Maandagavond mijn quad binnengedaan bij een dealer voor het regelen van de kleppen. Fredriks had de kleppen te wijd gezet en ik hoorde ze "klabetteren"...
![Triest :(](./images/smilies/icon_triest.gif)
Ik had deze week weinig tijd en had die pastilles niet liggen (regelen op 450 gaat met pastilles van verschillende diktes, dus niet met een schroefje), dus doe ik hem binnen bij een dealer met een goede naam.
Normaal zou ie vrijdag zeker klaar zijn, ik had hem in de week toch niet nodig wegens geen tijd om te rijden. Vrijdag belt ie mij dat ie nog niet klaar was, hij zou zeker zaterdagmiddag klaar zijn, was wat jammer maar ja, had toch te veel werk zaterdagvoormiddag, dus no problem, zou pas zaterdagnamiddag naar Komen gaan om te trainen en mijn nieuwe Reigers te testen. Ga er zaterdagmiddag om 11 u om, maar quad lag nog open
![Duivel :evil:](./images/smilies/icon_duivel.gif)
Hij had er 's morgens nog een andere tussen genomen. Vlug nog wat geholpen en quad zat rond 12 u ineen, begon al zenuwachtig te komen, moest om 13 u in Komen zijn, moest mij nog omkleden en Reigers monteren... Alles klaar, quad proberen te starten, maar niets, proberen in gang te trekken, niets, nieuwe bougie, niets, bougie testen, die vonkte, timing van de nokkenassen nog eens gecontroleerd maar ook ok. Na meer dan een uur zoeken bleek er geen speling te zitten op de inlaatnokkenas, dus verkeerde pastilles gemonteerd, ipv van 0.20 naar 0.15 was ie naar 0 waardoor er geen compressie was.
![Vies :x](./images/smilies/icon_boos.gif)
Hij had de pasitilles niet liggen, waardoor mijn quad er nu nog altijd staat, mijn quadweekend naar de knoppen is, mijn testwerk nog nul is en ik deze week nu nog een halve dag mag uittrekken om te trainen en te testen....
Dit is nu echt de laatste keer dat ik naar een dealer ga ! Voortaan doe ik alles zelf, ik was echt pissed zaterdag, iedereen die maar wat in mijn buurt kwam zal het wel geweten hebben...
Ik maak de naam van de dealer niet bekend, ben niet iemand die aan antireklame doet. CD&V heeft al gewezen dat je met antipolitiek niets bereikt, enkel het VB helpt !