ik heb een slechte ervaring met FC-moto.
ik heb een helm besteld bij fc-moto.
het zou 5-max10 werkdagen duren.
ondertussen bijna een maand verder en nog geen helm.
heb al berichten verstuurdt en dan krijg je een bericht terug"misschien volgende week"???? wat is dit voor onzin!!!
ik wou het alleen even kwijt.
grtzz.
missvhien andere mensen met ervaring bij fc-moto?
slechte ervaring met FC-moto
-
- Quadverslaafde
slechte ervaring met FC-moto
Laatst gewijzigd door tjobbie op zo 25 okt, 2009 10:44, 2 keer totaal gewijzigd.
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
-
- Quadrider
Re: niets kopen bij FC-moto
Ik heb al verschillende zaken gekocht bij FC Moto, maar ik moet wel zeggen dat ik in de winkel zelf ben geweest.
Ze hebben veel van kledij en helmen op stock en de bediening is er supervriendelijk! Ook qua prijzen vallen ze héél goed mee.
Ik heb ook ooit een crossbril online besteld, die was op 2 dagen thuis...
Maarja, dat is mijn ervaring met die winkel hè
Grtzzzzz
Ze hebben veel van kledij en helmen op stock en de bediening is er supervriendelijk! Ook qua prijzen vallen ze héél goed mee.
Ik heb ook ooit een crossbril online besteld, die was op 2 dagen thuis...
Maarja, dat is mijn ervaring met die winkel hè
Grtzzzzz
In dit geval zal dat aan de leveranciers liggen, daar wil het nog wel eens misgaan.
Wil dan niet meteen zeggen dat een winkel slecht is,zou dan wel netjes zijn je iets te laten weten
Wil dan niet meteen zeggen dat een winkel slecht is,zou dan wel netjes zijn je iets te laten weten
Voor De mooiste en coolste stickersets CHECK
http://www.swracing.nl
Ook hier op het forum info bij onderstaande
Advertenties en Aanbiedingen (ENKEL VOOR SPONSORS) en dan stickersets
Kijk ook eens bij
www.tsmotors.nl
www.twiklerquadracing.nl
-
- Quadverslaafde
ik heb de helm sinds eind deze week pas binnen naar een maand,vele mailtjes+telefoon later.
nu blijkt dat ik de goede helm heb gekregen met een verkeerd kleurenschema,waarvoor ik speciaal bij fc-moto had besteld.
dat is mijn ervaring dus kun je wel begrijpen dat ik geen zaken meer met deze mensen doe.
@steve, als ze iets hadden laten weten was het een heel ander verhaal want daar kunnen ze ook niets aan doen.
het enige wat ik kreeg te weten naar 2 weken wachten was"tja mischien volgende week" wat heb je daaraan?
nu blijkt dat ik de goede helm heb gekregen met een verkeerd kleurenschema,waarvoor ik speciaal bij fc-moto had besteld.
dat is mijn ervaring dus kun je wel begrijpen dat ik geen zaken meer met deze mensen doe.
@steve, als ze iets hadden laten weten was het een heel ander verhaal want daar kunnen ze ook niets aan doen.
het enige wat ik kreeg te weten naar 2 weken wachten was"tja mischien volgende week" wat heb je daaraan?
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves