Yamaha Raptor MY 2007 -----> R1 MY2008
-
- Easy Quadrider
- Berichten: 134
- Lid geworden op: di 25 nov, 2008 20:45
- Locatie: Snits
- Contacteer:
Re: Yamaha Raptor MY 2007 -----> R1 MY2008
Ik wil niet zeiken maar een alu las is net een rijtje dubbeltjes op z'n kant en hoeft vrijwel niet te worden nabewerkt.
Dit ziet er toch wel ff iets anders uit niewaar?
Dit ziet er toch wel ff iets anders uit niewaar?
2007 GOES 450X 54HP.
http://www.quadforumbenelux.com/viewtopic.php?f=42&t=41555
http://www.quadforumbenelux.com/viewtopic.php?f=42&t=41555
Re: Yamaha Raptor MY 2007 -----> R1 MY2008
ik zou er ff een staal bostel over heen trekken
ok dan duidelijk te zien hoe het er uit ziet
want die in de breete ziet er volgens mij wel netjes uit
de zij kanten zijn idd wat minder
maar die is toch niet met tig gelast maar met mig/mag?
ok dan duidelijk te zien hoe het er uit ziet
want die in de breete ziet er volgens mij wel netjes uit
de zij kanten zijn idd wat minder
maar die is toch niet met tig gelast maar met mig/mag?
warrior gsxr 1000
Ervaring is de optelsom van alle stommiteiten die je reeds begaan hebt, zonder daarbij je nek te breken!!
Ervaring is de optelsom van alle stommiteiten die je reeds begaan hebt, zonder daarbij je nek te breken!!
Re: Yamaha Raptor MY 2007 -----> R1 MY2008
Die las aan de zijkant zit niet vast die ligt erop gescheten (sorry voor het taalgebruik)
Het geheel zal wel vast zitten omdat de hele voorkant is afgelast
Ik zou die las eruit slijpen goed schoonmaken en over laten doen het oog wil ook wat he
Het geheel zal wel vast zitten omdat de hele voorkant is afgelast
Ik zou die las eruit slijpen goed schoonmaken en over laten doen het oog wil ook wat he
yamaha of toch een can-am
-
- Quad Expert
- Berichten: 2227
- Lid geworden op: ma 16 jun, 2008 17:07
- Locatie: Zuid Holland (NL)
Re: Yamaha Raptor MY 2007 -----> R1 MY2008
Als deze persoon vaker gelast heeft... wil ik niet weten waar of wat. Als ik zo vroeger laste kreeg ik stuk pijp iniaccaloco schreef:Ik wil niet zeiken maar een alu las is net een rijtje dubbeltjes op z'n kant en hoeft vrijwel niet te worden nabewerkt.
[mg]http://www.weldingtipsandtricks.com/ima ... m-weld.jpg[/img]
Dit ziet er toch wel ff iets anders uit niewaar?
me nek.
Dit is het resultaat van geen vaste hand hebben, en niet constant kunnen bewegen. Dan brand de las niet goed
in en krijg je van die hopen.
Geef die lasser is een valiumpje en laat het hem is nog is heeeeeel rustig over doen, zoals eerder al gezegd moet
een las er gewoon "glad" uit zien. De las methode zou niet uit hoeven maken, goede lasser kan overal netjes mee
lassen!
Ziet er er volgende keer weer zo uit... stuk pijp pakken.
No Can't Do!
- FLIPmode
- Quadracer
- Berichten: 1196
- Lid geworden op: vr 10 jun, 2005 08:57
- Locatie: DE maaskant
- Contacteer:
Re: Yamaha Raptor MY 2007 -----> R1 MY2008
Bovenste is tig en van uitzicht heel anders dan mig/mag maar met halfautomaat moet ge toch véél mooier kunnen lassen als dat.(Heb ook veel moeten oefenen ) en ben alu nu weer beetje verleerdiaccaloco schreef:Ik wil niet zeiken maar een alu las is net een rijtje dubbeltjes op z'n kant en hoeft vrijwel niet te worden nabewerkt.
