Schouppe wil verkeersborden voor quads
Re: Schouppe wil verkeersborden voor quads
Het Kabinet van Schouppe is het eigenlijk meer dan beu dat iedereen naar hun een mailtje stuurt.
M.A.G. heeft daar iemand voor die een rechtstreekse lijn heeft.
Wat dus inhoud als er iets van nieuws is, dan weten we het bij M.A.G. als één van de eerste.
M.A.G. heeft daar iemand voor die een rechtstreekse lijn heeft.
Wat dus inhoud als er iets van nieuws is, dan weten we het bij M.A.G. als één van de eerste.
SMC 200 groen dat is mijn quadje, je moet laag beginnen hé
- Danny
- Quadrider
Dat werd stilaan tijd dat hij het is beu ging worden.
Is alleen maar een teken dat we ons niet laten doen. En als we alles van 1 persoon van MAG laten afhangen dan mogen we morgen onze sleutels al aan de haak hangen denk ik.
Want ik wil nu niet moeilijk doen he maar ik hoor er niet veel van in de krant of in het nieuws dat MAG er tegenin komt.
En dat jullie er op de achtergrond tegenin komen dat weet niemand, een gewone burger die tegen de quads zijn kunt ge zo echt niet omgepraat krijgen.
Samen staan we sterker denk ik.
Is alleen maar een teken dat we ons niet laten doen. En als we alles van 1 persoon van MAG laten afhangen dan mogen we morgen onze sleutels al aan de haak hangen denk ik.
Want ik wil nu niet moeilijk doen he maar ik hoor er niet veel van in de krant of in het nieuws dat MAG er tegenin komt.
En dat jullie er op de achtergrond tegenin komen dat weet niemand, een gewone burger die tegen de quads zijn kunt ge zo echt niet omgepraat krijgen.
2008 Can am outlander 800 max
Heb het op een ander forum al eens gezegd, maar de dingen die MAG doet worden door de mensen als hun idee beschouwd.Danny schreef:Dat werd stilaan tijd dat hij het is beu ging worden.
Het persbericht van Touring is woord voor woord van MAG leden.
FABIAC heeft ook gezegd dat zij naar de raad van state is gestapt, maar dat is dus MAG.
Door al die telefoontjes en die domme krantenartikels en al die aandacht die er aan besteed wordt, zijn ze het op hoog niveau beu aan het worden. Als we het zover krijgen dat ze het echt beu zijn, dan maken ze een bord en is het opgelost.
Dus hoe stiller je het kan oplossen zodat de politiekers hun gezicht niet verliezen hoe beter.
Maar ik weet ook wel dat dit dingen zijn die je niet wilt horen.
- supermarcie
- Quadfanaat
Denk dat iedereen het grondig beu aan het worden is!!
en dat kan volgens mij op verschillende manieren opgelost worden en dat hoeft niet direct een bord te zijn!
Maar de mensen gewoon niet informeren is ook niet de manier van werken.
Er moet toch wel iemand zijn die de juiste informatie heeft.
en dat kan volgens mij op verschillende manieren opgelost worden en dat hoeft niet direct een bord te zijn!
Maar de mensen gewoon niet informeren is ook niet de manier van werken.
Er moet toch wel iemand zijn die de juiste informatie heeft.
Yahama Raptor 700 special edition
Schouppe heeft zich voor de moment nog niet uitgesproken.
Dus niemand weet iets dat juist is. Alles wat er tot nu toe in de kranten staat is onzin.
Dus niemand weet iets dat juist is. Alles wat er tot nu toe in de kranten staat is onzin.
Als we nu eens een tegen-campagne beginnen hoe fijn het wel niet is om quad te rijden, hoe veel veiliger het is bij glad weer dan een moto, dat je er een aanhanger mee kan trekken, dat ze minder plaats innemen dan auto's etc... De mensen laten weten wat het is. Misschien barst de verkoop dan pas goed los!
Can-Am Renegade 800 X
If it's too loud, you're too old!
¡ɹǝʌo ǝɯ dıןɟ 'sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı
Eat my dust!
If it's too loud, you're too old!
¡ɹǝʌo ǝɯ dıןɟ 'sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı
Eat my dust!
- supermarcie
- Quadfanaat
En wanneer gaat Schouppe zich dan uitspreken.
Hij spreekt zich waarschijnlijk niet uit omdat hij niet weet wat hij moet doen en dan is natuurlijk de gemakkelijkste oplossing dat je gewoon stillekes in je kantoor blijft zitten.
CD_BE hoe lang moeten we dan nog stilzitten en gewoon afwachten tot de raad van state of ..... iets uitspreekt?
Hij spreekt zich waarschijnlijk niet uit omdat hij niet weet wat hij moet doen en dan is natuurlijk de gemakkelijkste oplossing dat je gewoon stillekes in je kantoor blijft zitten.
CD_BE hoe lang moeten we dan nog stilzitten en gewoon afwachten tot de raad van state of ..... iets uitspreekt?
- supermarcie
- Quadfanaat
CD_BE van wie was de zaak op de raad van state?
Kan die persoon dan niet opvragen waar de proces juist zit?
Of is hier ook weer totaal geen info over.
Het komt blijkbaar altijd op het volgende neer : iedereen schrijft en zegt vanalles maar niemand heeft de juiste info.
Of is hier ook weer totaal geen info over.
Het komt blijkbaar altijd op het volgende neer : iedereen schrijft en zegt vanalles maar niemand heeft de juiste info.
Schouppe is bezig met een uitspraak, op hoog niveau beginnen ze het grondig beu te worden. Ze willen een duidelijk antwoord van Schouppe en niet iets dat in een krant staat.
Zolang hij niets zegt doen wij ook niets.
