YFM 350R??
jawel er waren werken in gent en daar mocht je dan 70 op de autostrade, enja ik zat bij de goeie. Had ze zelfs zien staan maar dacht dat het voor andere richting was. Achter de auto stond het statiefje voor mijn richting. Hoe dom kan ik dan zijn?? heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel domKenji schreef:Tegen 101 geflitst op autostrade?Sg6 schreef:is just ik ben ne keer geflits geweest op auto strade en ik ree zeker 110 en er was 101 geregistreerd op het flitstoestel
Dan zal het wel geen autostrade geweest zijn zeker
+++White -Z- Power+++
T0 F@$t F0r Y0u
T0 F@$t F0r Y0u
Re: snelheid
whitedices schreef:wat zou je zoal kunnen doen om de warrior 2004 te verrappen ikheb met de mijne al 105 gereden maar ik heb hem nog maar juistsdsracer schreef:de eerste letters kloppen toch he
met een std yfm350R 105 ?? zou toch wel een km teller laten afstellen.
Ik heb ook een yfm350R en die bolt max 95
en "105" als je quad nog nieuw is... niet zo gezond dacht ik.....
ik had m'n z de zaterdag, kwartier gereden, toen zondag naar teunie, daar op het veld gereden en erna al draggrace tegen honda 400ex
maakt niet uit, je moet die af en toe op z'n staart duwen, zolang het geen 3km aan een stuk is...
maakt niet uit, je moet die af en toe op z'n staart duwen, zolang het geen 3km aan een stuk is...
DQT Racing Team
DQT & Erasmus... One Team!
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
DQT & Erasmus... One Team!
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
-
- Quadrider
- Contacteer:
Re: snelheid
Huh, mijn std warrior ("oud model") rijd 110 km/uur en de 350R rijd ongeveer hetzelfde, wij hebben dit uitgeprobeerd door naast een moto te rijden en naast 2 auto's....rippeke schreef:met een std yfm350R 105 ?? zou toch wel een km teller laten afstellen.
Ik heb ook een yfm350R en die bolt max 95
en "105" als je quad nog nieuw is... niet zo gezond dacht ik.....
Mijn quad en aanhangwagen staat te koop op http://www.demodderberen.be/forum/viewt ... highlight=
dacht v niet hoor
vandaag nog gaan rijden bij vriend van mij die een Z400 heeft, in de lange stukken scheelt het echt wel deftig stuk hoor.
de z400 en kawa staan net iets volwassener dan de yfm350R(breder, hoger, en geluid)
maar niet te min KLEIN MAAR DAPPER haha
de Z400 gaat volgens vgl.test in dirtquad 110km/u en de yfm350R 90km/u.
Ik kan niet anders doen dan dit bevestigen want ik weeg ook geen 100 kg ofzo. haha
als je in 6de op het gemak gaat dus zonder TE hoog in toeren te gaan bol je +-70 ga je volledig tot het einde zit je echt maar aan 90
de mijne staat nog volledig std en de zijne ook.
binnen week of 2 komt er wel ander tandwiel en WB e serie (als die binnen is) onder omdat ik nogal wat op tarmac zit en wel een lekkere sound kan verdragen. zullen zien wat dat van verschil geeft ....
grtn rippeke
flying-white-brothers.tk
de z400 en kawa staan net iets volwassener dan de yfm350R(breder, hoger, en geluid)
maar niet te min KLEIN MAAR DAPPER haha
de Z400 gaat volgens vgl.test in dirtquad 110km/u en de yfm350R 90km/u.
Ik kan niet anders doen dan dit bevestigen want ik weeg ook geen 100 kg ofzo. haha
als je in 6de op het gemak gaat dus zonder TE hoog in toeren te gaan bol je +-70 ga je volledig tot het einde zit je echt maar aan 90
de mijne staat nog volledig std en de zijne ook.
binnen week of 2 komt er wel ander tandwiel en WB e serie (als die binnen is) onder omdat ik nogal wat op tarmac zit en wel een lekkere sound kan verdragen. zullen zien wat dat van verschil geeft ....
grtn rippeke
flying-white-brothers.tk
-
- Quadrider
- Contacteer:
Uw uitleg kan misschien kloppen maar bij mij toch niet hoor, we hebben verschillende tests gedaan en ik blijf erbij dat de mijne zeker tussen de 100-110 km/uur rijd. Wel te verstaan in zeer hoge toeren wat niet zo gezond is voor de quad
Soit, het speelt eigenlijk geen rol, zolang ie maar lekker sleurt
Soit, het speelt eigenlijk geen rol, zolang ie maar lekker sleurt
Mijn quad en aanhangwagen staat te koop op http://www.demodderberen.be/forum/viewt ... highlight=