Dit ziet er toch wel ff iets anders uit niewaar?
Wild & Wicked
Air is for coolin & boostin!
Speed doesn't kill, mistakes do!
Air is for coolin & boostin!
Speed doesn't kill, mistakes do!
Re: Yamaha Raptor MY 2007 -----> R1 MY2008
dus je leest het je moet er een rij dubbeltjes op lijmen dan ziet het er mooier uit
warrior gsxr 1000
Ervaring is de optelsom van alle stommiteiten die je reeds begaan hebt, zonder daarbij je nek te breken!!
Ervaring is de optelsom van alle stommiteiten die je reeds begaan hebt, zonder daarbij je nek te breken!!
- FLIPmode
- Quadracer
- Berichten: 1196
- Lid geworden op: vr 10 jun, 2005 08:57
- Locatie: DE maaskant
- Contacteer:
Re: Yamaha Raptor MY 2007 -----> R1 MY2008
Dat niet maar blok moet wel stevig hangen, het bepaald voor een groot stuk de stijfheid van de kader en daarmee ook de vervorming en uiteindelijk scheuren.mobydirk schreef:dus je leest het je moet er een rij dubbeltjes op lijmen dan ziet het er mooier uit
Mooie las is niet altijd sterke las, maar meestal wel en zeker bij alu (vond ik altijd het moeilijkste om te lassen)
Wild & Wicked
Air is for coolin & boostin!
Speed doesn't kill, mistakes do!
Air is for coolin & boostin!
Speed doesn't kill, mistakes do!
Re: Yamaha Raptor MY 2007 -----> R1 MY2008
dat begrijp ik zit maar te dollen
warrior gsxr 1000
Ervaring is de optelsom van alle stommiteiten die je reeds begaan hebt, zonder daarbij je nek te breken!!
Ervaring is de optelsom van alle stommiteiten die je reeds begaan hebt, zonder daarbij je nek te breken!!
- FLIPmode
- Quadracer
- Berichten: 1196
- Lid geworden op: vr 10 jun, 2005 08:57
- Locatie: DE maaskant
- Contacteer:
Re: Yamaha Raptor MY 2007 -----> R1 MY2008
Weet ik , ik was maar wat de wijsneus aan het uithangenmobydirk schreef:dat begrijp ik zit maar te dollen
Wild & Wicked
Air is for coolin & boostin!
Speed doesn't kill, mistakes do!
Air is for coolin & boostin!
Speed doesn't kill, mistakes do!
Re: Yamaha Raptor MY 2007 -----> R1 MY2008
gelukkig was al bang dat je het niet begreep
maar is er nog wat gebeurt aan de raptor???
ol wordt er alleen gewerkt als jullie toeschouwers hebben?
maar is er nog wat gebeurt aan de raptor???
ol wordt er alleen gewerkt als jullie toeschouwers hebben?
warrior gsxr 1000
Ervaring is de optelsom van alle stommiteiten die je reeds begaan hebt, zonder daarbij je nek te breken!!
Ervaring is de optelsom van alle stommiteiten die je reeds begaan hebt, zonder daarbij je nek te breken!!
Re: Yamaha Raptor MY 2007 -----> R1 MY2008
Ik vind het altijd wel zonde om R1 blok in een Raptor te zien.
Persoonlijk vind ik het veel bruter om een grote cilinder te kopen met de hele mikmak wat er nog bij komt,
je kan je raptor tot 907cc opvoeren en dan heb je nog steeds 1 cilinder das toch veel bruterrrr.
in amerika verkopen ze dat soort spul je kan er dan ook altijd nog gewoon een turbo aan hangen:P
Raptor 700 Stage 9 - 907cc
Warning: Must have Popeye Arms to Handle this Engine Kit!
