19 QUADS AANGESLAGEN IN LUMMEN OP 18/10/09
Re: 20 QUADS AANGESLAGEN IN LUMMEN OP 18/10/09
schuuuuuuuuuuuuuuuuuuunnnnnnnnnnnnnn
-
- Easy Quadrider
echt WTF man !!!
pijnlijke beelden wel
het is te hopen dat deze miserie jullie niet teveel gaat kosten
en dat iedereen zen beestje snel terugkrijgt.
groeten
pijnlijke beelden wel
het is te hopen dat deze miserie jullie niet teveel gaat kosten
en dat iedereen zen beestje snel terugkrijgt.
groeten
---Yamaha YFZ 450---
- Penguin
- Quadfanaat
- Contacteer:
Stom vraagje maar als jullie met 20 quads gaan bollen, hadden jullie dan een vergunning gevraagd?
Een gouden tip: Hou ritjes die niet aangevraagd zijn beperkt in aantal (max 5) en stooi het niet rond op forums!!!
Op forums zitten niet alleen de groentjes ed, maar ook de fiskus
't is maar dat je het weet
Een gouden tip: Hou ritjes die niet aangevraagd zijn beperkt in aantal (max 5) en stooi het niet rond op forums!!!
Op forums zitten niet alleen de groentjes ed, maar ook de fiskus
't is maar dat je het weet
28/02 - Loss of a good friend
One-Life-Live-IT!
If you don't get it, you probably shouldn't
One-Life-Live-IT!
If you don't get it, you probably shouldn't
de wielerterroristen en de motards vragen hun ritten ook niet aan...
er is geen bepijlde route dus een aanvraag is niet nodig normaal gezien
'Q-man', de man van wie men zegt dat hij onevenaarbare quadkwaliteiten bezit
ok dus iedereen gewoon ff afwachten en procureur niet meer lastig vallen, want dat gaat ons echt niet helpen...
Wel, motards vragen sommige dingen aan. Hangt af van met hoeveel ze zijn en waar ze rijden.Q-man schreef:de wielerterroristen en de motards vragen hun ritten ook niet aan...
SMC 200 groen dat is mijn quadje, je moet laag beginnen hé
Ik denk dat het belangrijk is dat er foto's genome worde van de locatie zodat te zien is dat er geen borde staan( best met deurwaarde, want alleen zijn woord is rechtsgeldig)... wie weet zette ze er straks ??? ookal bewere we me 20 man van niet, ons woord zal niks meer waard zijn....
-
- Quadrunner
ik denk dat foto's niet genoeg zullen zijn
wel een video vanaf de openbare weg tot op de plaats waar jullie "gepakt" werden, waarop duidelijk te zien is dat er nergens borden staan, waaruit blijkt dat je er niet mag rijden
wel een video vanaf de openbare weg tot op de plaats waar jullie "gepakt" werden, waarop duidelijk te zien is dat er nergens borden staan, waaruit blijkt dat je er niet mag rijden
2010 raptor 700
-
- Easy Quadrider
hey mannen
wat betreft borden achteraf bij zetten daar hoeven jullie geen bang voor te hebben dat kan je zomaar niet , ik zelf werk veel aan signalisatie maar je kan snel zien of er nieuwbord bij gezet is 1) aan het type bord 2)aan de paal 3) aan de grond
als je gewoon foto s of film maakt met datum en uur op is dat voldoende
ik heb in mijn proces ook mijn eigen foto s gebruikt waar je mijn quad kon op zien en de politie combi en uit eindelijk ben ik toch in beroep vrij gesproken zelf de gerechtskosten waren voor vaderke staat
dus zit er niet te erg mee in , als je het eerste proces verliest dan ga je gewoon inberoep via u rechtbijstand kost het helemaal niks
tegenwoordig denken de boswachters en de politie dat ze god zijn maar in de rechtbank zijn het nog klein mannetjes zoals jij en ik
dus laat jullie niet afschrikken hou de moed er in en ga gewoon door ,zoek een goede advocaat het kost jullie niks
groetjes flokkie
wat betreft borden achteraf bij zetten daar hoeven jullie geen bang voor te hebben dat kan je zomaar niet , ik zelf werk veel aan signalisatie maar je kan snel zien of er nieuwbord bij gezet is 1) aan het type bord 2)aan de paal 3) aan de grond
