alvast bedankt Lex

maar het is nog te grof ik heb me trouwens 1000 korl gehaalt en dan doe ik het nog eens op nieuw en dan probeer ik zoo veel mogelijk weg te halen , en dan doe ik het nog eens met de brander , dan zullen de anderen stukjes ook weer gaan glimmen
  maar het is nog te grof ik heb me trouwens 1000 korl gehaalt en dan doe ik het nog eens op nieuw en dan probeer ik zoo veel mogelijk weg te halen , en dan doe ik het nog eens met de brander , dan zullen de anderen stukjes ook weer gaan glimmen  

dus je moet het geduld opbrengen
 dus je moet het geduld opbrengen 

(en ik was mijn handen meermaals per dag
 (en ik was mijn handen meermaals per dag  )
)
 had er kleine krassen op de riempjes van een rugzak
 had er kleine krassen op de riempjes van een rugzak  ik heb direct die vast genaaid zodat ze niet meer over mijn kappen kunnen schuren
  ik heb direct die vast genaaid zodat ze niet meer over mijn kappen kunnen schuren   

Kan je er wat foto's van nemen en posten? (voor en na)yamahakoppel schreef:ik zelf heb mijn kappen onlangs opnieuw gepolijst met speciale pasta en borstelshad er kleine krassen op de riempjes van een rugzak
ik heb direct die vast genaaid zodat ze niet meer over mijn kappen kunnen schuren

ik ga volgende week de kappen van een maat onder handen pakken ik denk een dag werk wat schuren voor de krassen van het off-road gebruik en dan polijsten

heb mij dan maar een 1500 en een 2000 korrel aangeschaft
 heb mij dan maar een 1500 en een 2000 korrel aangeschaft   en het resultaat mag er zijn
 en het resultaat mag er zijn   alleen is die 1 dag werk al 2 dagen geworden en ik zit nog maar aan de achterste kap
 alleen is die 1 dag werk al 2 dagen geworden en ik zit nog maar aan de achterste kap   had hem een bedrag gezegd wat het ging kosten maar hoop dat ik aan materiaal alleen toe kom
 had hem een bedrag gezegd wat het ging kosten maar hoop dat ik aan materiaal alleen toe kom   is voor mij ook een leer ervaring en weet nu dat ik zo iets nooit meer aanpak, maar werk het wel af al leg ik er zelf aan bij
 is voor mij ook een leer ervaring en weet nu dat ik zo iets nooit meer aanpak, maar werk het wel af al leg ik er zelf aan bij