19 QUADS AANGESLAGEN IN LUMMEN OP 18/10/09
Re: 19 QUADS AANGESLAGEN IN LUMMEN OP 18/10/09
Ik ben blij voor jullie, dat jullie de quads zo snel terug hebben gekregen .
Nu maar hopen dat vervolg voor jullie ook een happy end krijgt .
Groeten Gerrit
Nu maar hopen dat vervolg voor jullie ook een happy end krijgt .
Groeten Gerrit
Suzuki King Quad, 750
King Off the Road
King Off the Road
Hoe ken jij die wetten zo goed? Zelf boswachter?Benou schreef:...dat twee boswachters hen stonden op te wachten in hun jeeps, gecamoufleerd met afgezaagde takken en boompjes.
MAGDA ? ha neen cf Bosdecreet art97 §1 punt10
B.
Een boswachter heeft me verteld; als je wilt weten waar je legaal kan rijden moet je in de "Atlas van de Buurtwegen" kijken. Voor Limburg is dat: http://gis.limburg.be/gislimburg/simpel ... esize=true" onclick="window.open(this.href);return false;
Daar staan ALLE openbare wegen op waar ze je niets kunnen maken.
Can-Am Renegade 800 X
If it's too loud, you're too old!
¡ɹǝʌo ǝɯ dıןɟ 'sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı
Eat my dust!
Eat my dust!
En heb je voor de lol de weg waar je gepakt bent eens opgezocht?
SMC 200 groen dat is mijn quadje, je moet laag beginnen hé
Die kaart is zo ongebruiksvriendelijk dat ik niks terugvind.
Can-Am Renegade 800 X
Eat my dust!
Eat my dust!
JBX schreef:Hoe ken jij die wetten zo goed? Zelf boswachter?Benou schreef:...dat twee boswachters hen stonden op te wachten in hun jeeps, gecamoufleerd met afgezaagde takken en boompjes.
MAGDA ? ha neen cf Bosdecreet art97 §1 punt10
B.
Een boswachter heeft me verteld; als je wilt weten waar je legaal kan rijden moet je in de "Atlas van de Buurtwegen" kijken. Voor Limburg is dat: http://gis.limburg.be/gislimburg/simpel ... esize=true" onclick="window.open(this.href);return false;
Daar staan ALLE openbare wegen op waar ze je niets kunnen maken.
Neen, maar een deel van mijn werk bestaat uit het verstrekken van juridische informatie/advies aan slachtoffers van misdrijven. Daarom ben ik gewoon van opzoekingen te verrichten in wetboeken.
B.
- Baloeke...
- Quadfanaat
Van welk jaar voor Christus zijn die kaarten eigenlijk ? Hier liggen straten op bij mij in de buurt die ik nog nooit gezien heb en die er gewoonweg niet zijn... Echt handig man !
Groetjes,
Baloeke...
Groetjes,
Baloeke...
-
- Easy Quadrider
die heeft Napoleon zelf nog persoonlijk met de ganzeveer getekend
Hallo kwatters,
Wat een verhaal met die "uitermate belangrijke" boswachters, wat kunnen ze het toch moeilijk maken om ons te pesten. Goed dat jullie allemaal weer je machine terug hebben. Ik hoop dat de rest ook voorspoedig en voordelig geregeld wordt.
Als jullie zin hebben om even niet in België maar in Nederland een mooie route te rijden kan ik de peelrandrit van aanstaande zondag zeker aanbevelen (zie link http://www.peelrijders.nl/index.php?opt ... view&id=47" onclick="window.open(this.href);return false; ).
De aanmelding geschiedt zondagochtend ter plaatse, het is wel handig om het inschrijfformulier en de verzekeringspapieren te downloaden en deze op voorhand thuis in te vullen.
Misschien tot zondag,
Groetjes Rabbit.
Wat een verhaal met die "uitermate belangrijke" boswachters, wat kunnen ze het toch moeilijk maken om ons te pesten. Goed dat jullie allemaal weer je machine terug hebben. Ik hoop dat de rest ook voorspoedig en voordelig geregeld wordt.
Als jullie zin hebben om even niet in België maar in Nederland een mooie route te rijden kan ik de peelrandrit van aanstaande zondag zeker aanbevelen (zie link http://www.peelrijders.nl/index.php?opt ... view&id=47" onclick="window.open(this.href);return false; ).
De aanmelding geschiedt zondagochtend ter plaatse, het is wel handig om het inschrijfformulier en de verzekeringspapieren te downloaden en deze op voorhand thuis in te vullen.
Misschien tot zondag,
Groetjes Rabbit.
Four wheels 4 more fun Raptor 700 SE
-
- Quadrunner
Daarom juist dat ze nog geen PV opgestuurd hebben. Is er dan via de advocaat niets te regelen wegens slordigheden bij het parket? Ok je ziet dat het echte agenten zijn. Maar ze hebben je geen bewijs gegeven dat ze hem in beslag genomen hadden. Ze hadden hem ook mee kunnen nemen en er zelfs meer rondrijden. Misschien aangifte doen wegens diefstal door agenten? waar is 't bewijs dan dat ze hem in beslag genomen hadden? Er zijn wel vaker (nep_agenten die een boete innen en het geld in eigen zak steken.
