19 QUADS AANGESLAGEN IN LUMMEN OP 18/10/09
Re: 20 QUADS AANGESLAGEN IN LUMMEN OP 18/10/09
morgen advocaat van verzekering op de hoogt brengen en hopen dat cd_be iets kan forceren want ik ben niet van zin om mijn quad zomaar af te geven
-
- Quadrunner
natuurlijk wordt hier meegelezen door wie ons daar staat op te wachten
pure pesterij en machtsmisbruik
op die manier is het makkelijk om de belastingbetalende quadrijder te pakken, terwijl aan de echte kriminaliteit niks gedaan wordt
een chauffeur die met zn zatte botten gisteren iemand vd weg reed, rijdt vandaag al terug rond
een illegaal die inbreekt en pikt, laten ze een half uur later al terug los
kinddieven van georganiseerde bendes krijgen carte blanche
asielzoekers worden massaal met open armen ontvangen en krijgen financiële en andere steun
maar gasten die gaan werken, een hobby hebben waarmee ze nog een pak extra belasting betalen (btw, rijtaks, verzekering, brandstof, garagekosten enz), die gaan ze nog wat extra pesten
ik walg van dit land
pure pesterij en machtsmisbruik
op die manier is het makkelijk om de belastingbetalende quadrijder te pakken, terwijl aan de echte kriminaliteit niks gedaan wordt
een chauffeur die met zn zatte botten gisteren iemand vd weg reed, rijdt vandaag al terug rond
een illegaal die inbreekt en pikt, laten ze een half uur later al terug los
kinddieven van georganiseerde bendes krijgen carte blanche
asielzoekers worden massaal met open armen ontvangen en krijgen financiële en andere steun
maar gasten die gaan werken, een hobby hebben waarmee ze nog een pak extra belasting betalen (btw, rijtaks, verzekering, brandstof, garagekosten enz), die gaan ze nog wat extra pesten
ik walg van dit land
2010 raptor 700
tja we zijn er ne vette bij ma we zitten emaar weer bij hopelijk worden de quads niet verbeurd verklaard
Ik heb aan stefaan al de gegevens doorgegeven van de M.A.G. advocaat. Als hij het doet, dan kunnen we dit gebruiken in de toekomst moest zo iets voorvallen.
Allemaal aan hetzelfde touwtje trekken is het snelst om iets voorruit te krijgen.
En je gaat zien, als die mannen dit forum lezen, gaan ze snel doorhebben dat er met M.A.G QUAD niet te spotten valt. Zo'n zaken direct en correct aanpakken is de boodschap.
Allemaal aan hetzelfde touwtje trekken is het snelst om iets voorruit te krijgen.
En je gaat zien, als die mannen dit forum lezen, gaan ze snel doorhebben dat er met M.A.G QUAD niet te spotten valt. Zo'n zaken direct en correct aanpakken is de boodschap.
SMC 200 groen dat is mijn quadje, je moet laag beginnen hé
-
- Easy Quadrider
in alle geval, het feit dat mag zich hier wil achtersteken is het bewijs dat zij haar leden tegemoedkomt, ik maak mij vanavond nog lid.
- Stefmeister
- Quadfanaat
heyla mannen,
ben net thuis. ben nog mee naar de takeldienst geweest om de boel eens ff te bekijken. ze staan er veilig, daar ben ik niet bang voor. ik heb van iedereen het inbeslagname document gezien, ondertekend door de takeldienst en boswachter. Ik heb idd MAG gebeld, en denk dat zij ons wel kunnen verderhelpen. normaal gezien kunnen we deze week nog onze quads gaan halen, volgens de takeldienst. enkel zal dit veel kans voor het gercht komen, en redelijk wat geld gaan kosten weer hoop enkel dat dit dmv mag wel mee zal vallen...