als je gewoon foto s of film maakt met datum en uur op is dat voldoende
ik heb in mijn proces ook mijn eigen foto s gebruikt waar je mijn quad kon op zien en de politie combi en uit eindelijk ben ik toch in beroep vrij gesproken zelf de gerechtskosten waren voor vaderke staat
dus zit er niet te erg mee in , als je het eerste proces verliest dan ga je gewoon inberoep via u rechtbijstand kost het helemaal niks
tegenwoordig denken de boswachters en de politie dat ze god zijn maar in de rechtbank zijn het nog klein mannetjes zoals jij en ik
dus laat jullie niet afschrikken hou de moed er in en ga gewoon door ,zoek een goede advocaat het kost jullie niks
groetjes flokkie
Mijn makelaar was niet erg enthousiast; het kwam over dat het mijn eigen schuld was. Ook zei hij eerst dat dat niet onder rechtsbijstand valt als het niet vervolgd wordt. Pas toen ik zei dat dat voor de politierechtbank komt nam hij de telefoon om inlichtingen te vragen. Ik kan pas in actie schieten als ik iets op papier heb. (Vandaar dat we nog geen dubbel hebben?) En dan nog valt boswetgeving misschien niet onder rechtsbijstand?flokkie1 schreef:via u rechtbijstand kost het helemaal niks
Can-Am Renegade 800 X
If it's too loud, you're too old!
¡ɹǝʌo ǝɯ dıןɟ 'sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı
Eat my dust!
If it's too loud, you're too old!
¡ɹǝʌo ǝɯ dıןɟ 'sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı
Eat my dust!
Vanaf je een PV hebt heb je rechtsbijstand.
SMC 200 groen dat is mijn quadje, je moet laag beginnen hé
Wou nog even kwijt dat vanmiddag alles op foto is gezet van aan de openbare weg tot de bewuste plaats, en idd nergens maar ook nergens een bord te zien, en idd zoals banshee zegt laat de procureur nu even zijn werk doen, normaal morgen ontvangt hij al de verslagen en kan hij aan de slag, woensdag zullen we wel meer weten.
grts,
zip
grts,
zip
- Danny
- Quadrider
is het mogelijk de foto's door te sturen naar mij via pm ofzo? Altijd handig als we ze hebben.
2008 Can am outlander 800 max
Hey mannen
Ik heb ook naar mijn advokaat gebeld en deze zei dat ons gezamelijk aansluiten bij een vereniging zoals M.A.G. ons een flinke stap vooruit zou kunnen helpen omdat daar een advokaat zou zitten met kennis van deze materie en als iedereen via zijn eigen advokaat achter deze man zou gaan staan we wel een heel sterke verdediging zouden hebben.
Ik heb me gisterenavond reeds ingeschreven bij M.A.G. en hoop idd dat we langs die weg wat sterker zullen staan,hierin is ieder natuurlijk wel vrij van doen of laten maar ik vind zelf wel dat wat we meegemaakt hebben ieder van ons even hard getroffen heeft dus wat dat betreft kunnen we echt beter aan één zeel gaan trekken
Greetz
Kwatter(zonder quad).
Ik heb ook naar mijn advokaat gebeld en deze zei dat ons gezamelijk aansluiten bij een vereniging zoals M.A.G. ons een flinke stap vooruit zou kunnen helpen omdat daar een advokaat zou zitten met kennis van deze materie en als iedereen via zijn eigen advokaat achter deze man zou gaan staan we wel een heel sterke verdediging zouden hebben.
Ik heb me gisterenavond reeds ingeschreven bij M.A.G. en hoop idd dat we langs die weg wat sterker zullen staan,hierin is ieder natuurlijk wel vrij van doen of laten maar ik vind zelf wel dat wat we meegemaakt hebben ieder van ons even hard getroffen heeft dus wat dat betreft kunnen we echt beter aan één zeel gaan trekken
Greetz
Kwatter(zonder quad).
idd danny geen slecht idee dan kunnen we foto's samen met de pv indienen bij de advocaat van de verzekering