Ik ben sinds kort in 't bezit van een kawasaki klf220 en ben nu aan 't uitzien naar een verzekering en dan rijden maar!!
Ben nieuw in het wereldje van quadrijden, maar denk hier wel wat op te steken
Grtss

En wie zijn die echte kenners ?Boncari schreef:Welkom op het forum![]()
Ik denk dat je hier zeker een hoop kunt leren over quads, al wordt er de laatste tijd heel veel afgekraakt en de echte kenners reageren nauwelijks meer. Zorg dus maar dat je bij een nuttige toevoeging hebt aan het forum
Post maar snel foto's van je quad! En zet m zeker in je garage op het forum!

Beantwoord jij eerst maar eens alle vragen die ik aan jou gesteld heb!cyclonedriver schreef:En wie zijn die echte kenners ?Boncari schreef:Welkom op het forum![]()
Ik denk dat je hier zeker een hoop kunt leren over quads, al wordt er de laatste tijd heel veel afgekraakt en de echte kenners reageren nauwelijks meer. Zorg dus maar dat je bij een nuttige toevoeging hebt aan het forum
Verbeter het forum en begin bij jezelf, zou ik zo zeggen. Ik ben het inhoudelijk helemaal met je eens, maar het staat niet echt tof om hier gelijk weer over te gaan discussieren in een topic van iemand die hier nieuw is. Of wel dan?Boncari schreef:Beantwoord jij eerst maar eens alle vragen die ik aan jou gesteld heb!
Ook wilde ik met je in discussie gaan, maar je reageert gewoon niet meer!

Om dit topic niet te vervuilen, heb ik je een pb gestuurd.Boncari schreef:Beantwoord jij eerst maar eens alle vragen die ik aan jou gesteld heb!cyclonedriver schreef:En wie zijn die echte kenners ?Boncari schreef:Welkom op het forum![]()
Ook wilde ik met je in discussie gaan, maar je reageert gewoon niet meer!
Pas als je dit netjes opgelost hebt, ook tegenover de andere forumleden, dan wil ik deze vraag wel beantwoorden!