opbergkoffer op outlander
opbergkoffer op outlander
Heeft er iemand een originele opbergkoffer van brp op zijn can am staan ?
Zou moeten weten of er een helm in op te bergen is.
Groeten
Michael
Zou moeten weten of er een helm in op te bergen is.
Groeten
Michael
- Stefmeister
- Quadfanaat
Re: opbergkoffer op outlander
Mijn broer heeft er een op zijn 650XT: daar passen 2 helmen in. vind hem zelf te hoog, anders had ik m ook besteld...
greetzzz...
greetzzz...
Waarom origineel BRP ? Neem der een van Kolpin, mogelijkheden genoeg en nog goedkoper.
Is dit een originele van BRP of een ander merk. Heb gehoord dat in de originele geen helm past.Stefmeister schreef:Mijn broer heeft er een op zijn 650XT: daar passen 2 helmen in. vind hem zelf te hoog, anders had ik m ook besteld...
greetzzz...
Gr
Michael
- Danny
- Quadrider
Die van brp zelf is veel te duur vind ik. Neem er 1 van kolpin en die hebt ge voor bena de helft van de prijs en daar passen zeker 2 helmen in en staat ook mooi op een outlander. Ik heb er zo ene en ben er heel tevreden over.
2008 Can am outlander 800 max
-
- Quadrider
en de grote achterkoffer van kolpin is ook nog eens bere sterk ook.ik heb twee weken geleden mijn kingquad de grond in geboord nog geen krasje!!! de rest was wat minder maar de koffer heeft het glans rijk overleeft. .groet andre
beter met je quad vast staan in de blubber dan in de fille met de auto
- Danny
- Quadrider
Die zijn idd beresterk. Ik ben omgegaan in spanje met de quad en de quad lag eigenlijk op de koffer op een steen en er is niks aan. Ik ben daar heel tevreden over.andre verzijl schreef:en de grote achterkoffer van kolpin is ook nog eens bere sterk ook.ik heb twee weken geleden mijn kingquad de grond in geboord nog geen krasje!!! de rest was wat minder maar de koffer heeft het glans rijk overleeft. .groet andre
2008 Can am outlander 800 max
ok bedankt . zal dan toch een kolpin worden
Gr
Mike
Gr
Mike
-
- Quadrider
daar krijg je geen spijt van! ik schroef dan ook de kolpin koffer van mijn huidige quad en zet hem op mijn volgende quad.groet andre
beter met je quad vast staan in de blubber dan in de fille met de auto