Wordt er nog gereden op het parcours van Kaulile naast het vliegveld van Kleine Brogel?
En is dit toegelaten of is er soms controle?
Kaulile
Re: Kaulile
Een stukje uit mail mail die ik van de burgemeester van kaulille kreeg
Het crossterrein van Kaulille is momenteel niet officieel erkend. Het terrein heeft juridisch gezien de status “natuurgebied”. Crossen is hier dan ook verboden en kan slechts toegestaan worden als het terrein effectief erkend is.
Het crossterrein van Kaulille is momenteel niet officieel erkend. Het terrein heeft juridisch gezien de status “natuurgebied”. Crossen is hier dan ook verboden en kan slechts toegestaan worden als het terrein effectief erkend is.
DQT_Erasmus, Making Friends Gives Winning Teams
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
www.DQT.be - www.jumpingjet.be - www.powerhost.be
Spijtige zaak. Ze vallen daar niemand lastig en opstijgende F16s zijn toch ook niet stil.
Gaan jullie er soms nog?
Gaan jullie er soms nog?
Nee, we zijn er niet meer geweest.
Het parcour ligt er ook heel begaaid bij, vol putten enz
Het parcour ligt er ook heel begaaid bij, vol putten enz
DQT_Erasmus, Making Friends Gives Winning Teams
Er wordt nog gereden !!
ik kom er regelmatig voorbij.
op die veldweg die er langs ligt mag je allesinds komen.
Nu is het zo dat het parcour niet officieel erkend is. Maar ik heb er 1x de politie gezien, en die vroegen gewoon vriendelijk van binnen het kwartier weg te zijn. Meer niet.
Er klaagt blijkbaar iemand op lawaaihinder daar in de buurt.
Wat absoluut mega absurt is omdat het daar 200m van de landingsbaan van de F16's ligt.
En ik denk trouwens niet dat het daar natuurgebied is. dat is daar gewoon agrarisch gebied. en die bossen zijn van de staat.
Als er 1 crossparcour moet toegelaten worden is het daar toch wel. Als die F16's opstijgen heb je meer lawaai dan 100 quads.
Het heeft er een tijdje serieus hobbelig bijgelegen omdat er 90% crossmoto's komen rijden en het dus niet gelijk gemaakt wordt.
Maar vorig weekend heeft er zich toch eens iemand geamuseerd met het wat gelijk te maken (in beperkte maten).
ik kom er regelmatig voorbij.
op die veldweg die er langs ligt mag je allesinds komen.
Nu is het zo dat het parcour niet officieel erkend is. Maar ik heb er 1x de politie gezien, en die vroegen gewoon vriendelijk van binnen het kwartier weg te zijn. Meer niet.
Er klaagt blijkbaar iemand op lawaaihinder daar in de buurt.
Wat absoluut mega absurt is omdat het daar 200m van de landingsbaan van de F16's ligt.
En ik denk trouwens niet dat het daar natuurgebied is. dat is daar gewoon agrarisch gebied. en die bossen zijn van de staat.
Als er 1 crossparcour moet toegelaten worden is het daar toch wel. Als die F16's opstijgen heb je meer lawaai dan 100 quads.
Het heeft er een tijdje serieus hobbelig bijgelegen omdat er 90% crossmoto's komen rijden en het dus niet gelijk gemaakt wordt.
Maar vorig weekend heeft er zich toch eens iemand geamuseerd met het wat gelijk te maken (in beperkte maten).
Drive high so you can fly...
Quad rijders Limburg:
http://www.facebook.com/#!/group.php?gid=211516494973
Quad rijders Limburg:
http://www.facebook.com/#!/group.php?gid=211516494973