Idioten in Venray. Hoezo Quad verbod??

Al wat niet in de andere forums thuishoort, maar toch omtrent sport quads gaat...
Plaats reactie
suZ400
Toeschouwer
Toeschouwer

Idioten in Venray. Hoezo Quad verbod??

Bericht door suZ400 »

Hallo,

We zitten met zijn allen wel te zeggen dat het jammer is dat men overal strenger is op de Quads.

Maar als men nu eens eerst gaat kijken hoe we rijden op de openbareweg. Voor diegene die zich aangesproken voelen dan tenminste.
Ik let in een woonwijk e.d. altijd erg goed op. Zeker ook omdat er kinderen zomaar de weg op kunnen rennen of wat dan ook.

Rij ik gisteren met mijn auto door de Landweert te Venray komen er 2 Quad rijders door de wijk.
Ten eerste met een snelheid waarvan ik denk dat het zelfs op de provinciale weg nog te hard zou zijn. Maar de voorste trekt hem op zijn achterwielen om om op de achterste wielen loeihard voorbij een speeltuintje te jagen. Juist waar er een clupje kleine kinderen aan het spelen waren. Om vervolgens te zien dat de achterste op de 2 zijwielen te gaan rijden. Dit een lange tijd en ook vrij hard en juist langs een school waar ook kinderen op de speelplaats aan het spelen waren (ja het was een vrij toegankelijke speelplaats).

Daarna gaan ze driftend verder door de WOONWIJK. Waar 30km/h is toegestaan.

Het erge vind ik dat er 2 km verder een gebied is waar je vrij kunt gassen door de bossen. Maar zeker om zo belagelijk door een woonwijk te crossen.

Als men nu hard optreed tegen Quad rijders in de toekomst in Venray wordt ik zelf ook benadeeld en dan hoor je die 2 belagelijke gekken Natuurlijk ook weer klagen.

Ze moesten meteen hun rijbewijs afnemen en nooit meer terug geven. Dat vind ik ervan. Zeker als je het lef hebt om dit in een kinderwijk te doen.

Sorry maar dit moest ik even kwijt, want ik ben pisted off op die gasten.
Ze verkloten het voor iedereen op deze wijze.

Ge groet.
JBX
Quadrider
Quadrider

Re: Idioten in Venray. Hoezo Quad verbod??

Bericht door JBX »

Inderdaad, je hebt helemaal gelijk. Ik zie af en toe ook een quad tussen het verkeer door slalommen en op twee wielen de bocht om gaan. Als ik de kans zie schrijf ik zijn nummerplaat op.
Can-Am Renegade 800 X
If it's too loud, you're too old!
¡ɹǝʌo ǝɯ dıןɟ 'sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı
Eat my dust!
Koen Berendsen
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door Koen Berendsen »

Wie zijn 'we'?
Sluiten dit topic en weggooien. Natuurlijk zitten er ook onder 'ons' rotte appels. Alsof motoren, auto's, vrachtwagens, traktoren en dergelijke altijd zo netjes rijden!

Ik neem het niet op. ik keur het ook af. Maar je moet nu geen negatief nieuws creëren. Als ik lees dat er 19 quads in beslag zijn genomen doordat ze op dit forum hun route bekend hadden gemaakt, en zo de boswachters hen hadden opgewacht dan hoef je ook geen slecht nieuws te creren want dat is alleen maar leuk voor die gronen die stiekem meelezen. En dan pakt de politie dadelijk uw quad af omdat ze 'uit betrouwbare bron' gehoord hebben dat er quads te hard rijden ... Net als met die 19 quads pakken ze de verkeerde op. Ze hebben liever de verkeerde moordenaar achter tralies, dan lijkt het alsof ze goed werk gedaan hebben ...

Ik rijd zo niet, laat daar geen misverstanden over zijn. Maar spreek die rotte appels gewoon aan als je durft (ik vind 't niet erg als jij 't niet durft. zou ik eerlijk gezegd ook niet durfen. Da's werk voor de politie, stukken moeilijker dan 19 quads in beslag nemen maarja da's HUN werk...)

Ik snap jullie wel, maar dit helpt NIETS. Alsof nu een forumbezoeker denkt 'oh ik rijd te hard? Nu maar snel gas minderen straks is er een landelijk quadverbod en dan kunnen mijn vrienden en ik niet meer rijden'. Nee dit zal toch niet gebeuren. Probeer dit soort negatief nieuws even te vermijden. en ach nieuws, dit gebeurd overal!
YAMAHA BREEZE 125cc
suZ400
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door suZ400 »

NouNou zeg.
Slecht nieuws creeëren?????

Waar slaat dat op. het is juist goed als WE (ja niet de rotte appels. Die zijn WE) de rotte appels aanspreken op hun gedrag. Ik druf ze zeker wel aan te spreken op hun gedrag. Waarom zou ik het niet druven?
het moet ook maar mogelijk zijn en dat lukt moeilijk als je aan het rijden bent en die 2 jagen er als gekke door het verkeer heen.

Dit heeft totaal niets maar dan ook niets met slecht nieuws creeëren te maken. Het heeft gewoon te maken met een stuk fatsoensnorm die men overschrijt. Ook heb ik lak aan hoe andere verkeers deelnemers rijden in het openbaar. Het gaat mij hier om de zaken dat Wij Quad rijden als hobby hebben en dat JUIST DOOR ZULKE gekke deze hobby te niet wordt gedaan als men zo door gaat. En of de politie nu mee leest of niet. Ik hoop het wel. Dan kunnen ze zien dat wij wel het GOEDE VOORBEELD proberen te geven door zulke figuren op hun gedrag aan te spreken.