Je wilt bewijs hebben dat ze hem in beslag genomen hebben. En hoelang duurt z'n PV? Eerst lees ik dat je hem direct mee moet krijgen en nu hebben jullie 'm nog niet. Ja de quads zijn terug maar nu denk ik dat de advocaat eens moet terugslaan door ze op een of andere manier aan te klagen. Ik kan toch ook een politiepak aandoen en een nep-wapen kopen. Daarna een quad aanhouden beetje babbelen en zeggen "hij is in beslag genomen" en dan zet ik 'm op een aanhangwagen van een kameraad en je rijdt ermee weg.
Ik weet niet goed hoe ik 't moet zeggen. Maar ook politiemensen en boswachters moeten hun administratgie in orde hebben. En die 120 euro takelkosten moet gewoon teruggevorderd kunnen worden als jullie de zaak winnen.
Kijk naar de Heel's Angels. Die werden opgepakt en door een juridische fout weer vrijgelaten. En daarna hebben ze schadevergoeding geëist (heel klein beetje geld gekregen ook) dus dit moet jullie ook lukken. Niet veel eisen natuurlijk maar enkel de takel en advocatenkosten terugeisen.
Is misschien wel veel werk alleen leuk om eens die machtsmisbruikers terug te pakken
Je wilt bewijs hebben dat ze hem in beslag genomen hebben. En hoelang duurt z'n PV? Eerst lees ik dat je hem direct mee moet krijgen en nu hebben jullie 'm nog niet. Ja de quads zijn terug maar nu denk ik dat de advocaat eens moet terugslaan door ze op een of andere manier aan te klagen. Ik kan toch ook een politiepak aandoen en een nep-wapen kopen. Daarna een quad aanhouden beetje babbelen en zeggen "hij is in beslag genomen" en dan zet ik 'm op een aanhangwagen van een kameraad en je rijdt ermee weg.
Ik weet niet goed hoe ik 't moet zeggen. Maar ook politiemensen en boswachters moeten hun administratgie in orde hebben. En die 120 euro takelkosten moet gewoon teruggevorderd kunnen worden als jullie de zaak winnen.
Kijk naar de Heel's Angels. Die werden opgepakt en door een juridische fout weer vrijgelaten. En daarna hebben ze schadevergoeding geëist (heel klein beetje geld gekregen ook) dus dit moet jullie ook lukken. Niet veel eisen natuurlijk maar enkel de takel en advocatenkosten terugeisen.
Is misschien wel veel werk alleen leuk om eens die machtsmisbruikers terug te pakken
YAMAHA BREEZE 125cc
Seg Zipcode,
Als er slijk aan uw bougie hangt kan het wel zijn da de carbu ook verstopt is.(sproeiers)
Ik heb ne technische boek over den ltz 400
Grtz
Als er slijk aan uw bougie hangt kan het wel zijn da de carbu ook verstopt is.(sproeiers)
Grtz
De PV komt binnen de 3 weken aan per post...
'Q-man', de man van wie men zegt dat hij onevenaarbare quadkwaliteiten bezit
Die zijn al heel oud, die zijn namelijk opgesteld in 1841...Baloeke... schreef:Van welk jaar voor Christus zijn die kaarten eigenlijk ? Hier liggen straten op bij mij in de buurt die ik nog nooit gezien heb en die er gewoonweg niet zijn... Echt handig man !
Groetjes,
Baloeke...
En als je ze wil gebruiken, afdrukken op folie op juiste schaal en bovenop stafkaart leggen... puzzelen dus met andere woorden
-
- Quadrunner
Stefan schreef:Die zijn al heel oud, die zijn namelijk opgesteld in 1841...Baloeke... schreef:Van welk jaar voor Christus zijn die kaarten eigenlijk ? Hier liggen straten op bij mij in de buurt die ik nog nooit gezien heb en die er gewoonweg niet zijn... Echt handig man !
Groetjes,
Baloeke...
En als je ze wil gebruiken, afdrukken op folie op juiste schaal en bovenop stafkaart leggen... puzzelen dus met andere woorden
en om die kaarten dan te synchroniseren met de gps, neem je best ook een gps uit 1841
2010 raptor 700
Vraag via airwolf, ik denk dat hij reeds iemand hiermee geholpen heeft of je kan ene downloaden via deze link http://loloquad31.free.fr/doc/LTZ400/ltz400.html" onclick="window.open(this.href);return false;Schildpad schreef:Seg Zipcode,
Grtz
Gtreets,
B.
- ZmilleZ
- Easy Quadrider
Als blijkt dat de quads ten onrechte aangehouden en in beslag genomen zijn , dan kunnen de rollen omgedraaid worden , en die boswachters serieus wa ten laste gelegd worden .Koen Berendsen schreef:Daarom juist dat ze nog geen PV opgestuurd hebben. Is er dan via de advocaat niets te regelen wegens slordigheden bij het parket? Ok je ziet dat het echte agenten zijn. Maar ze hebben je geen bewijs gegeven dat ze hem in beslag genomen hadden. Ze hadden hem ook mee kunnen nemen en er zelfs meer rondrijden. Misschien aangifte doen wegens diefstal door agenten? waar is 't bewijs dan dat ze hem in beslag genomen hadden? Er zijn wel vaker (nep_agenten die een boete innen en het geld in eigen zak steken.
Takelkosten , een aantal dagen uw voertuig moeten missen , eer roof en smaad via de kranten , mechanische kosten wegens te lang stilstaan met aangedroogde modder .
Als hier werk van gemaakt wordt door een advocaat , en de zaak wordt gewonnen , dan kan dit ook een les zijn voor in de toekomst voor andere boswachters !
I 'm one of the two AKRA brothers