Raptor 660 SM *Gestolen*

Ben je bezig met een project ? Laat ons meegenieten !
tjobbie
Quadverslaafde
Quadverslaafde
Berichten: 4786
Lid geworden op: za 02 mei, 2009 18:15
Locatie: Noord-Brabant Nederland

Re: Raptor 660 SM

Bericht door tjobbie »

Mark_T schreef:Het is op een omslachtige manier gelukt :)

TomTom houder is bij Halfords te koop.
heb je toch wel doorgegeven dat je graag een motorplaatje wil anders ben je verplicht 2 GROTE autoplaten te plakken.
AfbeeldingAfbeelding
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
Gebruikersavatar
Haagje
Forum moderator
Forum moderator
Berichten: 6465
Lid geworden op: wo 08 mar, 2006 14:29
Locatie: Limburg

Re: Raptor 660 SM

Bericht door Haagje »

Worden tegenwoordig automatisch als l7e ingeschreven. Dit is voor quads :)

Hiervoor geld dus een kleine moto plaat.
Mark_T
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 750
Lid geworden op: ma 08 sep, 2008 12:28

Re: Raptor 660 SM

Bericht door Mark_T »

Vandaag begonnen met het strippen van de kappen. Alle stickers, en dat waren er een hele hoop:'), zijn verwijderd en ik ben zojuist begonnen met het schuren. Ik heb de schuurpapier gehaald van korrel 80,150,240,400 en 600. Dit samen met de kunststof primer en de mat zwarte look, zal het een mooie rappie worden :) Ik ben dit nu aan het doen op me werk, dus de foto's zullen morgen pas volgen.
Raptor 660 SM
tjobbie
Quadverslaafde
Quadverslaafde
Berichten: 4786
Lid geworden op: za 02 mei, 2009 18:15
Locatie: Noord-Brabant Nederland

Re: Raptor 660 SM

Bericht door tjobbie »

quad-racerrr schreef:Worden tegenwoordig automatisch als l7e ingeschreven. Dit is voor quads :)

Hiervoor geld dus een kleine moto plaat.
oh ja, nou vraag maar aan die andere jongen uit denhaag met z,n 660 want die heeft hem ook recent geleden ingevoerd en die heeft 2 bonken van platen gekregen.
ik had hem ook vlak na mei ingevoerd en had OOK 2 mega platen, met veel geluk kon ik het om laten zetten bij de plaatselijke rdw, anders had ik er ook mee rond gereden.
dus niets automatisch. :wink:
heb je trouwens al wel eens op de site van de rdw gekeken, als je hier had gelezen had je kunnen zien dat quads normaal gesproken 2 autoplaten moeten voeren (voor/achter)
AfbeeldingAfbeelding
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
Mark_T
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 750
Lid geworden op: ma 08 sep, 2008 12:28

Re: Raptor 660 SM

Bericht door Mark_T »

Ben al aardig ver gekomen met alle kappen, maar ben alleen vergeten om daar foto's van te maken. Ik was vrijdag begonnen met het tankkapje om te kijken wat de lak zou doen op de kappen. Maar ik vond dat de lak nog teveel glom en ga straks dus even een andere bus mat zwart halen. Verder zijn alle 89 stickers eraf :) Meer foto's volgen dus nog.

Quad weer uit elkaar
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Zoals je kan zien op de laatste foto had ik nog lang niet goed genoeg geschuurd, maar het moet zoiezo over, dus dat komt goed. Verder vind ik dit veel te veel glimmen. Maar dit was puur om te proberen.

Verder hadden jullie nog een foto van de TomTom tegoed :) En zijn er zwarte headlight covers onderweg 8)
Afbeelding

Afbeelding
Raptor 660 SM
Belgian Pro
Quad Master
Quad Master
Berichten: 1727
Lid geworden op: wo 14 jan, 2009 17:07
Locatie: Planet Earth

Re: Raptor 660 SM

Bericht door Belgian Pro »

Is wel tof zo een gps op je quad maar is die bestand tegen de trillingen/water/stof?
Afbeelding
09' Monsterfied GreenMachine™ with some GoFast Stuff

As I lay rubber down the street, I pray for traction I can keep,
But if I spin and begin to slide, Please dear God Protect my sweet ride.
Amen
Mark_T
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 750
Lid geworden op: ma 08 sep, 2008 12:28

Re: Raptor 660 SM

Bericht door Mark_T »

