Belgian Pro schreef:weet er iemand waar je denton stuurdempers kan kopen en tegen welke prijs?
Neem contact met quadfun ,Wim helpt u wel
info@quadfun.be
Belgian Pro schreef:weet er iemand waar je denton stuurdempers kan kopen en tegen welke prijs?
wim zei dat de billetanium hetzelfde is?nijsluc schreef:Belgian Pro schreef:weet er iemand waar je denton stuurdempers kan kopen en tegen welke prijs?
Neem contact met quadfun ,Wim helpt u wel
info@quadfun.be
die van reiger zijn ook best wel goedBelgian Pro schreef:heb gisteren nog een mailtje gestuurd naar quadfun om te vragen naar een hyperpro stuurdemper... die blijken ze spijtig genoeg niet te maken voor een kfx 450. Het ziet ernaar uit als ik een deftige stuurdemper wil het een elka of precision zal moeten worden ...
azo maar make ze die voor een kfx 450 en kostprijs?michaelcross schreef:die van reiger zijn ook best wel goedBelgian Pro schreef:heb gisteren nog een mailtje gestuurd naar quadfun om te vragen naar een hyperpro stuurdemper... die blijken ze spijtig genoeg niet te maken voor een kfx 450. Het ziet ernaar uit als ik een deftige stuurdemper wil het een elka of precision zal moeten worden ...
kijk eens naar deze daar rijden er veel mee in amerikaBelgian Pro schreef:azo maar make ze die voor een kfx 450 en kostprijs?michaelcross schreef:die van reiger zijn ook best wel goedBelgian Pro schreef:heb gisteren nog een mailtje gestuurd naar quadfun om te vragen naar een hyperpro stuurdemper... die blijken ze spijtig genoeg niet te maken voor een kfx 450. Het ziet ernaar uit als ik een deftige stuurdemper wil het een elka of precision zal moeten worden ...
Ik heb gisteren eens op ebay zitten kijken en ik heb een speciale stuurdemper gevonden ..
"New for 2010 Custom CNC Parts COMP Series Kawasaki KFX 450 steering stabilizer "
hier is de link.. heb er al wat goede reviews over gelezen ...
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayI ... OTORS:1123" onclick="window.open(this.href);return false;
wat denken jullie?
aa okBelgian Pro schreef:die kende ik al ...
is ook duur ..