Raptor 660 SM *Gestolen*
Re: Raptor 660 SM
Dank u allemaal.
Ondertussen ben ik bezig geweest met het verzamelen van wat onderdelen en heb ik een afspraak gemaakt bij de RDW in Waddinxveen op 15 oktober .
Een houder voor mijn TomTom One XL voor op het stuur.
De standaard uitlaat (van Vanpeejelle overgenomen), omdat de uitlaat die erop zat (DMC Alien) teveel db's heeft om de keuring door te komen. De buizen heb ik nog verder gepolijst en de demper is gespoten. Dat zullie jullie op foto's zien die ik van de week zal maken.
De nieuwe 18,5x6,5-10 voorbanden van Innova die ik deze week laat monteren, want de scooterbandjes zijn licht versleten en ik weet niet of daar mee door de keuring kom, dus voor de zekerheid deze maar monteren.
Een nieuwe starterrelay uit de US laten komen, omdat die er nu op zat ook alweer 6 jaar oud is en niet altijd even lekker werkte met starten.
Een rood remreservoirdekseltje, omdat die ouwe bekrast is.
De spiegels voor op de Powermad handkappen. Ik wilde eens zien hoe dit eruit zou gaan zien
En tot slot heb ik vandaag de homologatielamp (Van Nelson92) binnengekregen, zodat ik hopelijk zonder mankementen door de keuring komen
Ondertussen ben ik bezig geweest met het verzamelen van wat onderdelen en heb ik een afspraak gemaakt bij de RDW in Waddinxveen op 15 oktober .
Een houder voor mijn TomTom One XL voor op het stuur.
De standaard uitlaat (van Vanpeejelle overgenomen), omdat de uitlaat die erop zat (DMC Alien) teveel db's heeft om de keuring door te komen. De buizen heb ik nog verder gepolijst en de demper is gespoten. Dat zullie jullie op foto's zien die ik van de week zal maken.
De nieuwe 18,5x6,5-10 voorbanden van Innova die ik deze week laat monteren, want de scooterbandjes zijn licht versleten en ik weet niet of daar mee door de keuring kom, dus voor de zekerheid deze maar monteren.
Een nieuwe starterrelay uit de US laten komen, omdat die er nu op zat ook alweer 6 jaar oud is en niet altijd even lekker werkte met starten.
Een rood remreservoirdekseltje, omdat die ouwe bekrast is.
De spiegels voor op de Powermad handkappen. Ik wilde eens zien hoe dit eruit zou gaan zien
En tot slot heb ik vandaag de homologatielamp (Van Nelson92) binnengekregen, zodat ik hopelijk zonder mankementen door de keuring komen
Raptor 660 SM
ziet er allemaal goed uit!
ik ben benieuwd om alles in zijn geheel te zien!
ik ben benieuwd om alles in zijn geheel te zien!
dit scooter bandjes, die kont zo hoog, die nerf die A- armen,die stickers...
Kerel deze quad is zoals ik mijn quad zou willen
man wat een ZALIG PRACHTIGE QUAD heb jij
Kerel deze quad is zoals ik mijn quad zou willen
man wat een ZALIG PRACHTIGE QUAD heb jij
-
- Quad Master
Ik zou me quad niet graag nog is door de keuring laten gaan.
Heb mij laten wijsmaken dat je zelfs geen spoorverbreders moogt op laten zitten voor naar de schouwing te gaan.
Heb mij laten wijsmaken dat je zelfs geen spoorverbreders moogt op laten zitten voor naar de schouwing te gaan.
09' Monsterfied GreenMachine™ with some GoFast Stuff
As I lay rubber down the street, I pray for traction I can keep,
But if I spin and begin to slide, Please dear God Protect my sweet ride.
Amen
Nee inderdaad mag nietBelgian Pro schreef:Ik zou me quad niet graag nog is door de keuring laten gaan.
Je mag er eigenlijk vrij weinig aan veranderen.
-
- Quad Master
ik denk zelfs dat hij volledig standaard moet zijn
09' Monsterfied GreenMachine™ with some GoFast Stuff
As I lay rubber down the street, I pray for traction I can keep,
But if I spin and begin to slide, Please dear God Protect my sweet ride.
Amen
Vond nog een filmpje op mn telefoon van vorige maand, toen ik voor de keuring n standaarduitlaat had geknald. Liep niet zo heel goed, dus afgelopen bij MCW in Naaldwijk laten afstellen. Heb ondertussen ook de rest van mijn kentekenpapieren binnen en ga dus eindelijk a.s. dinsdag naar de RDW. Als het dan niet lukt, rij ik mezelf plat op de a4 op de terugweg.
Raptor 660 SM
-
- Quadverslaafde
heb je ook e-keur knipperlichten en een e-keur claxon niet te vergeten?
zijn de spiegels ook e-keur?
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
Alles is E-keur, maar de spiegels zitten er hier nog niet op.tjobbie schreef:heb je ook e-keur knipperlichten en een e-keur claxon niet te vergeten?
Raptor 660 SM
Die houder van die TOMTOM one
waar heb je die kunnen kopen ?
waar heb je die kunnen kopen ?
Kymco MXU 250
Barossa 250 Silverhawk
Raptor 660
Can-Am outlander 800 xt
Barossa 250 Silverhawk
Raptor 660
Can-Am outlander 800 xt
heb je nu al een nederlands kenteken ????
-
- Quadrider
- Contacteer:
Of het is niet gelukt ?????
See YouAls het dan niet lukt, rij ik mezelf plat op de a4 op de terugweg.
2007 YFM 700 R SE
http://www.mijnalbum.nl/Album=8DIUHTLD
http://www.mijnalbum.nl/Album=8DIUHTLD
-
- Quadverslaafde
moet je even op de a4 kijken, dan weet je het
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
Het is op een omslachtige manier gelukt
TomTom houder is bij Halfords te koop.
Raptor 660 SM
-
- Easy Quadrider
- Contacteer:
Mark_T schreef:Het is op een omslachtige manier gelukt
Waarom omslachtig dan???????