Belgian Pro schreef:Is wel tof zo een gps op je quad maar is die bestand tegen de trillingen/water/stof?
Ik heb hem getest en hij is trilling, stof en water vrij. Ben vanaf utrecht naar den haag door de stromende regen gereden en hij doet het een half jaar daarna nog steeds:)
Raptor 660 SM
Belgian Pro
Quad Master
Quad Master
Berichten: 1727
Lid geworden op: wo 14 jan, 2009 17:07
Locatie: Planet Earth

Re: Raptor 660 SM

Bericht door Belgian Pro »

Mark_T schreef:
Belgian Pro schreef:Is wel tof zo een gps op je quad maar is die bestand tegen de trillingen/water/stof?
Ik heb hem getest en hij is trilling, stof en water vrij. Ben vanaf utrecht naar den haag door de stromende regen gereden en hij doet het een half jaar daarna nog steeds:)
dan zal ie er idd tegen kunnen 8)
Afbeelding
09' Monsterfied GreenMachine™ with some GoFast Stuff

As I lay rubber down the street, I pray for traction I can keep,
But if I spin and begin to slide, Please dear God Protect my sweet ride.
Amen
Mark_T
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 750
Lid geworden op: ma 08 sep, 2008 12:28

Re: Raptor 660 SM

Bericht door Mark_T »

Ben tussen het werken door alweer wat verder gekomen met de kappen. Ik heb ze gisteravond gespoten met plastic filler en ga ze morgen schuren met korrel 400 en 600 zodat ze helemaal glad en klaar zijn voor de laklaag.

Afbeelding

Afbeelding

Ook is er weer een pakketje uit de US gekomen met wat leuks :)

Afbeelding
Raptor 660 SM
Gebruikersavatar
Haagje
Forum moderator
Forum moderator
Berichten: 6465
Lid geworden op: wo 08 mar, 2006 14:29
Locatie: Limburg

Re: Raptor 660 SM

Bericht door Haagje »

@ TS begint wat te worden daar :applaus:
Heb je R6/R1 veren voor steken?
tjobbie schreef:
oh ja, nou vraag maar aan die andere jongen uit denhaag met z,n 660 want die heeft hem ook recent geleden ingevoerd en die heeft 2 bonken van platen gekregen.
ik had hem ook vlak na mei ingevoerd en had OOK 2 mega platen, met veel geluk kon ik het om laten zetten bij de plaatselijke rdw, anders had ik er ook mee rond gereden.
dus niets automatisch. :wink:
heb je trouwens al wel eens op de site van de rdw gekeken, als je hier had gelezen had je kunnen zien dat quads normaal gesproken 2 autoplaten moeten voeren (voor/achter)
@ tjobbie,

Waarom zeggen ze dat dan bij de RDW :lol:
Ik heb niet voor niets mijn papieren daar in moeten leveren. sinds 2004 is dit veranderd en worde *nieuwe* quads automatisch als L7e ingeschreven. Wat betekent dat je gewoon 1 plaat zult krijgen.

Tevens heb ik altijd met een kleine plaat gereden. Vaker controle gehad. Deze zeiden niks over mijn 1 klein plaatje...

Zou zegge laat hem langs de rdw gaan dan hoeft hij nog maar 1 plaat :wink:
Vraag het daar zelf maar na.

Via telefoon zeide ze dat ik 2 platen moest. Ben ik langs rdw zelf gegaan en mijn verhaal uitgelegd dat ik altijd met 1 kleine plaat gereden heb en nu opeens door verlies 2 lelijke platen moet hebben. Dat tegenwoordig alle nieuwe quads ook een kleine plaat hebben. ( dus waarom mijne niet meer? )

Toen is dit voor mij uitgezocht en bleek dat vanaf 2004 de quads die nieuw binnen komen op l7e gezet worden.
En hiermee krijg je 1 plaat.

En als je et dan nog niet gelooft kijk maar naar de andere reacties van mensen uit nederland
http://www.quadforumbenelux.com/viewtop ... 16&t=30162
tjobbie
Quadverslaafde
Quadverslaafde
Berichten: 4786
Lid geworden op: za 02 mei, 2009 18:15
Locatie: Noord-Brabant Nederland

