19 QUADS AANGESLAGEN IN LUMMEN OP 18/10/09
Re: 20 QUADS AANGESLAGEN IN LUMMEN OP 18/10/09
we zijn in belgie dus als er zelfs een DT fout staat in het verslag roepen ze al procedurefouten in voor moordenaars en drugsdealers vrij te krijgen, maar owee als je met een quad over een zandweggetje rijdt.... dan ben je pas een echte crimineel
'Q-man', de man van wie men zegt dat hij onevenaarbare quadkwaliteiten bezit
BTW
Zouden de advokaten van de verzekering niet kunnen samenwerken, we hebben toch allemaal hetzelfde meegemaakt.
Ik ben verzekerd bij P&V . En jullie?
Grtz
Zouden de advokaten van de verzekering niet kunnen samenwerken, we hebben toch allemaal hetzelfde meegemaakt.
Ik ben verzekerd bij P&V . En jullie?
Grtz
-
- Toeschouwer
- Contacteer:
ja mannen ik schrok nogal toen ik dit las over die in beslagname, ik lees wekelijks jullie verhalen over de ritten en wilde al lang eens meerijden maar was hier al lang bang voor dat dit eens ging gebeuren in dit achterlijke land. Daarom heb ik sinds de quaddag in Genk mijn verlichting en baanplaat van mijn quad gehaald en rij ik alleen nog om crossomlopen, maarja daar zijn ze nu ook al mee bezig mee sluitingen enzo,tis gewoon erg wat er mee onze sport en/of hobby aant gebeuren is.
Als ik een overtreding bega op de openbare weg staat er op de pv adres + ter hoogte van dit huisnummer enz enz ,welk adres of welke plaats hebben ze hier opgegeven ,wie zegt dat wij in het bos waren ze hebben de pv opgemaakt buiten het bos,en welke overtreding hebben wij begaan ,welk verkeersbord hebben wij genegeerd op basis van welk tastbaar bewijs hebben ze onze quad aangeslagen ?????????
- Stefmeister
- Quadfanaat
kbc, bert ook, dirk ook
maar weet niet of er rechtsbijstand bij zit...
maar weet niet of er rechtsbijstand bij zit...
Laatst gewijzigd door Stefmeister op zo 18 okt, 2009 20:48, 1 keer totaal gewijzigd.
ikke bij axa verzekerd, ga morgen ook direct eens bellen, die mensen daar doen nogal veel voor ons
- Stefmeister
- Quadfanaat
vroeger was ik een tuner. had een celica volledig getuned. fijn hobby, maar nix dan miserie met de wet. dus maar verkocht uiteindelijk. daarna een tijd thuis gezeten en nix gedaan, alleen erg veel jointen gerookt, heel veel. nooit geen last meer gehad van flikken. ben daar ook maar eens mee gestopt, een nieuw hobby gezocht om den tijd wat te verdrijven; de quad dus, en de miserie begint weer...
weet nie wa ik er van moe denken... iemand die hier iets graag en eerlijk doet wordt toch gepest langs alle kanten???
weet nie wa ik er van moe denken... iemand die hier iets graag en eerlijk doet wordt toch gepest langs alle kanten???
Mss vinden die maatschappijen da onderling ook wel interessant, als ze samenwerken hebben ze samen meer kans om te winnen.
Allé da zou ik denken maar ja hoe die mannen denken dat weet niemand
Allé da zou ik denken maar ja hoe die mannen denken dat weet niemand
Eerlijk zijn???
Da bestaat volgens mij niet meer, wij hebben goe meegewerkt, op een zeer fatsoenlijke kalme manier.
Er is daar in da bos ni gescholden of ni geroepen geweest.
Da bestaat volgens mij niet meer, wij hebben goe meegewerkt, op een zeer fatsoenlijke kalme manier.
Er is daar in da bos ni gescholden of ni geroepen geweest.
