19 QUADS AANGESLAGEN IN LUMMEN OP 18/10/09

Een toffe rit achter de rug ? Laat ons meegenieten !
cd_BE
Quadrunner
Quadrunner

Re: 20 QUADS AANGESLAGEN IN LUMMEN OP 18/10/09

Bericht door cd_BE »

kwatter schreef:Zoals gezegd hebben wij allen onze verklaring afgelegd in eer en geweten en we moeten geloven dat daar ter dege rekening mee werd gehouden,dat van die arrogantie kunne wij laten weerleggen door de politie die ons komen kontroleren is ,zij zegden zelf dat wij niet de slechtsten waren en al de rest moeten we afwachten.
Greetz
Maar het is zeer belangrijk dat de pers dit ook weet. Daarmee recht van antwoord en je kan de publieke opinie met je mee krijgen. En dat is ENORM BELANGRIJK.
SMC 200 groen dat is mijn quadje, je moet laag beginnen hé
pk19000
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door pk19000 »

Heren, we mogen in alle eer en geweten stellen dat wij zo niet rijden, ik zou zelfs denken dat zij mss een andere groep quads tegengekomen zijn. Ik zou hier echt niet zwaar aan tillen, en als er iemand weet hoezeer de media manipuleert - waarvan hier weer eens een mooi bewijs -dan is het wel het gerecht dus...

De publieke opinie is de laatste tijd al mooi gekneed door de pers. Dit was dan ook te verwachten.
Schildpad
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door Schildpad »

cd_BE schreef:
kwatter schreef:Zoals gezegd hebben wij allen onze verklaring afgelegd in eer en geweten en we moeten geloven dat daar ter dege rekening mee werd gehouden,dat van die arrogantie kunne wij laten weerleggen door de politie die ons komen kontroleren is ,zij zegden zelf dat wij niet de slechtsten waren en al de rest moeten we afwachten.
Greetz
Maar het is zeer belangrijk dat de pers dit ook weet. Daarmee recht van antwoord en je kan de publieke opinie met je mee krijgen. En dat is ENORM BELANGRIJK.
Kan het MAG daar niet voor zorgen, hebben jullie geen contacten bij de pers??

BTW ik heb deze namiddag ook gebeld, mij is gezegd dat ik morgen na de middag zou mogen bellen dat ze dan meer weten maar als ik da hier zo lees kan ik ook beter wachten tot woensdag.

Ik heb ook met mijn verzekeringsagent gebeld, rechtsbijstand is geen probleem maar dan moeten ze idd de pv hebben. Hij zei wel dat ik de advokaat zelf mag kiezen, kunnen we dan niet allemaal de advokaat van het MAG nemen (ik heb mij gisteren ingeschreven en betaald).
Of nemen we per groepje van bv 5 dezelfde advokaat, dieje kan dan 5 keer verdienen aan hetzelfde dossier en als die dan met 4 advokaten nogges samenwerken aan dezelfde kwestie kunnen die da toch wa dieper uitspitten dan als iedereen apart nen advokaat neemt en er daar 20 langs mekaar heen werken.

Grtz
cd_BE
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door cd_BE »

Schildpad schreef:
Kan het MAG daar niet voor zorgen, hebben jullie geen contacten bij de pers??

BTW ik heb deze namiddag ook gebeld, mij is gezegd dat ik morgen na de middag zou mogen bellen dat ze dan meer weten maar als ik da hier zo lees kan ik ook beter wachten tot woensdag.

Ik heb ook met mijn verzekeringsagent gebeld, rechtsbijstand is geen probleem maar dan moeten ze idd de pv hebben. Hij zei wel dat ik de advokaat zelf mag kiezen, kunnen we dan niet allemaal de advokaat van het MAG nemen (ik heb mij gisteren ingeschreven en betaald).
Of nemen we per groepje van bv 5 dezelfde advokaat, dieje kan dan 5 keer verdienen aan hetzelfde dossier en als die dan met 4 advokaten nogges samenwerken aan dezelfde kwestie kunnen die da toch wa dieper uitspitten dan als iedereen apart nen advokaat neemt en er daar 20 langs mekaar heen werken.

Grtz
Recht van antwoord kan niet door M.A.G. gebeuren. Dit kan enkel door de personen die betrokken zijn bij de zaak.
M.A.G. is er niet bij betrokken, maar de leden wel. Dus het is aan de leden om het recht van antwoordt op te roepen.

Wat de advocaat betreft, er zijn 19 pv's op naam, dus dat zijn 19 verschillende zaken. Op de M.A.G. site staat de info van de advocaat. Bel hem op en vraag het hem eens. Hij weet veel beter dan ik hoe je dit het best kan aanpakken.
JBX
Quadrider
Quadrider

Bericht door JBX »

Greetz
Ik heb daar videobeelden van dat de boswachter zegt dat we beleefd zijn en goed meewerken :lol:
Die beelden gaan NU naar Ghislain.Mees@lin.vlaanderen.be; redactie@hln.be; hbvlredactie@concentra.be; info@tvl.be; info@deredactie.be; met nog een paar fotokes er bij, een schoon mailke en mijn GSM nummer.
Can-Am Renegade 800 X
If it's too loud, you're too old!
¡ɹǝʌo ǝɯ dıןɟ 'sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı
Eat my dust!
kwatter
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door kwatter »

Da hadden we nodig jbx thx man
Greetz
Schildpad
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door Schildpad »

Nice one JBX!!!! :applaus:

Waar is uwe webstek eigenlijk?
Stefmeister
Quadfanaat
Quadfanaat

Bericht door Stefmeister »

nice...
flokkie1
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door flokkie1 »

jaja
goed bezig mannen
komt in orde

groetjes flokkie
zipcode
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door zipcode »

mooi jbx
Bertman
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door Bertman »

JBX schreef:
Greetz
Ik heb daar videobeelden van dat de boswachter zegt dat we beleefd zijn en goed meewerken :lol:
Die beelden gaan NU naar Ghislain.Mees@lin.vlaanderen.be; redactie@hln.be; hbvlredactie@concentra.be; info@tvl.be; info@deredactie.be; met nog een paar fotokes er bij, een schoon mailke en mijn GSM nummer.
Mail me die ook eens JBX. :D
JBX
Quadrider
Quadrider

Bericht door JBX »

Schildpad schreef:Waar is uwe webstek eigenlijk?
Momentje, ik ga alles bundelen (Stefan z'n fotokes en alles in zip-formaat) en uploaden ;-)
Can-Am Renegade 800 X
Eat my dust!
cd_BE
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door cd_BE »

Geweldig, hopelijk gaan ze het uitzenden.

Je kan het in elk geval ook al gebruiken voor recht van Antwoord. En als je toevallig de naam van M.A.G. laat vallen is dat niet erg. :D
Stefmeister
Quadfanaat
Quadfanaat

Bericht door Stefmeister »

wat n ellende allemaal. zit nu al een uur mails te sturen naar alle media. kan gewoon niet begrijpen waar ze het vandaan halen!!! dit is pure foute info. maar ben bang dat dit gebruikt wordt om de inbeslagname te 'rechtvaarden'
JBX
Quadrider
Quadrider

Bericht door JBX »

Ge moet die reacties eens lezen op het artikel in HLN :x
Ze moesten de waarheid eens weten!
Can-Am Renegade 800 X
Eat my dust!
Plaats reactie