Ik en Mr Spielberg Gerry hebben nog eens onze kennis verijkt in Vegas.
Hierbij laten we jullie zien wat voor effecten mogelijk zijn en met muziek gesynchroniseerd
Sorry t'is wel ietsje meer dan 20mb (1 minuut film en 3 uur werk) maar anders zie je de kwaliteit ervan niet.
Het kan altijd beter maar voor het moment is dit ons niveau
Begin het echt goed te kennen en als je effecten combineert zoals dat laatste deel met bombardier, dit is gewoon het embleem op mijn quad dat ik gefilmt heb
Power is silver!
But handling is gold!!
Hellracer it's me!!
Wel mooi bewerkt. Maar zoals Teunie zegt, die quad die zo traag rijd is een beetje saai. Maar hoe jullie spelen met dit programma is wel super! Hopelijk mogen we nog veel zo'n filmpjes verwachten!
maar is de baja niet erg "tippy" volgens mij komt het binnenste wiel wel heel erg snel los van de grond
ik heb het al eerder in een ander filmpje van je gezien
maar is de baja niet erg "tippy" volgens mij komt het binnenste wiel wel heel erg snel los van de grond
ik heb het al eerder in een ander filmpje van je gezien
Ja ligt wat aan de te comfortabele veren maar heb ze nu wat harder gemaakt en komen nog 20" vooraan ipv 22"
Power is silver!
But handling is gold!!
Hellracer it's me!!
Wå®®iør schreef:Wel mooi bewerkt. Maar zoals Teunie zegt, die quad die zo traag rijd is een beetje saai. Maar hoe jullie spelen met dit programma is wel super! Hopelijk mogen we nog veel zo'n filmpjes verwachten!
Filmpje is aangepast komt er straks nog op
Power is silver!
But handling is gold!!
Hellracer it's me!!