Groeten, Stefan....
ben net thuis. ben nog mee naar de takeldienst geweest om de boel eens ff te bekijken. ze staan er veilig, daar ben ik niet bang voor. ik heb van iedereen het inbeslagname document gezien, ondertekend door de takeldienst en boswachter. Ik heb idd MAG gebeld, en denk dat zij ons wel kunnen verderhelpen. normaal gezien kunnen we deze week nog onze quads gaan halen, volgens de takeldienst. enkel zal dit veel kans voor het gercht komen, en redelijk wat geld gaan kosten weer hoop enkel dat dit dmv mag wel mee zal vallen...
Groeten, Stefan....
- Baloeke...
- Quadfanaat
Oke Stefan. Merci !
We horen van jou dan wel wat en hoe veronderstel ik?
Groetjes, Baloeke
We horen van jou dan wel wat en hoe veronderstel ik?
Groetjes, Baloeke
- Danny
- Quadrider
Fijn om te horen dat onze beestjes veilig staan. En ik hoop ook dat er snel iets uit de bus gaat komen en dat ze zelf in fout zijn omdat er nergens niks staat van natuurgebied ed. En het kan zijn dat ik M.A.G. onderschat maarja, we zullen wel zien wat het allemaal gaat geven.
2008 Can am outlander 800 max
Ik heb zonet even contact gehad met mijn advocaat, zoiezo moet het aangegeven zijn wanneer je een natuurgebied binnenrijdt. Hij kon ook niet geloven dat we geen enkel document meegekregen hebben.
Hij zei wel dat we waarschijnlijk voor de rechtbank verschijnen.
Wordt vervolgd...
Hij zei wel dat we waarschijnlijk voor de rechtbank verschijnen.
Wordt vervolgd...
- Danny
- Quadrider
zal ik dan ook contact op nemen met de advocaat van mijn verzekering of moet ik dit aan M.A.G overlaten?
Want daar heb je bij een verzekering toch ook recht op denk ik he.
ja op rechtsbijstand heb je recht ga dat morgen ook doen
- Stefmeister
- Quadfanaat
volgens mij kan het feit dat wij geen enkel papier of bewijs mee gekregen hebben als procedurefout bekeken worden. als dat is denk ik ook dat wij schadeloos gesteld moeten worden... eerst maar verder overleggen met de advocaat morgen. ik houd jullie op de hoogte. maar denk dak wa meer via pb ga sturen. denk eerlijk gezegd dat die mottige groen snullen hier ook op't forum zitten en heb liever niet dat die nog van ook maar een enkel detail op de hoogte gesteld worden. dit verhaal zal zeker nog een staartje krijgen.........................
- Stefmeister
- Quadfanaat
dat ga ik morgen ook eens doen, misschien kunnen de verschillende advocaten zelfs samen werken???Danny schreef:zal ik dan ook contact op nemen met de advocaat van mijn verzekering of moet ik dit aan M.A.G overlaten?
- Danny
- Quadrider
Als ge ziet wie er online is op dit gedeelte ziede ook veel he. Voor het moment 6 gasten.
En wie had er foto's genomen van die plek? want die kunnen altijd handig zijn he.
En dat ge geen kopie gekregen hebt is omdat er op uw verklaring stond dat ge een kopie kont krijgen in hasselt. Maar daar had ik geen tijd voor om dat gaan te halen zenne. Dus als iemand foto's heeft van dat gebied? Effe doorsturen aub
En wie had er foto's genomen van die plek? want die kunnen altijd handig zijn he.
En dat ge geen kopie gekregen hebt is omdat er op uw verklaring stond dat ge een kopie kont krijgen in hasselt. Maar daar had ik geen tijd voor om dat gaan te halen zenne. Dus als iemand foto's heeft van dat gebied? Effe doorsturen aub
mischien de advocaat van mijn famieliale verzekering
morgen eens naar de bankverzekeraar bellen
grtz michel
morgen eens naar de bankverzekeraar bellen
grtz michel