen we je graag helpen.
Succes!
1) camera met video-out (naar usb2 of firewire poort van je pc) + kabeltje
2) firewire of usb2 ingang op je pc. Heb je dit niet dan moet je een kaartje kopen voor je pc
3) een relatief snelle pc: ik herinner me dat ik treffelijk kon videobewerken met een 600MHz pc met 8MB videokaart en 128MB RAM, maar hoe meer hoe liever natuurlijk
4) Software zoals Vegas, Ulead, Adobe Premiere,... , maar met Win Moviemaker gaat het ook.
Toch raad ik Vegas aan, ik veronderstel immers dat je windows op je pc draait
5) De moed om een pdf handleiding af en toe es door te nemen -> Engels begrijpen is welkom
6) Codecs, ik denk maar aan DivX (ik raad nog altijd de 3.11 alpha aan), XviD: zoek op google: "download DivX codec" of XviD codec,...
Het zal niet makkelijk zijn, in het begin wordt je over overspoeld met allemaal rare woordjes en termen, maar Google doet wonderen, alsook hier zullen we je graag helpen.
Succes!
White LTZ-450 - powered by MSD -
-
- Quad Expert
och ja das waar, hopelijk zit je niet met dat probleemSg6 schreef:is te zien welke casetten het zijn die je in de camera moet steken, ik heb er nog ene met een 8mm band daarvoor moet je dan een speciale omvormer hebben om het op de pc te krijgen. Pinnacle heeft dit zo een apparaat.wilko schreef:Nu lees ik hier over filmpjes maken .
Gr Wilko
Want dat kost centjes
White LTZ-450 - powered by MSD -
Dit gaat wel hoor Wilko, je moet alleem maar een TV-kaart hebben en Pinnacle programma en kun je hetzelfde als ik maar met iets minder qualiteit.
Moet niet altijd duur zijn, hoe deden ze montage voor die dure camera's dan ??? iedereen is soms te verwent hier hey
Moet niet altijd duur zijn, hoe deden ze montage voor die dure camera's dan ??? iedereen is soms te verwent hier hey
Power is silver!
But handling is gold!!
Hellracer it's me!!
GASGAS 450 Power !!!
But handling is gold!!
Hellracer it's me!!
GASGAS 450 Power !!!