hij zal niet snel om hoog gaan maar als hij om hog gaat dan kan hij op 2 hoog naar binnen kijken
ziet er wel gaaf uit nu maar hopen dat je de bocht nog om kan hahahaha
dikke brommer man en een vette uitlaat zeer netjes
warrior gsxr 1000
Ervaring is de optelsom van alle stommiteiten die je reeds begaan hebt, zonder daarbij je nek te breken!!
mobydirk schreef:hij zal niet snel om hoog gaan maar als hij om hog gaat dan kan hij op 2 hoog naar binnen kijken
ziet er wel gaaf uit nu maar hopen dat je de bocht nog om kan hahahaha
dikke brommer man en een vette uitlaat zeer netjes
@ mobydirk echt vette shit moet straks alleen me gordijnen dicht houden als hij op zijn achterwiel kan...........
Burn Rubber ... Not Your Soul.....
Fast and loud is what I am....
mobydirk schreef:hij zal niet snel om hoog gaan maar als hij om hog gaat dan kan hij op 2 hoog naar binnen kijken
ziet er wel gaaf uit nu maar hopen dat je de bocht nog om kan hahahaha
dikke brommer man en een vette uitlaat zeer netjes
@ mobydirk echt vette shit moet straks alleen me gordijnen dicht houden als hij op zijn achterwiel kan...........
Dat moet nu ook toch al Babel, je weet toch dat ik het lekker vind om je te begluren
mobydirk schreef:hij zal niet snel om hoog gaan maar als hij om hog gaat dan kan hij op 2 hoog naar binnen kijken
ziet er wel gaaf uit nu maar hopen dat je de bocht nog om kan hahahaha
dikke brommer man en een vette uitlaat zeer netjes
@ mobydirk echt vette shit moet straks alleen me gordijnen dicht houden als hij op zijn achterwiel kan...........
Heeeeeeeee BABELTUNING bij jou zijn de gordijnen toch altijd dicht.
Die ding die er bij jou allemaal gebeuren kunnen het dag licht toch niet verdragen
Maar zie hier nog steeds geen toppik van jou tuning geburen pik.
Het is al weer bijna zomer, en willen jou niet blijven slepen
Yamaha raptor met een yamaha R1 1000cc EN DAT=R1aptor
ik vind t super dik maar als je er een ongeluk mee maakt ben je vet de lul.
btw. ik wil hem eerst optisch veranderen en dat lukt me al niet vanwege die f*cking doh
ach ja, komt goed
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves