![Vies :x](./images/smilies/icon_boos.gif)
Nu dat mijn broer en ik allebei nen blaster hebben is het al veel minder
![Razz :p](./images/smilies/icon_tong.gif)
Zelfs mijn zus heeft al een aantal keer proberen te rijden en wil nu ook nen quad (wel nen automatique want ze krijgt het schakelen niet onder de knie
![Heel Blij :D](./images/smilies/icon_lach.gif)
kom jij toevallig uit geertruidenberg?G-town schreef:Hallo
Mijn vrienden: Vinden het wel gaaf en er zijn er bij die ook aan het overwegen zijn om een Qaud te kopen
Mijn familie : ouders vinden het levens gevaarlijk maar ze vinden het ook wel gaaf![]()
![]()
Mijn buren: ik denk iets minder leuk wanneer ik om half 7 smorgens lekker erbij vertrek![]()
![]()
. Heb ze nog niet horen plagen.
Politie: verlopig nog geen problemen gehad. laat het ook maar zo.
Ben ook maar pas een beginner.
Nee ok dat kan wel,Boncari schreef:Is niet zo moeilijk hoor, ipv dat je de weg op rijd, rij je het fietspad op. En dan blijf je daar rijden![]()
Dat is soms sneller, of noodzakelijk om ergens door te komen.
Ik doe het bijna nooit, maar soms moet ik ergens zijn en dan kan ik 10minuten om rijden of ff 10 meter over het fietspad, dan ga ik wel over het fietspad, de raptor past ook net tussen de paaltjes door
Dat merk ik ook!, sommige mensen kijken erg raar op als je eraan komt en veel kijken je na. Sommigen willen je niet zien. En als ik op een bospad stapvoets langs mensen met kinderen op rijd dan vinden ze het helemaal geweldigWildcat250 schreef:In mijn familie heeft het quad-virus behoorlijk toegeslagen, men vindt het gewoon erg vet om met zo'n ding door de blubber te baggeren, etc. Tijdens het rondrijden merk ik dat iedereen wel even opkijkt, of je even na blijft kijken. Je ziet namelijk niet elke dag een quad rondrijden (de meesten althans). Maar ik merk ook dat sommige meiden het allemaal 'n beetje overdreven vinden, "stoerdoenerij" als je 't zo wilt noemen. Maar dat kan ook aan mij liggen, wanneer ik 'ns het gas open trekHerkennen jullie dat?
whahah;)Boncari schreef:Dat merk ik ook!, sommige mensen kijken erg raar op als je eraan komt en veel kijken je na. Sommigen willen je niet zien. En als ik op een bospad stapvoets langs mensen met kinderen op rijd dan vinden ze het helemaal geweldigWildcat250 schreef:In mijn familie heeft het quad-virus behoorlijk toegeslagen, men vindt het gewoon erg vet om met zo'n ding door de blubber te baggeren, etc. Tijdens het rondrijden merk ik dat iedereen wel even opkijkt, of je even na blijft kijken. Je ziet namelijk niet elke dag een quad rondrijden (de meesten althans). Maar ik merk ook dat sommige meiden het allemaal 'n beetje overdreven vinden, "stoerdoenerij" als je 't zo wilt noemen. Maar dat kan ook aan mij liggen, wanneer ik 'ns het gas open trekHerkennen jullie dat?
Ik heb alleen nog nooit een auto ofzo gehad die een sprintje tegen me wilde doen![]()
![]()
Het is idd erg associaal om over het fietspad te rijden om het verkeer sneller af te zijn