YamahaRaptorYFM700 schreef:mobydirk schreef:"want volgens mij zijn jullie allemaal jaloers" daar heb je een punt een raptor 770 is lang niet voor iedereen haalbaar
en het is niet dat het je niet gegund is maar op de manier dat je het schrijft komt het heel anders over dan je bedoeld
het komt heer raar over als je in een paar weken van een bashan over gaat naar een raptor 700
maar ik hoop dat je er heel veel plezier aan beleefd en je zelf heel houd
ik ben ook nog pas 13 ik heb tog ook geen verstand van hoe je een goed verhaal typt dat leer ik pas in de 4de ofzow zit nu pas in de 2de en trouwens 3 weken klopt niet want heb me bashan 1,3 jaar gehad
en me vader vind het ook leuk om te crossen
je komt zelf met het verhaal dat hij pas 3 weken oud was dus hoe kan ie in godsnaam 1,3 jaar zijn??????
maakt niet uit, ik heb je geen moment afgezeken en geloof me, ik ben zeker niet jaloers sommige mensen komen alleen nogal
bot om de hoek wat ze ook anders kunnen zeggen.
mobidirk heeft gelijk.
ik snap natuurlijk ook wel dat dit superdik is als je dit op je 13e al mag/kunt, dat zou ik op die leeftijd ook super gaaf vinden.
maar ik blijf wel bij m,n standpunt wat betreft verantwoordelijkheid van je vader.