19 QUADS AANGESLAGEN IN LUMMEN OP 18/10/09
-
- Easy Quadrider
Re: 19 QUADS AANGESLAGEN IN LUMMEN OP 18/10/09
Hoop dat de boetes goed mee vallen en jullie de quads snel terug krijgen.
Dat ze het hier of elders hebben gelezen en jullie hebben opgewacht twijfel ik niet aan.
Dat gebeurde eerder ook al met de jeep's.
Het zal toch niet makkelijk worden om tegen die boswachters op te boxen want ze hebben hun bosdekreet of hoe t ook heet.
Maar als ik alles zo hoor waar horen de quads dan nog thuis???
Op de weg dan komen de steden in opstand, in bos of veld dan de groenen, op parcours ok maar WAAR zijn die er nog????
Ze spreken elkaar allemaal zo tegen in belgié he i.p.v. overal te verbieden zouden ze beter geschikte locatie's eerst ter beschikking stellen en dan op andere plaatsen streng gaan optreden.
Ik ken nu toevallig ook enkele redelijke boswachters persoonlijk en heb t er al vaak met hun over gehad en ze zeggen zelf van begrijp jullie er zijn te weinnig locatie's beschikbaar en je heb groot gelijk dat ze er ter beschikking zouden moeten stellen, maar daar kunnen wij jammer genoeg niet voor zorgen.
Ze zeggen me ook als ze me in bos zouden zien ik de bon zou opvliegen.
En dan heb ik het over mijn jeep want quad staat super motard.
Succes voor de getroffene in hun strijd.
Mooi gezegd op tvl.
Dat ze het hier of elders hebben gelezen en jullie hebben opgewacht twijfel ik niet aan.
Dat gebeurde eerder ook al met de jeep's.
Het zal toch niet makkelijk worden om tegen die boswachters op te boxen want ze hebben hun bosdekreet of hoe t ook heet.
Maar als ik alles zo hoor waar horen de quads dan nog thuis???
Op de weg dan komen de steden in opstand, in bos of veld dan de groenen, op parcours ok maar WAAR zijn die er nog????
Ze spreken elkaar allemaal zo tegen in belgié he i.p.v. overal te verbieden zouden ze beter geschikte locatie's eerst ter beschikking stellen en dan op andere plaatsen streng gaan optreden.
Ik ken nu toevallig ook enkele redelijke boswachters persoonlijk en heb t er al vaak met hun over gehad en ze zeggen zelf van begrijp jullie er zijn te weinnig locatie's beschikbaar en je heb groot gelijk dat ze er ter beschikking zouden moeten stellen, maar daar kunnen wij jammer genoeg niet voor zorgen.
Ze zeggen me ook als ze me in bos zouden zien ik de bon zou opvliegen.
En dan heb ik het over mijn jeep want quad staat super motard.
Succes voor de getroffene in hun strijd.
Mooi gezegd op tvl.
- Danny
- Quadrider
Idd mercie Jbx.
Dit toont toch aan dat we ervoor vechten om ons serieus te nemen en dat er nu misschien is actie genomen wordt om borden te plaatsen. Desnoods gaan ze naar den brico om er een stukske plaat gaan te halen en een potje witte verf en een penceeltje. Dan zijn ze misschien 10 euro kwijt en dan weten we teminste dat we er niet mogen komen.
Die boswachters kosten meer dan die 10 euro he
Dit toont toch aan dat we ervoor vechten om ons serieus te nemen en dat er nu misschien is actie genomen wordt om borden te plaatsen. Desnoods gaan ze naar den brico om er een stukske plaat gaan te halen en een potje witte verf en een penceeltje. Dan zijn ze misschien 10 euro kwijt en dan weten we teminste dat we er niet mogen komen.
Die boswachters kosten meer dan die 10 euro he
2008 Can am outlander 800 max
Laatst gewijzigd door eddy1 op zo 17 okt, 2010 10:35, 1 keer totaal gewijzigd.
- Baloeke...
- Quadfanaat
wie is Tbx nu weer?
mooi gedaan jbx
grts
zip
grts
zip
SUPER GEDAAN JBX
Thx man
Kwatter
Thx man
Kwatter
Mooie verdediging Johan
mooi zo JBX
In Zuip-Limburg lopen ook boswachters rond.
Ik bedoelde Zuid-Limburg.
Bwah ,ik vind ZUIP-limburg ni slecht klinken ,ge zou van minder beginne zuipe en zo rondrijde minder zware straffen.
Greetz
Greetz
anaconda schreef:Ik bedoelde Zuid-Limburg.
?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
Daar loopt wel een hele kwaaie rond.
anaconda schreef:Daar loopt wel een hele kwaaie rond.
ja ....... zeker