19 QUADS AANGESLAGEN IN LUMMEN OP 18/10/09

Een toffe rit achter de rug ? Laat ons meegenieten !
AdlyRS
Quadrunner
Quadrunner

Re: 19 QUADS AANGESLAGEN IN LUMMEN OP 18/10/09

Bericht door AdlyRS »

twister schreef:Blijkbaar kunde gulder nie alleen nie schrijven, maar jullie zijn dan ook nog eens zo stom om jullie door die groene klojo's te laten pakken. :mrgreen:
4 dagen lid :x :x :x :duimlaag:
Mijn extra grote KittyCat
cyclonedriver
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door cyclonedriver »

JBX schreef:
anaconda schreef:En de ondergrond dan? Ge hebt blijkbaar geen idee van wat de kosten hiervoor kunnen zijn?
Ik heb thuis nog modder, ik zal die wel vervangen! ;-) :mrgreen:
:lol: :lol: :lol: goe gevonden
kwatter
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door kwatter »

twister schreef:Blijkbaar kunde gulder nie alleen nie schrijven, maar jullie zijn dan ook nog eens zo stom om jullie door die groene klojo's te laten pakken. :mrgreen:
Wie er hier stom is laat ik even in het midden ,feit is wel da wij ons ni laten pakken hebben en ook niets verkeerd hebben gedaan .
Wat ik echter wel opmerk ,is dat hoe minder lang ze hier opt forum aangelogd zijn ,hoe groter het bakkes,is dat juist geschreven ????????? :braak: :braak: :mrgreen: :verymad:
twister
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door twister »

Das hier toch gewoon te gek da forum. I like the the smell of napalm in the morning!
Maakt ook niet uit. Wie gepakt wordt is de klos.
Haagje
Forum moderator
Forum moderator

Bericht door Haagje »

back ON-TOPIC graag? :bier:
kwatter
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door kwatter »

Gewoon te lullig en te stom om nog op te antwoorden!En graag nu weer over naar het onderwerp zelf graag!!!!!
sleep baby sleep :?:
zipcode
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door zipcode »

Bon manne, pc werkt toch al wat terug, kan via de televisie erop geraken, scherm van pc is stuk, wat betreft de quad die staat voor langere tijd stil, men heeft er naar komen kijken en heb dus heel wat zand naar binnen gekregen, en dit zag er niet zo goed uit, de motor wordt nu waarschijnlijk wel een van de volgende weken, maanden helemaal uit elkaar gehaald, en dan zien wat de stukken zijn, maar dit jaar zal ik zekerrrrrrrrrrrrrrr al niet meer rijden, en dan effe wachten wat de kosten zijn, om te zien of er nog gereden zal worden, want in mijn geval is het hier al een serieuse dure bevalling geweest, dus ja we zien wel wat er van komt

grts,

de zip
Koen Berendsen
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door Koen Berendsen »

Dus jullie hebben schade doordat de quad onder 't zand paar dagen bij de takeldienst heeft gestaan? Man man dure grap zeg om 19 quads in beslag te nemen terwijl hun gewoon hun GPS volgenden ... Hier kan ik mij ZOOO boos over maken. Dit moet wel gemeld worden bij de advocaat. Want als jullie echt vrijgesproken worden moeten njullie alle kosten zien terug te verhalen. takelkosten, proceskosten en eventuele schade. grrr
YAMAHA BREEZE 125cc
Penguin
Quadfanaat
Quadfanaat
Contacteer:

Bericht door Penguin »

Koen Berendsen schreef:Dus jullie hebben schade doordat de quad onder 't zand paar dagen bij de takeldienst heeft gestaan? Man man dure grap zeg om 19 quads in beslag te nemen terwijl hun gewoon hun GPS volgenden ... Hier kan ik mij ZOOO boos over maken. Dit moet wel gemeld worden bij de advocaat. Want als jullie echt vrijgesproken worden moeten njullie alle kosten zien terug te verhalen. takelkosten, proceskosten en eventuele schade. grrr

Wordt es wakker, het is niet omdat je GPS langs een route stuurd, je deze wettelijk mag volgen.
Af en toe kom je met de gps wel eens een straat tegen die hij je wil laten indraaien, echter is het in werkelijkheid als een eenrichtingsstraat geworden.
Ga je dan toch afdraaien?
Dacht het niet!

