Quadclub gezocht

Al wat niet in de andere forums thuishoort, maar toch omtrent sport quads gaat...
Plaats reactie
Toine
Quadrider
Quadrider
Contacteer:

Quadclub gezocht

Bericht door Toine »

Voor onze komende nummers zijn wij op zoek naar nog wat quadclubs om voor te stellen in ons magazine.

Waarom meewerken aan een artikel?

- Leuk hebbeding om in te kaderen tegen dat ge oud wordt
- Altijd handig om naar sponsers toe te gebruiken, bij het organiseren van events of fondsenwerving
- Je wint in een haverklap aan bekendheid, waardoor heel wat deuren kunnen opengaan
- Is gewoon leuk om jezelf in het grootste quadmagazine van de Benelux te zien staan.

Willen je je club in the picture zetten, dan is dit de moment

Contacteren kan via pm of mail

Greets,
Toine
When going gets tough, the tough get going
Toine
Quadrider
Quadrider
Contacteer:

Re: Quadclub gezocht

Bericht door Toine »

Niemand :?: :roll:
cd_BE
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door cd_BE »

Ik denk dat het veiliger is voor clubs om nu niet te veel in de aandacht willen komen.

Want als je alles over je club vertelt weten de flikken en boswachters waar je gaat rijden. Of weten ze van je bestaan en gaan ze hun best doen om nog wat quads in beslag te nemen.

Het jachtseizoen voor quads is een tijdje geleden begonnen en nog lang niet over. :chagarijn:
SMC 200 groen dat is mijn quadje, je moet laag beginnen hé
pk19000
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door pk19000 »

Neem nu het laatste nr van quad active, in die reportage laten jullie foto's zien waar je gewoonweg niet mag rijden, of het moet privéterrein zijn.

We moeten hier echt zeer voorzichtig in zijn, zelfs als je ergens tergoedertrouw je hobby beoefent is voor hetzelfde geld
je quad iets later aangeslagen.

Jullie kunnen hier misschien eens een artikel/reportage over maken.
eddy1
Quadrider
Quadrider

Bericht door eddy1 »

:lol: :lol:
Laatst gewijzigd door eddy1 op zo 17 okt, 2010 21:16, 1 keer totaal gewijzigd.
cd_BE
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door cd_BE »

Ik ben in elk geval al bezig met uit te zoeken waar we nog wel mogen rijden.

Kan je zeggen t'is niet simpel. Er zijn enorm veel regeltjes met een uitleg waarom het niet mag.
JBX
Quadrider
Quadrider

Bericht door JBX »

Ik vind dat we Quadmagazine zeker een kans moeten geven, we zijn toch geen illegale bende zeker!?
Can-Am Renegade 800 X
If it's too loud, you're too old!
¡ɹǝʌo ǝɯ dıןɟ 'sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı
Eat my dust!
cd_BE
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door cd_BE »

Nee, we zijn geen illegale bende, maar omdat het zo slecht is aangeduid waar je mag rijden en waar niet. Is er 90% kans dat je per ongeluk ergens rijdt waar het niet mag.

Zolang niemand weet dat er een quad club in die streken is, zal er ook nooit overdreven controle zijn. Als het eenmaal geweten is, dan zal het niet lang duren voor ze er jacht op beginnen maken.
JBX
Quadrider
Quadrider

Bericht door JBX »

Ik ben het daar niet mee eens. Ik vind dat we veel in de media moeten komen, maar dan positief. Als ik met mijn auto per ongeluk ergens in rijd waar ik niet mag komen nemen ze die toch ook niet in beslag?
Can-Am Renegade 800 X
Eat my dust!
cd_BE
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door cd_BE »

Zie het voorval in Lummen.

Moest er niets over geschreven zijn, dan stonden daar geen boswachters.

en een quad is publieke vijand nummer één.

Als je iets doet met de wagen dat niet mag, geen probleem dat lachen ze weg.
Doe je hetzelfde met een quad, dan roepen ze: Nagel hem aan het kruis.

De quadclubs zouden zelf kranten moeten aanschrijven om hun verhaal te vertellen, maar dan niet zoals die pipo's die bij Janssens kwamen om te zeggen dat ze enkel maar off-road willen rijden en dat de baan om er naar toe te gaan niet belangrijk is. Want de doelgroep die activ quad leest, is de doelgroep die al weet wat je met een quad mag doen en wat niet. Alé, dat hoop ik toch.

Met over quadclubs te schrijven ga je jan modaal niet bereiken met dit magazine. Maar dat is hetzelfde met het MAG-A-Zine, daar heb je de juiste doelgroep of toch een deel mee op je kar.
Toine
Quadrider
Quadrider
Contacteer:

Bericht door Toine »

Met alle respect, maar ik denk echt niet dat een artikel in het quadmagazine ervoor gaat zorgen dat de politiediensten verscherpt toezicht gaan houden. Zoveel invloed hebben we ook niet.

Wie aan artikels heeft meegewerkt weet dat wij nooit iets schrijven dat de club zou kunnen schaden. Waarom zouden we ook? We nemen tal van initiatieven om de quadwereld te ondersteunen, dan gaan we langs de andere kant geen mes in de mensen hun rug steken.

Een club niet voorstellen omdat ze dan zouden weten waar er gereden wordt, dat weten ze zo ook. Bovendien rijdt elke zichzelf respecterende quadrijder waar het mag, dus als daar foto's van getrokken worden kan er helemaal niets gebeuren.
Trouwens, op de meeste websites en facebooks staat veel meer (schadelijke) informatie dan wat wij publiceren, en daar staat niemand meestal bij stil.

Doordat de quadclubs zich voorstellen hebben nieuwkomers in de quadwereld de mogelijkheid om kennis te maken met groeperingen bij hen in de buurt. Beter zo dan ze zouden terechtkomen bij een groepje cowboys dat met recht en rede de schijnwerpers schuwt.

Als er nog clubs zijn die willen meewerken aan een reportage, laat het weten. Wij zijn dringend op zoek naar een club :wink:
cd_BE
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door cd_BE »

Je weet nooit, die diensten lezen ook fora en magazines. Zeker nu quads zo hot zijn.

Maar het is zeker een goed ding om clubs voor te stellen, daar niet van. Je moet enkel zien dat het er geen kans is om een mes te steken. Het gaat tegenwoordig sneller dan je denkt.

En wat ze niet weten, kunnen ze niet controleren :lol:
Toine
Quadrider
Quadrider
Contacteer:

Bericht door Toine »

voor de quadclubs die toch nog geïnteresseerd zijn, geef maar een seintje :wink:
dakwerker
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door dakwerker »

heb al 2 maal gereageerd via pb. krijg maar geen reactie terug.
JBX
Quadrider
Quadrider

Bericht door JBX »

Heeft er iemand een lijst van quadclubs. Of kent er iemand quadclubs in Limburg (B)?
Can-Am Renegade 800 X
Eat my dust!
Plaats reactie