We geven hem een kans om over te komen als een mens en niet als een politieker.
Zolang hij niets zegt doen wij ook niets.
We geven hem een kans om over te komen als een mens en niet als een politieker.
Die persoon ben ik.supermarcie schreef:CD_BE van wie was de zaak op de raad van state?
Het proces is nog in een wacht fase. Waarom weet mijn advocaat ook niet.
- supermarcie
- Quadfanaat
Dus stel dat hij niets doet, dan gaat er in de komende jaren niets gebeuren en blijven de processen, boeten, verboden, enz.. ons rond de oren vliegen.
Is het dan niet logisch dat al de gemeenten zelf proberen iets te doen.
Zolang er van hogerhand geen duidelijkheid is gaat dit blijven gebeuren en worden we gewoon elke dag in slechter daglicht gezet.
Of wachten ze gewoon op misstappen van ons zodat ze kunnen zeggen, voila zie hiervoor moeten we quads verbieden!!!
Dat het process in wacht staat en dat is geen normale toestand dan moet er toch wel een verklaring voor zijn.
Of mogen de politiekers, enz.... gewoon doen wat ze willen.
Naar de politiek toe vind ik het quad gebeuren één grote schande.
Is het nu zo moeilijk om een beslissing te pakken!!!!
Waarvoor worden die gasten zoveel of beter gezegd veel te veel betaald.
Dan zou ik ook graag zo'n job hebben, er gewoon wat zitten afwachten.
Zijn ondertussen al 4 maand verder (na verbod antwerpen) en niemand weet er van iets, klinkt mij toch niet echt logisch
Is het dan niet logisch dat al de gemeenten zelf proberen iets te doen.
Zolang er van hogerhand geen duidelijkheid is gaat dit blijven gebeuren en worden we gewoon elke dag in slechter daglicht gezet.
Of wachten ze gewoon op misstappen van ons zodat ze kunnen zeggen, voila zie hiervoor moeten we quads verbieden!!!
Dat het process in wacht staat en dat is geen normale toestand dan moet er toch wel een verklaring voor zijn.
Of mogen de politiekers, enz.... gewoon doen wat ze willen.
Naar de politiek toe vind ik het quad gebeuren één grote schande.
Is het nu zo moeilijk om een beslissing te pakken!!!!
Waarvoor worden die gasten zoveel of beter gezegd veel te veel betaald.
Dan zou ik ook graag zo'n job hebben, er gewoon wat zitten afwachten.
Zijn ondertussen al 4 maand verder (na verbod antwerpen) en niemand weet er van iets, klinkt mij toch niet echt logisch
Er is duidelijkheid: Het verbod in Antwerpen is illegaal.
Er moet een oplossing komen, maar de huidige Belgische wetgeving heeft niets over quads. Er zijn borden genoeg om te gebruiken, maar dan verbieden ze daar ineens alle verkeer, niet enkele quads.
Heel de problematiek is er omdat de burgemeesters, op die van Mechelen na, geen ballen aan hun lijf hebben om de zotten aan te pakken. Als Janssens en al die andere gewoon tegen de politie zeggen van pak die cowboys aan en laat ze zich blauw betalen.
Probleem opgelost.
Er moet een oplossing komen, maar de huidige Belgische wetgeving heeft niets over quads. Er zijn borden genoeg om te gebruiken, maar dan verbieden ze daar ineens alle verkeer, niet enkele quads.
Heel de problematiek is er omdat de burgemeesters, op die van Mechelen na, geen ballen aan hun lijf hebben om de zotten aan te pakken. Als Janssens en al die andere gewoon tegen de politie zeggen van pak die cowboys aan en laat ze zich blauw betalen.
Probleem opgelost.
- supermarcie
- Quadfanaat
Nee er is geen duidelijkheid, als die duidelijkheid er was dan was er nu geen discussie over al dan niet een boete.
Dat is inderdaad de beste oplossing "De politie de cowboys laten oppakken".
Dus waarom moet dat daarboven zolang duren omdat te beslissen.
Zijn ze bang een verkeerde beslissing te nemen, zijn ze bang om kiezers te verliezen.
Triestig noem ik dat en dat kan je over heel de belgische politiek zeggen.
Zijn ze bang een verkeerde beslissing te nemen, zijn ze bang om kiezers te verliezen.
Het probleem is dat PJ, nadat hij met dealers gesproken heeft geen zin meer heeft om nog over quads te beginnen. Voor hem is het afgehandeld.supermarcie schreef:Nee er is geen duidelijkheid, als die duidelijkheid er was dan was er nu geen discussie over al dan niet een boete.
- supermarcie
- Quadfanaat
Ik heb in zoveel geen zin!!!
Maar het wordt wel van mij verwacht.
En dat verwachten wij ook van PJ, als hij iets niet doet dat van hem verwacht word dan moet dat maar eens in het vet in de kranten geschreven worden ipv al da gezever over mag of mag niet, bord of geen bord.
Maar wie kan daarvoor zorgen dat zoiets in de kranten komt????
Als er een wet verkeerd is dan moet die aangepast worden, maar ja daarvoor moeten we wachten op raad van staten en raad van staten wacht op Schouppe, dus de cirkel is rond, niemand doet iets!!!!
Maar het wordt wel van mij verwacht.
En dat verwachten wij ook van PJ, als hij iets niet doet dat van hem verwacht word dan moet dat maar eens in het vet in de kranten geschreven worden ipv al da gezever over mag of mag niet, bord of geen bord.
Maar wie kan daarvoor zorgen dat zoiets in de kranten komt????
Als er een wet verkeerd is dan moet die aangepast worden, maar ja daarvoor moeten we wachten op raad van staten en raad van staten wacht op Schouppe, dus de cirkel is rond, niemand doet iets!!!!