Jou uitspraak zal daar zeker niet bij helpen. Als jou kinderen daar op de speelplaats zouden spelen en als ze dan stom toevallig onder deze quads terecht komen doordat ze door hun gedrag niet op tijd konden remmen dan ben ik toch echt wel benieuwd of je het dan WEL af zou keuren. Niet komen huilen dan als dat zo zou zijn.

Als we met zijn allen alleen maar goed nieuws plaatsen en niets anders mogen plaatsen dan blijkt het wel dat niemand meer zijn of haar mening mag geven over zulke weg piraten.

Ik vind juist dat een forum er ook voor is om zulke mensen op hun fouten te wijzen.
Laatst gewijzigd door suZ400 op zo 25 okt, 2009 11:08, 2 keer totaal gewijzigd.
AdlyRS
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door AdlyRS »

ik ben het wel suzz400 eens :applaus:
Mijn extra grote KittyCat
dieseltank
Quad Expert
Quad Expert
Contacteer:

Bericht door dieseltank »

inderdaad, ik ook!

me eens met suZ400! :buig:
Yamaha Blaster & Yamaha Blaster {gestolen}
chinese loncin {onding!, verkocht}
Yamaha Blaster {verkocht}
Yamaha Blaster { opgeknapt,verkocht}
Adly rs50 { gehobby't, geleerd en nooit een bromquad meer, verkocht}
Yamaha Blaster { the beast! lovely verkocht}

somthing comming soon...:roll:
QUADLOOS :shock: ( op 't moment)
kees
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door kees »

Rotte appels heb je altijd.

Tegenwoordig heb je al een 'quad' voor 1000euuro, dus steeds meer mensen kopen een quad. Zo komen er steeds meer zielen, en hoe meer zielen, hoe meer rotte appels.
Ik denk dat daar de oorzaak ligt.

De echte rijders worden hier de dupe van.
Yamaha BRRRRRaptor 700 2009 SE.
http://www.yamaha-motor.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
airwolf
Quad GOD
Quad GOD

Bericht door airwolf »

wel ik ben het ook eens met suz400
en ik deel het zelfde gedacht als kees!
hoe meer quadrijders hoe meer rotte appels!
yamahakoppel
Quad GOD
Quad GOD

Bericht door yamahakoppel »

je zegt de quad rijders dat ze dan bepaalde voetgangers langs de baan ook eens straffen op UITLOKKEN sta je soms aan de rode lichten staan er mensen langs de kant teken te doen dat je een weellie moet doen als je dan rustig vertrekt vinden ze je een watje ( ten eerste een verlaagde quad tot op 5cm van moeder aarde gaat totaal niet van de grond en een quad heeft 4 wielen ) of je komt ergens langs gereden staat daar een groepje jongeren teken te doen voor een weellie of dat je eens goed moet door trekken
rij je achter een auto aan met wat jeugt in dan gaan ze 30 km/u rijden waar je 70 mag rijden zodat je ze van ellende voorbij gaat gewoon omdat ze de achterkant ook eens willen zien zeker. als je dan toch achter ze blijft, rijden ze soms zelf over het fietspad zodat de baan volledig vrijkomt of ze gaan volledig aan de kant en zodra je voorbij bent doen ze alle moeite om je terug bij te benen :chagarijn:
of ze proberen foto's te maken terwijl ze half aan het raam uithangen :lol: als ze dan merken dat het niet lukt vragen ze om even lang de kant te stoppen
of sta je aan de rode lichten tikt er opeens ene op uw schouder om te vragen of het een raptor 700 is en vanwaar ik hem heb als het dan groen wordt moet die nog terug in zijn wagen stappen :lol:
of sta je aan de lichten doen ze hun deur open en kijken over de grond of ze er nog onder door kunnen kijken :D gewoon omdat mijn quad op 5cm ligt
ik rij overal pas mijn rijstijl aan de omgeving aan kom regelmatig politie tegen ze hebben mij eenmaal aan de rode lichten aangesproken gewoon om te melden dat 1 achterlicht niet meer brandde van mijn warrior en dat ik het maar eens moest controleren maar reden mooi door toen het groen werd
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
suZ400
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door suZ400 »

Ja jij rijd dus netjes zo te lezen. Maar volgens mij gaat het ook niet over jou.

Maar als jij je een watje voelt om niet aan de wensen te voldoen wat anderen zeggen, vragen of kijken dan snap ik je niet helemaal.

Ik doe niets waar ik geen zin in heb. Wat een ander daar van vind zal mij werkelijk een worst zijn. Toen ik nog heeeeel wat jonger was liet ik me we eens opnaaien aan een verkeerslicht. Maar die tijd is al ruimschoots voorbij.

Nu ik toch al enige tijd vader ben van 2 mooie kinderen denk je over bepaalde dingen echt wel wat anders en als je dan ziet dat het ook volwassen mensen zijn die dit deden dan denk ik dat het gekke zijn en geen watjes.

PS gebruik volgende keer AUb even wat punten, hoofdletters en komma's. Dat leest heel wat prettiger.

Kees die mening deel ook ik volledig met je. Helaas verzieken die het idd voor meerdere rijders die wel hun verstand gebruiken.
Plaats reactie