19 QUADS AANGESLAGEN IN LUMMEN OP 18/10/09
Re: 19 QUADS AANGESLAGEN IN LUMMEN OP 18/10/09
Helemaal geen goed idee
Hoe wil een ''onbekend'' iemand lid worden? als die van alles over quads wilt weten of ook lid wilt worden
PS: zullen we weer eens back ontopic gaan??
Hoe wil een ''onbekend'' iemand lid worden? als die van alles over quads wilt weten of ook lid wilt worden
PS: zullen we weer eens back ontopic gaan??
On topic dus....
Is iedereen ondertussen weer aan het rondbollen? Want ik heb een paar pagina's terug gelezen dat sommige hun quad niet meer aan de praat kregen?!
Is iedereen ondertussen weer aan het rondbollen? Want ik heb een paar pagina's terug gelezen dat sommige hun quad niet meer aan de praat kregen?!
- Danny
- Quadrider
Het uitnodigen is ook niet de manier he.
Ik kende niemand toen ik hier terecht kwam dus dan had ik hier nooit binnnengeraakt?
Het moet te doen zijn om een apart gedeelte te maken voor diegene die af en toe gaan rijden en die daar dan alleen toegang tot krijgen. En als de admins een paar vertrouwenspersonen aanstelt die de personen meld die erin mogen dan hebben we deze zever niet meer. En als der dan toch ooit iemand meewilt die niemand kent neem hem dan mee naar een rit waar zeker nooit niks verkeerd kan lopen.
Ik kende niemand toen ik hier terecht kwam dus dan had ik hier nooit binnnengeraakt?
Het moet te doen zijn om een apart gedeelte te maken voor diegene die af en toe gaan rijden en die daar dan alleen toegang tot krijgen. En als de admins een paar vertrouwenspersonen aanstelt die de personen meld die erin mogen dan hebben we deze zever niet meer. En als der dan toch ooit iemand meewilt die niemand kent neem hem dan mee naar een rit waar zeker nooit niks verkeerd kan lopen.
2008 Can am outlander 800 max
iedereen terug aan het rijden, ikke niet dus, heb zand binnengekregen en men ganse motor moet uit elkaar om te kuisen en te zien of er schade is, hoop dat er geen schade is omdat we het volgens mij op tijd hebben gezien, maar zal nog niet voor de eerste maanden zijn vrees ik, spijtig genoeg.
grts, zip
grts, zip
.
Laatst gewijzigd door Charger69 op zo 21 mar, 2010 15:17, 1 keer totaal gewijzigd.
- cyberdrone
- Quadracer
Tja, echt waterdicht zal het nooit zijn .. maar idd zoals je in de maffia films soms ziet, je geraakt er niet in tenzij je door een lid word geïntroduceerd
"Dip me in chocolate and throw me to the lesbians"
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
KQ 450 Efi 4x4, 25" Maxxis Ceros , 2.3 Superwinch, EPI Clutchkit, colpin handguards, AXP skidplates
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
KQ 450 Efi 4x4, 25" Maxxis Ceros , 2.3 Superwinch, EPI Clutchkit, colpin handguards, AXP skidplates
Ik weet één ding: als ze een voorbeeldige groep zoals de onze zwaar gaan straffen dan stopt er in de toekomst NIEMAND meer voor een boswachter.Charger69 schreef:Ik ben benieuwd naar het verdere verloop van deze heke historie. Dus ik bedoel na voor de rechter te verschijnen en of deze gaat oordelen dat de rijders in fout waren. Zo ja wat de boete gaat zijn want ze kloppen er niet neven met hun boetes hier in België
Can-Am Renegade 800 X
If it's too loud, you're too old!
¡ɹǝʌo ǝɯ dıןɟ 'sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı
Eat my dust!
If it's too loud, you're too old!
¡ɹǝʌo ǝɯ dıןɟ 'sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı
Eat my dust!
helemaal waar
Voor De mooiste en coolste stickersets CHECK
http://www.swracing.nl
Ook hier op het forum info bij onderstaande
Advertenties en Aanbiedingen (ENKEL VOOR SPONSORS) en dan stickersets
Kijk ook eens bij
www.tsmotors.nl
www.twiklerquadracing.nl
Deze middag volgend verhaal op 't werk gehoord:
3 weken geleden, hebben 3 blauwe quads op de Willekensberg een groep gehandicapte kinderen de sokken van hun voeten hebben gereden (figuurlijk dan). Begeleiders zouden klacht hebben ingediend bij de politie, en die zou ze doorverwezen hebben naar de veldwachter... en die opgehitste veldwachter heeft zich weer gewreekt op onschuldige quaders
Toch erg dat de goeien het altijd moeten uitzweten voor die enkele rotte appels
3 weken geleden, hebben 3 blauwe quads op de Willekensberg een groep gehandicapte kinderen de sokken van hun voeten hebben gereden (figuurlijk dan). Begeleiders zouden klacht hebben ingediend bij de politie, en die zou ze doorverwezen hebben naar de veldwachter... en die opgehitste veldwachter heeft zich weer gewreekt op onschuldige quaders
Toch erg dat de goeien het altijd moeten uitzweten voor die enkele rotte appels
.
Laatst gewijzigd door Charger69 op zo 21 mar, 2010 15:18, 1 keer totaal gewijzigd.
- cyberdrone
- Quadracer
da's echt triest om horen he .. ik kan dan best begrijpen dat mensen die zo iets voor hebben alle quads over dezelfde kam gaan scheren.. t'zou nie mogen, maar zo gevaarlijk rijden zou ook niet mogen ..
"Dip me in chocolate and throw me to the lesbians"
-
- Quadrider
tsja zo als met alles in het leven de goede moeten lijden onder de slechte.en dit is denk ik ook van toepasing met quad rijden.wij met een groepje quadrijders uit midden nederland rijden ook altijd netjes.dat wil zeggen gas minderen als je anderen tegen komt als je in het bos rijd en zelfs stopt als dat nodig is .en dan nog hebben sommige mensen kommetaar.groet andre
beter met je quad vast staan in de blubber dan in de fille met de auto
je hebt er bij die zeuren gewoon altijd, hoe netjes je ook bent
Voor De mooiste en coolste stickersets CHECK
http://www.swracing.nl
Ook hier op het forum info bij onderstaande
Advertenties en Aanbiedingen (ENKEL VOOR SPONSORS) en dan stickersets
Kijk ook eens bij
www.tsmotors.nl
www.twiklerquadracing.nl
- sjmallie94
- Quadverslaafde
- Contacteer:
hebben we ook , we kwamen uit het bos in vijle hij het heigenthert , en toen stonde ook al mensen te zwaaien dat we rustig moesten doen , we reden 30 waar je 60 mocht :S omdat het daar zoo druk was , kon je niet harder , en dan nog zoon reactie liefste had ik afgestapt en hem een wat duidelijk wat hier te hard rijden betekent
Barossa Cheetah 170 cc >>>> Suzuki Ltz 400cc yellow & white .
Suzuki my way of life
Remmen is het omzetten van nuttige energie naar nutteloze warmte !!!
Suzuki my way of life
Remmen is het omzetten van nuttige energie naar nutteloze warmte !!!
-
- Quadrider
ik heb de moed al opgegeven!! ik zwaai vrolijk terug .ik bedoel wij doen der alles aan om de overlast echt tot het aller kleinse minimum te beperken.en dan houd het bij mij echt eens op hoor!!.en wij rijden dan ook nog eens waar iedereen mag komen onverharde paden waar je met de auto ook mag komen. groeten andre
beter met je quad vast staan in de blubber dan in de fille met de auto