Hallo,
Ik ben Nicholas en rij met een suzuki lt-z en ik zou graag nieuwe nokkenassen steken in mijn quad.
Nu is de vraag moet je ze beiden veranderen?
Want heb gelezen dat je bij de ltr juist de inlaatnokkenas moet veranderen en dat de andere niet veel verschil uitmaakt.
Is dit ook het geval bij de lt-z of is het beter dat je ze beiden veranderd?
ik heb er niet zo veel verstand van, maar ik zou zeggen, wat er ingaat moet er ook weer uit.
dus je kunt wel een grote inlaat hebben maar de ontstoken brandstof/lucht moet er toch ook snel uit zou ik zeggen maar ik kan het verkeerd hebben hoor.
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
verander ze beide!
ik heb de mijn allebei vervangen en heb er nog geen seconde spijt van gehad!
ik heb voor stage 2 hotcams gekozen om meer vermogen bovenaan te krijgen
wil je meer koppel dan moet je voor de stage 1 opteren
airwolf schreef:verander ze beide!
ik heb de mijn allebei vervangen en heb er nog geen seconde spijt van gehad!
ik heb voor stage 2 hotcams gekozen om meer vermogen bovenaan te krijgen
wil je meer koppel dan moet je voor de stage 1 opteren
ok ik ga ze beiden vervangen bedankt voor de reacties
hmmm Als je er niet veel van kent, zou ik het toch door iemand met ervaring laten doen.
kost je mss beetje meer, maar ben je zeker dat alles goed afgesteld is derna
grtz
Raptor 700 =>veerhoezen,verlengde grabbar,Dobeck TFI,powermadd,goldspeed bumper,douglas red label,trailtech stuur+houder met logo,pro grip handvaten,pro armor radiator grill,tusk red polished tankdop,costum made warning labels,A-arm bescherming AXP...Mijn garage