Hallo,
Weten jullie of mijn nerfbars nog te redden vallen, er zitten namelijk heel diepe krassen in.
Valt er hier nog iets mee aan te vangen? Zoja, hoe zou je dit het best doen en met welke middelen?
Alvast bedankt!
Greetz
Jurgen
Krassen nerfbars
Re: Krassen nerfbars
uitschuren met schuurpapier en dan terug uitpolieren
voledig weg ga je ze nie krijgen maar t'zal er al beter uitzien
voledig weg ga je ze nie krijgen maar t'zal er al beter uitzien
Daar was ik al klein beetje bang voor. Toch bedankt
je mag ze ook aan mij geven
want er was een hier die ze te koop aanbood vroeg ie mijn mail adres voor foto's ben nu 3weken verder nog niks van hem gehoord, heb hem nog 2 x een pm gestuurd.. maar er komt maar niks uit...
jammergenoeg..
want er was een hier die ze te koop aanbood vroeg ie mijn mail adres voor foto's ben nu 3weken verder nog niks van hem gehoord, heb hem nog 2 x een pm gestuurd.. maar er komt maar niks uit...
jammergenoeg..
joergie schreef:Daar was ik al klein beetje bang voor. Toch bedankt
Wat d8 je dan dat er iemand met zijn wonder stokje ff de hele krassen weg komt toveren
- Blasterfan
- Toeschouwer
je zou het zo veel kunne schuren en alles doen.. dat je het bijna tot niet meer ziet!shy fx schreef:joergie schreef:Daar was ik al klein beetje bang voor. Toch bedankt
Wat d8 je dan dat er iemand met zijn wonder stokje ff de hele krassen weg komt toveren
~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-BLASTER!!!~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-
-
- Quadfanaat
ik had het zelfde.
en tbeste was met den dremel de krassen eruit dremmelen en dan terug schuren en dan polieren
M.V.G
en tbeste was met den dremel de krassen eruit dremmelen en dan terug schuren en dan polieren
M.V.G