- Danny
- Quadrider
Ben ook bij bkc. Handig te weten dat er meerdere daarbij zijn. Zal ik morgen ook is melden bij de mijne. En bij kbc zit rechtsbijstand er altijd standaard in. En idd, bij de verklaring staat niet waar we tegen gehouden zijn. En normaal zouden we ook niet uit het bos mogen rijden als we voor de rest niet mochten rijden. Stefmeister, hadde gij geen foto's getrokken van waar we tegen gehouden zijn? Kan anders iemand da gaan doen voordat ze er toch borden gezet hebben?
2008 Can am outlander 800 max
Wat betreft die pv opmaken voor 20 man gelijk,daar hebben ze over gevraagd ,is er een organisator mee gemoeid die dit heeft georganiseerd want dan wordt die persoon in kwestie als hoofd verantwoordelijke aangesteld en dat was dan voor één man heel slecht afgelopen en ik heb dan onmiddelijk gezegd dat iedereen afzonderlijk verantwoordelijk voor zichzelf was en daarop hebben ze gezegd dat dat voor rechtsvervolging wel degelijk uitmaakt.
Wat hij daar juist mee bedoelde weet ik niet maar ik vind wel dat hier niet één persoon alleen voor hoefde op te draaien.
We hebben tenslotte in mijn ogen niks verkeerd gedaan.
Greetz
Wat hij daar juist mee bedoelde weet ik niet maar ik vind wel dat hier niet één persoon alleen voor hoefde op te draaien.
We hebben tenslotte in mijn ogen niks verkeerd gedaan.
Greetz
-
- Quadrunner
straffe toebak
Laatst gewijzigd door nicknamebelgium op zo 18 okt, 2009 20:55, 1 keer totaal gewijzigd.
2010 raptor 700
- Stefmeister
- Quadfanaat
-
- Easy Quadrider
hey mannen
ik lees hier juist alles wat er gebeurd is , ik heb ook zo gedoe mee gemaakt met de politie en mijn quad die hadden ook naar parket gebeld en leugens verteld
er is een process geweest en het eerste had ik verloren en moest 750 euro boete betalen waarop ik inberoep ben gegaan en dan volledig vrij gesproken ben
je ziet je moet door gaan en volgens mij hadden ze geen recht u quad inbeslag te nemen zekers niet als je geen dubbel afschrift krijgt
niemand kan u verplichten iets te tekenen waar je geen dubbel van krijgt
voor degene die het niet weten je kan steeds gratis een advocaat krijgen via uwe rechtbijstand je betaald er tenslotte voor
en je mag u advocaat zelf kiezen !! heel belangrijk
ik ben ook bij axa verzekerd dus daar kan het zekers
ik zou zeggen laat jullie niet doen en eis achteraf nog een schade vergoeding boven op
groetjes flokkie
ik lees hier juist alles wat er gebeurd is , ik heb ook zo gedoe mee gemaakt met de politie en mijn quad die hadden ook naar parket gebeld en leugens verteld
er is een process geweest en het eerste had ik verloren en moest 750 euro boete betalen waarop ik inberoep ben gegaan en dan volledig vrij gesproken ben
je ziet je moet door gaan en volgens mij hadden ze geen recht u quad inbeslag te nemen zekers niet als je geen dubbel afschrift krijgt
niemand kan u verplichten iets te tekenen waar je geen dubbel van krijgt
voor degene die het niet weten je kan steeds gratis een advocaat krijgen via uwe rechtbijstand je betaald er tenslotte voor
en je mag u advocaat zelf kiezen !! heel belangrijk
ik ben ook bij axa verzekerd dus daar kan het zekers
ik zou zeggen laat jullie niet doen en eis achteraf nog een schade vergoeding boven op
groetjes flokkie
Ik heb mij juist ingeschreven bij MAG. Misschien als alle quadrijders wa samenspannen da we iets kunnen veranderen.