Hier echter staan geen borden etc etc, discutie is al voldoende gevoerd, er is niets fout gedaan.

Wat Anaconda betreft, de admins kunnen tracen en zijn echtheid achterhalen, echter schrijft hij geen bs.
Sturcturele schade aan grond is meer dan wat je ziet.
Maar of dit van belang is voor een weg? neen dacht het niet, wel voor een veld, en vandaar ook dat het not done is in een veld te rijden, ook al staan er geen gewassen op. (maar dit is niet ter discutie hier)

feit is wel dat er overal wel mensen hun ergeren aan iemand die al dan niet dezelfde hobby heeft, maar wel het verstand heeft om er op te wijzen wat moet veranderen opdat jullie je hobby nog kunnen blijven uitvoeren.

Het is niet meer 5 voor 12, het is al 1 voor!
28/02 - Loss of a good friend
One-Life-Live-IT!
If you don't get it, you probably shouldn't
JBX
Quadrider
Quadrider

Bericht door JBX »

Goed gesproken.
Can-Am Renegade 800 X
If it's too loud, you're too old!
¡ɹǝʌo ǝɯ dıןɟ 'sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı
Eat my dust!
Benou
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door Benou »

Niemand gaat den bak in of draagt een enkelband wanneer hij veroordeeld wordt voor 8 tot 10 maanden....dus gene paniek. En zelf als jullie veroordeeld worden, zal het wel een boete zijn (lees €) voor vadertje staat...
eddy1 schreef:
1.680 VEROORDEELDEN LOPEN VRIJ ROND
­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­
In ons land lopen 1.680 veroordeelden
vrij rond. Volgens justitie zitten de
gevangenissen vol en zijn er niet
genoeg enkelbanden beschikbaar.

Het gaat om mensen die een straf kregen
van minder dan drie jaar. Als die zich
aanbieden bij de gevangenis, worden ze
op een wachtlijst geplaatst om met een
enkelband onder elektronisch toezicht
geplaatst te worden.

Om een einde te maken aan de situatie,
zoekt de regering dringend een leveran-
cier van kwaliteitsvolle enkelbanden.

Op die manier wil ze het aantal mensen
onder elektronisch toezicht uitbreiden
van 1.100 tot ongeveer 2.000.
Dan zal onze straf toch ook wel mee vallen zekers! :D

Gr.Eddy
Benou
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door Benou »

Zipboy, als de mijne terug veldwegen kan omploegen en vogeltjes laat schrikken, mag je gerust mee achterop. Vooral ingeval ik vastzit in de plas... :lol: :lol: .
zipcode schreef:Bon manne, pc werkt toch al wat terug, kan via de televisie erop geraken, scherm van pc is stuk, wat betreft de quad die staat voor langere tijd stil, men heeft er naar komen kijken en heb dus heel wat zand naar binnen gekregen, en dit zag er niet zo goed uit, de motor wordt nu waarschijnlijk wel een van de volgende weken, maanden helemaal uit elkaar gehaald, en dan zien wat de stukken zijn, maar dit jaar zal ik zekerrrrrrrrrrrrrrr al niet meer rijden, en dan effe wachten wat de kosten zijn, om te zien of er nog gereden zal worden, want in mijn geval is het hier al een serieuse dure bevalling geweest, dus ja we zien wel wat er van komt

grts,

de zip
Benou
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door Benou »

En voor de fanaten van de perfecte "spelling" :braak: en voor diegene die iets hebben tegen ne quad : F*******CK OFF :x . Dit is een topic om de 19 te steunen of bij te staan met raad.
eddy1
Quadrider
Quadrider

Bericht door eddy1 »

:lol: :lol:
Laatst gewijzigd door eddy1 op zo 17 okt, 2010 10:44, 1 keer totaal gewijzigd.
wolf
Quadrider
Quadrider

Bericht door wolf »

geen spoor meer van annaconda en twister hebben ze het eidelijk begrepen dat ze hier niet welkom zijn? :applaus: :applaus: :applaus:
Plaats reactie