19 QUADS AANGESLAGEN IN LUMMEN OP 18/10/09
Re: 19 QUADS AANGESLAGEN IN LUMMEN OP 18/10/09
Dan pleeg je een aanslag op een drager van het openbaar gezag.
Ze belden me ook net, ik heb onmiddellijk verlof gevraagd. De quads zaten vanavond zowiezo in het nieuws volgens de eindredactie.quad-racerrr schreef:JBX mooie actie
Alleen beetje te kort tijd? mensen werken denk ik ook
In ieder geval mannen Suc6
Interview is goed verlopen, ik heb alles kunnen zeggen wat ik wou zeggen. Het is op locatie opgenomen en duurde bijna een uur. Het wordt ingekort tot 1 minuut en er komen meerdere mensen aan het woord. Vanavond om 18:30u in het nieuws op TV Limburg of op http://www.tvl.be/" onclick="window.open(this.href);return false;
Can-Am Renegade 800 X
If it's too loud, you're too old!
¡ɹǝʌo ǝɯ dıןɟ 'sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı
Eat my dust!
Eat my dust!
Laatst gewijzigd door eddy1 op zo 17 okt, 2010 10:33, 1 keer totaal gewijzigd.
tuurlijk, volkomen mee ééns ! Samen uit, samen thuis !jimmya3 schreef:Wat denk je ?
Dan pleeg je een misdrijf ...
daarbij als ze je kenteken kunnen lezen staan ze waarschijnlijk gewoon bij jou thuis voor de deur op je te wachten totdat je thuisKomt ...
als ze je dan snappen dan ben je pas echt de sigaar
als je kenteken niet leesbaar is door de modderpoel waar je doorheen bent gereden en je kunt wegkomen dan is er niet veel aan de hand maar kans dat ze blijven zoeken totdat ze je hebben gevonden is groot natuurlijk haha alleen dat is natuurlijk ook niet echt de instelling denk ik samen uit samen thuis zeg ik altijd...
Maar ik vroeg dat ifv moest je nu alleen rijden...
-
- Quadrunner
door vlug weg te rijden zou de vluchter de anderen geen nadeel berokkend hebben
tenzij zichzelf, ALS hij gepakt wordt, want dan haalt hij gegarandeerd een vluchtmisdrijf op zn nek
tenzij zichzelf, ALS hij gepakt wordt, want dan haalt hij gegarandeerd een vluchtmisdrijf op zn nek
2010 raptor 700
dat is waar eddy maar ik was een van de laatste van de rij en ik ben blij da ik niet gevlucht ben. Stel dat ze mij ni pakken in het beste geval dan zetten ze toch de anderen onder druk tot als ze mij hebben en ik heb ook zoiets van samen uit en samen thuis
Idd ! Wij zijn 1 familie !!!!wolf schreef:dat is waar eddy maar ik was een van de laatste van de rij en ik ben blij da ik niet gevlucht ben. Stel dat ze mij ni pakken in het beste geval dan zetten ze toch de anderen onder druk tot als ze mij hebben en ik heb ook zoiets van samen uit en samen thuis
En zoals Eddy zegt, er vluchte eigenlijk niemand omdat niemand er onheil in zag !
Ja jongens, die gasten hebben eigenlijk gene poot om op te staan !
Samen uit, samen thuis is de beste filosofie.
Dan weet je ook wat je aan elkaar hebt. Als er nu iemand van ondergemuist was, toont dat weinig respect tegenover je medequadrijders.
We moeten samenhangen, nu meer dan ooit.
Nu is het wachten op de PV's
Dan weet je ook wat je aan elkaar hebt. Als er nu iemand van ondergemuist was, toont dat weinig respect tegenover je medequadrijders.
We moeten samenhangen, nu meer dan ooit.
Nu is het wachten op de PV's
SMC 200 groen dat is mijn quadje, je moet laag beginnen hé
Om 18:30u niet vergeten te kijken naar TVL! Ook te zien via de website http://www.tvl.be" onclick="window.open(this.href);return false;
Jongens, ik ben nieuwe data aan 't uploaden naar de server. Straks kunnen jullie dat dowloaden.
Ik heb het GPS log er bij gezet dat aantoont dat we tegen 2km/u aan racen waren door dat bos.
Ik zet er ook een verslag bij, gelieve dit te lezen en me aanvullingen of aanpassingen te PBen.
EN LET OP WAT JE ZEGT WANT ZE LEZEN MEE
Wij weten dat we de waarheid spreken, maar trap aub niemand op zijn tenen. Dat weet ik nu uit goede bron. Ik ben ondertussen veel te weten gekomen via via.
Jongens, ik ben nieuwe data aan 't uploaden naar de server. Straks kunnen jullie dat dowloaden.
Ik heb het GPS log er bij gezet dat aantoont dat we tegen 2km/u aan racen waren door dat bos.
Ik zet er ook een verslag bij, gelieve dit te lezen en me aanvullingen of aanpassingen te PBen.
EN LET OP WAT JE ZEGT WANT ZE LEZEN MEE
Wij weten dat we de waarheid spreken, maar trap aub niemand op zijn tenen. Dat weet ik nu uit goede bron. Ik ben ondertussen veel te weten gekomen via via.
Can-Am Renegade 800 X
Eat my dust!
Eat my dust!
- Danny
- Quadrider
Ik heb ook uit goede bronnen vernomen gehad dat ze tegenwoordig het internet afschuimen om doelgericht acties te voeren.
Dus ze hebben het zeker gelezen hier. Zo gaan ze dus tegenwoordig te werk.
Dus ze hebben het zeker gelezen hier. Zo gaan ze dus tegenwoordig te werk.
2008 Can am outlander 800 max
-
- Easy Quadrider
ik heb net met matthys gebeld van herk de stad
de sleepkosten zijn in principe 93.11 EUR en stalling kost binnen 2.07 EUR en buiten 1.04
dat zijn de tarieven zei hij, ik heb hem gevraagd of hij nog iets kon doen maar zijn anwoord was neen
die man lijkt mij heel schappelijk en vroeg om die quads zo snel mogelijk te komen halen want hij is ze liever kwijt dan rijk
ik argumenteerde dat hij tenslotte 4 a 5 quads samen meenam maar hij bleef bij z'n neen, dus dit zijn dan de eerste kosten
de sleepkosten zijn in principe 93.11 EUR en stalling kost binnen 2.07 EUR en buiten 1.04
dat zijn de tarieven zei hij, ik heb hem gevraagd of hij nog iets kon doen maar zijn anwoord was neen
die man lijkt mij heel schappelijk en vroeg om die quads zo snel mogelijk te komen halen want hij is ze liever kwijt dan rijk
ik argumenteerde dat hij tenslotte 4 a 5 quads samen meenam maar hij bleef bij z'n neen, dus dit zijn dan de eerste kosten
Ik heb met de buren gepraat:
De meneer die woont in het huis naast de inrit naar het bos weet NIET waar het natuurdomein begint. Volgens hem rijden er veel auto's door die weg en hij ging vroeger langs die weg naar school.
De meneer die woont naast de zandweg in het huis met de groene draad weet NIET waar het natuurdomein begint. Hij vond het alleen vervelend dat de vrachtwagen met de mazout heel moeilijk tot bij zijn huis geraakt. Vorige keer hebben ze die moeten lostrekken met een tractor en hij heeft nog steeds geen mazout.
De meneer die woont in het huis naast de inrit naar het bos weet NIET waar het natuurdomein begint. Volgens hem rijden er veel auto's door die weg en hij ging vroeger langs die weg naar school.
De meneer die woont naast de zandweg in het huis met de groene draad weet NIET waar het natuurdomein begint. Hij vond het alleen vervelend dat de vrachtwagen met de mazout heel moeilijk tot bij zijn huis geraakt. Vorige keer hebben ze die moeten lostrekken met een tractor en hij heeft nog steeds geen mazout.
Can-Am Renegade 800 X
Eat my dust!
Eat my dust!
Vreemde zaak.
SMC 200 groen dat is mijn quadje, je moet laag beginnen hé