Re: Raptor 660 SM

Bericht door tjobbie »

quad-racerrr schreef:@ TS begint wat te worden daar :applaus:
Heb je R6/R1 veren voor steken?
tjobbie schreef:
oh ja, nou vraag maar aan die andere jongen uit denhaag met z,n 660 want die heeft hem ook recent geleden ingevoerd en die heeft 2 bonken van platen gekregen.
ik had hem ook vlak na mei ingevoerd en had OOK 2 mega platen, met veel geluk kon ik het om laten zetten bij de plaatselijke rdw, anders had ik er ook mee rond gereden.
dus niets automatisch. :wink:
heb je trouwens al wel eens op de site van de rdw gekeken, als je hier had gelezen had je kunnen zien dat quads normaal gesproken 2 autoplaten moeten voeren (voor/achter)
@ tjobbie,

Waarom zeggen ze dat dan bij de RDW :lol:
Ik heb niet voor niets mijn papieren daar in moeten leveren. sinds 2004 is dit veranderd en worde *nieuwe* quads automatisch als L7e ingeschreven. Wat betekent dat je gewoon 1 plaat zult krijgen.

Tevens heb ik altijd met een kleine plaat gereden. Vaker controle gehad. Deze zeiden niks over mijn 1 klein plaatje...

Zou zegge laat hem langs de rdw gaan dan hoeft hij nog maar 1 plaat :wink:
Vraag het daar zelf maar na.

Via telefoon zeide ze dat ik 2 platen moest. Ben ik langs rdw zelf gegaan en mijn verhaal uitgelegd dat ik altijd met 1 kleine plaat gereden heb en nu opeens door verlies 2 lelijke platen moet hebben. Dat tegenwoordig alle nieuwe quads ook een kleine plaat hebben. ( dus waarom mijne niet meer? )

Toen is dit voor mij uitgezocht en bleek dat vanaf 2004 de quads die nieuw binnen komen op l7e gezet worden.
En hiermee krijg je 1 plaat.

En als je et dan nog niet gelooft kijk maar naar de andere reacties van mensen uit nederland
http://www.quadforumbenelux.com/viewtop ... 16&t=30162
lees dit maar:

De quad die wordt aangemerkt als een driewielig motorrijtuig
Deze quad heeft een ledige massa van hoogstens 400 kilogram (bij gebruik van goederenvervoer hoogstens 550 kilogram) en een maximumvermogen van 15 kW. Voor- én achter op het voertuig zit een kentekenplaat. De minimumleeftijd van de bestuurder is 18 jaar en deze moet in het bezit zijn van rijbewijs B. Ook op deze quad is het verplicht om met een helm op te rijden, tenzij de quad is voorzien van goedgekeurde veiligheidsgordels.

ik heb een l7e plaat,maar alleen omdat ik bij de rdw heb lopen smeken waar ik m gekeurd had nadat ik van die grote autoplaten had binnengekregen.
de rdw weet het zelf niet goed.
iedere rdw instantie zegt weer wat anders omdat een quad geen duidelijke catagorie heeft.
AfbeeldingAfbeelding
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
Mark_T
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 750
Lid geworden op: ma 08 sep, 2008 12:28

Re: Raptor 660 SM

Bericht door Mark_T »

quad-racerrr schreef:@ TS begint wat te worden daar :applaus:
Heb je R6/R1 veren voor steken?
Het gaat inderdaad lekker snel :)

Voor zitten inderdaad 2 achterveren van een r6. Lekker snel 8)
Raptor 660 SM
Gebruikersavatar
Haagje
Forum moderator
Forum moderator
Berichten: 6465
Lid geworden op: wo 08 mar, 2006 14:29
Locatie: Limburg

Re: Raptor 660 SM

Bericht door Haagje »

Zijn die niet te hard?

Heb zelf een R6 achter veer maar deze is behoorlijk hard als ik een drempel wat pak :lol:

Wil mijne misschien ook geheel R6 veren pakken.
Mark_T
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 750
Lid geworden op: ma 08 sep, 2008 12:28

Re: Raptor 660 SM

Bericht door Mark_T »

Ik heb tot nu toe ongeveer 100 km ermee gereden en het bevalt me prima. Ik moet wel zeggen dat ik alleen op asfalt wegen heb gereden en geen hobbels ben tegen gekomen. Wel 50km over de snelweg en dat reed heerlijk :)
Raptor 660 SM
Gebruikersavatar
Haagje
Forum moderator
Forum moderator
Berichten: 6465
Lid geworden op: wo 08 mar, 2006 14:29
Locatie: Limburg

Re: Raptor 660 SM

Bericht door Haagje »

Oke, Ik rij ook alleen over de weg :wink:

Dus waarschijnlijk binnenkort eens opzoek naar nieuwen voor veren :D
Plaats reactie