Dit week-end heb ik nog een Suzuki LT500r (Quadzilla) op de kop kunnen tikken.
Er is nog een beetje werk aan, uitlaat moet gelast worden en voorste remleiding vervangen.
Zit een verse piston in en nieuwe koppeling.
Foto's zijn niet zo denderend, maar voor de nieuwsgierigen zet ik ze er toch maar bij:
mijn broer zijn blaster is verkocht, dus had ik weer plaats voor nog 1 in de garage te proppen.
Het was eigenlijk niet de bedoeling voor nog een bij te kopen, en zeker niet een quadzilla omdat die toch te bruut zijn om 'recreatief' mee rond te rijden .
Maar de prijs was te goed om te laten staan.
ik hoop het .
De uitlaat was gescheurd, ik wilde ze lassen, maar er rammelt vanalles in en ik krijg het er niet uit.
Ik heb een andere kunnen vinden, hopelijk heb ik ze volgende week samen met de remleidingen, dan kan ik het maisveld eens onveilig maken.
zalige quad ! echte nostalgie.
maar met wat kun je zo'n quad vergelijken ? Ik weet niet goed wat ik mijn moet voorstellen bij zo'n 500cc 2takt 1cilinder ...
Owner van yamaha raptor350
Freestyle rules crosseeuuuhhh !
deze is van model 88-90, het exacte bouwjaar weet ik niet, ik moet het framenr eens nakijken.
Mijn andere is bouwjaar '87.
Je kan het niet met de hedendaagse quads vergelijken, 2takt tov 4takt vergelijken is vrij moeilijk, het ding trekt als een gek en rijd sneller dan een raptor 700, maar qua rijstijl en vering en zo zit dat natuurlijk standaard achter tov de nieuwe quads.