steve schreef:heb zelf ltztjes en ltrtjes en een ltr vraagt wel degelijk meer onderhoud,stukken meer dan een ltz in ieder geval....
wat sjmallie betaald heeft voor zijn quad, das echt een mazzeltje, normaal zal je daar niet veel voor vinden,dus hij is echt een geluksvogel
als je nou gewoon je arctic cat houd, dan heb ik nog wel een crosklare ltz voor je
deze is van 2008 en heeft er verschillende aftermarket spullen op liggen,leo vinci,nerfbars,renthal stuur, bumper ,liggen inmiddels ook rondom nieuwe maxxis banden op etc etc
hij valt binnen je budget,heeft alleen GEEN kenteken
das niks te veel voor die quad zonder kenteken is te overzien vind ik persoonlijk
maar tis en een mooi ding en nie duur waarom doe je uhm eigenlijk weg?
Op het moment loopt er nog een promotie op de Can-Am DS450.
De prijs is zeer aantrekkelijk, zeker als je ziet wat je in de plaats krijgt.
Voor een standaard DS450 (geel) betaal je 6590€, een DS450 X (zwart) betaal je 7190€.
Dit is met 2 jaar fabriekswaarborg.
Voor meer info kan je altijd contact met me opnemen.
Ik vind het een lastige keuze, maar je weet zelf wel dat een ltz meer all-round is en eigenlijk niet voor de crossbaan en dat de ltr sneller is en veel beter voor de crossbaan
steve schreef:heb zelf ltztjes en ltrtjes en een ltr vraagt wel degelijk meer onderhoud,stukken meer dan een ltz in ieder geval....
wat sjmallie betaald heeft voor zijn quad, das echt een mazzeltje, normaal zal je daar niet veel voor vinden,dus hij is echt een geluksvogel
als je nou gewoon je arctic cat houd, dan heb ik nog wel een crosklare ltz voor je
deze is van 2008 en heeft er verschillende aftermarket spullen op liggen,leo vinci,nerfbars,renthal stuur, bumper ,liggen inmiddels ook rondom nieuwe maxxis banden op etc etc
hij valt binnen je budget,heeft alleen GEEN kenteken
das niks te veel voor die quad zonder kenteken is te overzien vind ik persoonlijk
maar tis en een mooi ding en nie duur waarom doe je uhm eigenlijk weg?
heb nog meerdere quads waaronder nog een ltz staan en lijkt me wel eens geinig om met zon 4x4 wat aan te modderen
is weer eens wat anders,
Boncari schreef:Ik vind het een lastige keuze, maar je weet zelf wel dat een ltz meer all-round is en eigenlijk niet voor de crossbaan en dat de ltr sneller is en veel beter voor de crossbaan
Verkoop je je arctic cat??
klopt helemaal waar,zoals ik al zei ik heb ze beide
maar als je het gas goed openhoudt gaat zon ltz zeker goed rond op het parcour
er zijn er nog genoeg waar die voorbij schiet ook ltrtjes