joyride schreef:die is dan wel heel rap(tor)

joyride schreef:die is dan wel heel rap(tor)

ow jeeeee, dat meen je niet,,,,nou haalt ie vast en zeker 210 op JOU telleradlyRocky schreef:Heb 154 gehaald op de teller nu de cat verwijderd deze zat helemaal dicht en kijk wel hoe snel die nu wordt.
heb ook nog een 700cc kit besteld

dan zal je wel nog sneller als het geluid zijn
 dan zal je wel nog sneller als het geluid zijn 

Man je had dat ding te koop staan ..... nu is ie verkocht ...... en drie dagen geleden 700cc kid besteldadlyRocky schreef:Heb 154 gehaald op de teller nu de cat verwijderd deze zat helemaal dicht en kijk wel hoe snel die nu wordt.
 slappe ouwehoer
  slappe ouwehoer 

Alleen al daarom heb ik hem uit elkaar gehaald hij liep me veuls te hardjoyride schreef:Man je had dat ding te koop staan ..... nu is ie verkocht ...... en drie dagen geleden 700cc kid besteldadlyRocky schreef:Heb 154 gehaald op de teller nu de cat verwijderd deze zat helemaal dicht en kijk wel hoe snel die nu wordt.
heb ook nog een 700cc kit besteldslappe ouwehoer
Ben blij dat je hem hebt vekocht ...schaamde me door jou beetje dat ik ook op een predator rij
 (en ja 125 was max na een recht lang stuk op de gps)
 (en ja 125 was max na een recht lang stuk op de gps)

kijk adlyknakworst, en zo lul je jezelf weer eens volkomen vast..........................joyride schreef:Man je had dat ding te koop staan ..... nu is ie verkocht ...... en drie dagen geleden 700cc kid besteldadlyRocky schreef:Heb 154 gehaald op de teller nu de cat verwijderd deze zat helemaal dicht en kijk wel hoe snel die nu wordt.
Ben blij dat je hem hebt vekocht ...schaamde me door jou beetje dat ik ook op een predator rij

steve schreef:kijk adlyknakworst, en zo lul je jezelf weer eens volkomen vast..........................joyride schreef:Man je had dat ding te koop staan ..... nu is ie verkocht ...... en drie dagen geleden 700cc kid besteldadlyRocky schreef:Heb 154 gehaald op de teller nu de cat verwijderd deze zat helemaal dicht en kijk wel hoe snel die nu wordt.
 hoe kom je erop
  hoe kom je erop  

adlyRocky schreef:Heb 154 gehaald op de teller nu de cat verwijderd deze zat helemaal dicht en kijk wel hoe snel die nu wordt.
 en vindt de yamaha en polaris alle 2 wel vette quads !!!
    en vindt de yamaha en polaris alle 2 wel vette quads !!!