White Knuckle Racing 108mm cylinder, CP Piston, 15mm Billet stroker crank, case machining, Cometic top end gasket Kit, bottom end gaskets & seals, new head bolts, MegaCycle X4 cam, Kibblewhite valve spring kit, disassemble & reassemble head, CNC head porting, Kibblewhite +1.5mm Intake valves, +2mm Exhaust valves, grind valve seats, new valve seals.
dan kan je ook nog kiezen voor een throttlebody van 54mm of van 58mm hier zijn een aantal sites die, die dingen verkopen.
http://www.whiteknuckleracing.com
http://www.teamrocketfactory.com/
en zo zijn er nog een paar
Persoonlijk vind ik het veel bruter om een grote cilinder te kopen met de hele mikmak wat er nog bij komt,
je kan je raptor tot 907cc opvoeren en dan heb je nog steeds 1 cilinder das toch veel bruterrrr.
in amerika verkopen ze dat soort spul je kan er dan ook altijd nog gewoon een turbo aan hangen:P
Raptor 700 Stage 9 - 907cc
Warning: Must have Popeye Arms to Handle this Engine Kit!
White Knuckle Racing 108mm cylinder, CP Piston, 15mm Billet stroker crank, case machining, Cometic top end gasket Kit, bottom end gaskets & seals, new head bolts, MegaCycle X4 cam, Kibblewhite valve spring kit, disassemble & reassemble head, CNC head porting, Kibblewhite +1.5mm Intake valves, +2mm Exhaust valves, grind valve seats, new valve seals.
dan kan je ook nog kiezen voor een throttlebody van 54mm of van 58mm hier zijn een aantal sites die, die dingen verkopen.
http://www.whiteknuckleracing.com
http://www.teamrocketfactory.com/
en zo zijn er nog een paar
-
- Quadrider
- Berichten: 456
- Lid geworden op: zo 06 sep, 2009 17:09
- Locatie: mastenbroek
- Contacteer:
Re: Yamaha Raptor MY 2007 -----> R1 MY2008
maar dan heb je nog steets geen r1 raptor .
BURN RUBBER NOT YOUR SOUL
-
- Quadverslaafde
- Berichten: 4786
- Lid geworden op: za 02 mei, 2009 18:15
- Locatie: Noord-Brabant Nederland
Re: Yamaha Raptor MY 2007 -----> R1 MY2008
klopt r1 gaat harder maar met zo,n stage 9 kit + turbo trek je hem wel stront voor de ogen!hihi!
anderzijds is een r1blok onder een rappie vele malen goedkoper.
anderzijds is een r1blok onder een rappie vele malen goedkoper.
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
- crazyphoenix
- Quadfanaat
- Berichten: 87
- Lid geworden op: wo 11 mar, 2009 22:47
Re: Yamaha Raptor MY 2007 -----> R1 MY2008
Opvoeren, turbo, NOS ook nog? Hoelang wil je het heel houden?shy fx schreef:Ik vind het altijd wel zonde om R1 blok in een Raptor te zien.
Persoonlijk vind ik het veel bruter om een grote cilinder te kopen met de hele mikmak wat er nog bij komt,
je kan je raptor tot 907cc opvoeren en dan heb je nog steeds 1 cilinder das toch veel bruterrr
@Mobydirk/r1ptor gezellig dat jullie ff langskwamen gasten
-Morgen ff filter halen...
Jullie nog plannen?
Ik ga het net niet redden om een rondje mee te blazen hehehe
Why so serious ?
-
- Easy Quadrider
- Berichten: 101
- Lid geworden op: zo 15 nov, 2009 21:10
Re: Yamaha Raptor MY 2007 -----> R1 MY2008
yo tuner wazzup gaat nu wel hard met je project he kijk uit naar nieuwe pics....
Burn Rubber ... Not Your Soul.....
Fast and loud is what I am....
Fast and loud is what I am....