Hallo,
ik ben van zin in de loop van volgend jaar een nieuwe of jonge occasiequad te kopen.
Heeft er iemand ervaring met een grizzly 550 daar mij die voor mij het meest geschikt lijkt.
Ik zou graag weten of deze quad duurzaam is,of hij een beetje goed rijd ook op asfalt,en of hij voldoende vermogen heeft .
Is het vermogen wat te vergelijken met de 660.
Rijd de quad in standaarduitrusting goed of is het nodig aanpassingen te doen,ik denk nu bv aan spoorverbreders.
Alle reakties zijn welkom,dank bij voorbaat.
Grts Staf.
Grizzly 550
Re: Grizzly 550
hey,
de grizzly 550 is een hele goede quad maar ligt er een beetje aan wat je ermee gaat doen
hij heeft genoeg power en rijd best sportief
niet echt nodig aanpassingen te doen maar verbreden is naruurlijk wel fijner
de grizzly 550 is een hele goede quad maar ligt er een beetje aan wat je ermee gaat doen
hij heeft genoeg power en rijd best sportief
niet echt nodig aanpassingen te doen maar verbreden is naruurlijk wel fijner
Mijn extra grote KittyCat
Re: Grizzly 550
Duurzaam zal hij zijn, hij zal wel wat minder power als de 660 hebben.staf schreef:Hallo,
ik ben van zin in de loop van volgend jaar een nieuwe of jonge occasiequad te kopen.
Heeft er iemand ervaring met een grizzly 550 daar mij die voor mij het meest geschikt lijkt.
Ik zou graag weten of deze quad duurzaam is,of hij een beetje goed rijd ook op asfalt,en of hij voldoende vermogen heeft .
Is het vermogen wat te vergelijken met de 660.
Rijd de quad in standaarduitrusting goed of is het nodig aanpassingen te doen,ik denk nu bv aan spoorverbreders.
Alle reakties zijn welkom,dank bij voorbaat.
Grts Staf.
Ik zou zeggen: niet te veel aan veranderen van in het begin: koop hem, rij er eerst een tijd standaard mee, en derna kan je naar wens aanpassen (als je die nodig zou vinden).
2015 Suzuki KQ 750AXi Power Steering Camo
Warn 2.5
Moose velgen
Maxxis Bighorns 26"
Warn 2.5
Moose velgen
Maxxis Bighorns 26"