Quad screening
Quad screening
MAG quad organiseert voor jullie een quadscreening. (op 14 november te Brasschaat van 13 tot 16u)
Quadrijders kunnen echter op deze manier laten zien dat ook zij begaan zijn met berijden van hun machine op een correcte en
veilige manier. Ja ja ik kan ook rijden, maar misschien is er die ene tip wel bij waaraan jij niet gedacht hebt? Laten we op deze
manier aan de mensen zien dat we niet de nozems zijn, dat zij dachten; neen, we laten zien dat we wel degelijk met verkeer bezig
zijn, en trachten ons bij te scholen om hieraan veiliger deel te nemen.
Laat zien dat we niet de individualistische egotripper zijn, wat ze van ons denken, en laten we met zoveel mogelijk deelnemen.
Dit komt iedereen ten goede. En ik verzeker je, het is geen saaie boel van dit kan en ditmoet en ... . Neen er zal zeker gelachen
en gereden worden. En al doende leert men.
De screening is GRATIS, inschrijven is wel verplicht.
http://www.m-education.be/stam/stameduc ... pleidingen" onclick="window.open(this.href);return false;
Aangezien ze de verschillende modellen van quads nog niet kennen. Kies je bij voertuig voor anders en geef je dan je quadje in.
See you there...
SMC 200 groen dat is mijn quadje, je moet laag beginnen hé
Re: Quad screening
deze screening is voor IEDEREEN.
Dus je hoeft geen lid te zijn of lid te worden als je wilt komen.
Dus je hoeft geen lid te zijn of lid te worden als je wilt komen.
- cyberdrone
- Quadracer
K'zou wel willen komen, maar t'is een beetje ver en friskes om die afstand af te leggen met de quad want ik heb geen remorque.. sorry ..
"Dip me in chocolate and throw me to the lesbians"
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
KQ 450 Efi 4x4, 25" Maxxis Ceros , 2.3 Superwinch, EPI Clutchkit, colpin handguards, AXP skidplates
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
KQ 450 Efi 4x4, 25" Maxxis Ceros , 2.3 Superwinch, EPI Clutchkit, colpin handguards, AXP skidplates
Als dit goed verloopt, dan denk ik wel dat we het kunnen doortrekken naar andere provincies.
Maar voor de moment hebben we maar één instructeur en die zit in de provincie Antwerpen.
Maar voor de moment hebben we maar één instructeur en die zit in de provincie Antwerpen.
- cyberdrone
- Quadracer
Vind het echt een super initiatief, en het lijkt me zeer interessant, neem maar wat foto's zodat iedereen achteraf kan mee genieten !
"Dip me in chocolate and throw me to the lesbians"
- fenerbahce
- Toeschouwer
ik heb me ingeschreven ik vind dat dat plezant zal zijn
er is nog plaats voor 5 personen
er is nog plaats voor 5 personen
Hier enkele foto's.
Meer foto's komen op de M.A.G. site. En nog meer foto's komen op de M.A.G. site voor leden.
t'ja, regels hé.
Hoe moet je remmen.
Luisteren naar uitleg & Feedback
Wat als ik nu een hindernis tegenkom
Meer foto's komen op de M.A.G. site. En nog meer foto's komen op de M.A.G. site voor leden.
t'ja, regels hé.
Hoe moet je remmen.
Luisteren naar uitleg & Feedback
Wat als ik nu een hindernis tegenkom
had ik dat geweten,da is 500 meter van mij,:) was ik zeker kome kijken,zelf heb ik een crossquad,dus kon daar wss niets mee kome doen,maar kijke is ook alijt leuk
tot volgende keer dan
grtz
tot volgende keer dan
grtz
2010 sponsors: Topslager De Clerck~W Ten Ham~Technoflex suspension~SteelMX~Monster Energy~ Eurol lubricants~Schuurman BV~Jos Dolphijn~mcg-racing~kenny~D.I.D. chains~CL Brakes~Fibe Industries Racing
Je had mee kunnen doen, er waren cross quads bij.
Je kan je altijd inschrijven op de M.A.G. quad nieuwsbrief, daar komt op wanneer er screeningen zijn. Kan je er de volgende keer bij zijn.
http://www.mag.be/dutch/modules.php?nam ... ieuwsbrief" onclick="window.open(this.href);return false;
En net als de screeningen is de nieuwsbrief open voor iedereen. Dus je moet geen M.A.G. lid zijn maar dat mag natuurlijk altijd.
Je kan je altijd inschrijven op de M.A.G. quad nieuwsbrief, daar komt op wanneer er screeningen zijn. Kan je er de volgende keer bij zijn.
http://www.mag.be/dutch/modules.php?nam ... ieuwsbrief" onclick="window.open(this.href);return false;
En net als de screeningen is de nieuwsbrief open voor iedereen. Dus je moet geen M.A.G. lid zijn maar dat mag natuurlijk altijd.